Arm kind, ik vind het ook een dierennaamquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gheghe ja ik vond t een dierennaam, en mn neefje is echt niet moeders mooiste ook
die uitdrukking zegt overigens ook weinig, als hij wel moeders mooiste was geweest, is de rest gewoon lelijkerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gheghe ja ik vond t een dierennaam, en mn neefje is echt niet moeders mooiste ook
Nee nee, mn zus heeft twee prachtig mooie leuke dochtertjes!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die uitdrukking zegt overigens ook weinig, als hij wel moeders mooiste was geweest, is de rest gewoon lelijker
Ik ken ook een paar honden die zo heten.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Arm kind, ik vind het ook een dierennaam
Ik ken een jongetje dat Rodi heet...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar honden die zo heten.
EN mn neefje.
En 1 blote poes.
Laten we dan maar zo zeggen, je neefje is in goed gezelschapquote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar honden die zo heten.
EN mn neefje.
En 1 blote poes.
Dat vind ik ook zieligquote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken een jongetje dat Rodi heet...
ik ook... is diervoeding... en een krantenwijk-bedrijf...quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
Yoni betekent baarmoeder of gewoon kut ofzo.
Echt? Nou dat vind ik echt niet kunnenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
oh, wat zielig!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken een jongetje dat Yoni heet. Ha! Beat that!
ja... ik ken wel een meisje dat zo heet trouwens...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef Maes het volgende:
Een collega van mij heet Jeen (een keurige Friese naam) Hier in het westen wordt het als Jane uitgesproken
wel dat ene merk er nog bij plaatsen he!!!!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 17:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Echt? Nou dat vind ik echt niet kunnen
Ja dusquote:Yoni (Sanskrit: योनि yoni) as the word's primary meaning, means the “vulva”, the female sexual organ.
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, wat zielig!!!!
Ik werkte vroeger in een supermarkt en daar kwam een jongetje dat Shirley heet...
Mwehehquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 17:21 schreef Maes het volgende:
Een collega van mij heet Jeen (een keurige Friese naam) Hier in het westen wordt het als Jane uitgesproken
dat duurde dus 3 seconden om mijn beeldscherm op te bouwen met al die afbeeldingen...quote:
neequote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel dat ene merk er nog bij plaatsen he!!!!
Nu wil ik weten om welk merk het gaatquote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee
daar spreken wij niet meer over, opdat die advertenties nooit meer terugkomen!
FAAAAIIIIIIIL!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Eat your heart out!![]()
[[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahaaaaaaquote:
Dat doe jij ook nooit eh?quote:
ff mn award showen he...quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, ik doe altijd flauw, das wat anders
Ik doe dat nooitquote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef tombolafan het volgende:
ja, en omdat iemand al flauw doet, doe ik zuur
duh
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo zoutloos dat je vis er last van had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef tombolafan het volgende:
JJ
H
so ronery, so ronery...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
oh ja! maar dat mag nu niet meer want een eigennaam...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:55 schreef ElisaB het volgende:
Yoni; gestileerde weergave van het vrouwelijk geslachtsdeel. Prachtig Scrabble-woord
Ik zou mijn kind never nooit niet Yoni noemen, dus bij ons mag het welquote:Op maandag 4 januari 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
oh ja! maar dat mag nu niet meer want een eigennaam...
wel echt zielig...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Nonneke het volgende:
tot op het bot bevroren maar iedereen buiten kan vannacht weer fris en warm slapen![]()
Steph maar extra stro gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |