Arm kind, ik vind het ook een dierennaamquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gheghe ja ik vond t een dierennaam, en mn neefje is echt niet moeders mooiste ook
die uitdrukking zegt overigens ook weinig, als hij wel moeders mooiste was geweest, is de rest gewoon lelijkerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Gheghe ja ik vond t een dierennaam, en mn neefje is echt niet moeders mooiste ook
Nee nee, mn zus heeft twee prachtig mooie leuke dochtertjes!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die uitdrukking zegt overigens ook weinig, als hij wel moeders mooiste was geweest, is de rest gewoon lelijker
Ik ken ook een paar honden die zo heten.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Arm kind, ik vind het ook een dierennaam
Ik ken een jongetje dat Rodi heet...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar honden die zo heten.
EN mn neefje.
En 1 blote poes.
Laten we dan maar zo zeggen, je neefje is in goed gezelschapquote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar honden die zo heten.
EN mn neefje.
En 1 blote poes.
Dat vind ik ook zieligquote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken een jongetje dat Rodi heet...
ik ook... is diervoeding... en een krantenwijk-bedrijf...quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
Yoni betekent baarmoeder of gewoon kut ofzo.
Echt? Nou dat vind ik echt niet kunnenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
oh, wat zielig!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken een jongetje dat Yoni heet. Ha! Beat that!
ja... ik ken wel een meisje dat zo heet trouwens...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef Maes het volgende:
Een collega van mij heet Jeen (een keurige Friese naam) Hier in het westen wordt het als Jane uitgesproken
wel dat ene merk er nog bij plaatsen he!!!!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 17:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Echt? Nou dat vind ik echt niet kunnen
Ja dusquote:Yoni (Sanskrit: योनि yoni) as the word's primary meaning, means the “vulva”, the female sexual organ.
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, wat zielig!!!!
Ik werkte vroeger in een supermarkt en daar kwam een jongetje dat Shirley heet...
Mwehehquote:Op maandag 4 januari 2010 @ 17:21 schreef Maes het volgende:
Een collega van mij heet Jeen (een keurige Friese naam) Hier in het westen wordt het als Jane uitgesproken
dat duurde dus 3 seconden om mijn beeldscherm op te bouwen met al die afbeeldingen...quote:
neequote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel dat ene merk er nog bij plaatsen he!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |