*ril probeert het dan toch maar ril*quote:
Nou ik vind het stom, wij hebben bij de dierenwinkel gevraagd om een oplossing en komen ze met het kogelvisje aan. Zoek ik nu op inet wat we fout hebben gedaan blijkt dat de kogelvis brak water nodig heeft. Dat hebben wij niet eh? Wij hebben een gewoon huis, tuin en keuken aquarium. Ik ga dat wel even zeggen bij de dierenwinkel.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
*ril probeert het dan toch maar ril*
Maar heb jij echt een zee aquarium Maes? Zo niet dan zou je kunnen kijken voor wat botia's die hebben hier de plaag opgelost.
Fireflie , met Morena Baccarin ?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben datfireflies
nummer nu alweer zat, gatverdamme!
Alletwee mijn ouders draaien de radio, en dat nummer wordt je gewoon 12x per dag overdwars door je strot gedouwd![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
*ril probeert het dan toch maar ril*
Maar heb jij echt een zee aquarium Maes? Zo niet dan zou je kunnen kijken voor wat botia's die hebben hier de plaag opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Probeer Nonneke al te helpen met het zoeken naar een nieuw vriendinnetje voor Steph.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het is echt sneu... Helemaal omdat ie nu weer alleen is...
Gegoocheld en ze zijn dus te vinden voor zoetwateraquaria (ook voor brakwateraquaria).quote:Op maandag 4 januari 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:Ik hoop dat ze een zee aquarium heeft ja, anders weet ik wel waarom ie dood is
![]()
Alhoewel, er zijn mensen die ze in een zoetwater aquarium weten te houden maar daar zijn de visjes eigenlijk niet voor gemaakt meen ik hoor.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, wij hebben bij de dierenwinkel gevraagd om een oplossing en komen ze met het kogelvisje aan. Zoek ik nu op inet wat we fout hebben gedaan blijkt dat de kogelvis brak water nodig heeft. Dat hebben wij niet eh? Wij hebben een gewoon huis, tuin en keuken aquarium. Ik ga dat wel even zeggen bij de dierenwinkel.
Ja ik was dr al bang voor.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, wij hebben bij de dierenwinkel gevraagd om een oplossing en komen ze met het kogelvisje aan. Zoek ik nu op inet wat we fout hebben gedaan blijkt dat de kogelvis brak water nodig heeft. Dat hebben wij niet eh? Wij hebben een gewoon huis, tuin en keuken aquarium. Ik ga dat wel even zeggen bij de dierenwinkel.
Dat krijgen ze echt wel te horen. En ik zoek een ander adres voor de dierenspulletjes. Wat op zich wel jammer is want ze zitten lekker in de buurtquote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik was dr al bang voor.
Daar zou ik zeker wel ff over teruggaan hoor![]()
Dierenwinkels zijn vaak zo stom en onwetend.
Dankjewel ik zal het aan meneer Maes laten lezenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef nieslief het volgende:
linkje voor Maes
Daar heb ik er eentje van zwemmen en de eerste dag schrok ik me naar die vis lag op z'n zij op de bodem.... Bleek 'ie te slapen![]()
![]()
echt!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Probeer Nonneke al te helpen met het zoeken naar een nieuw vriendinnetje voor Steph.
Dus misschien heeft de dierenwinkel van Maes gewoon de goede meegegeven?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gegoocheld en ze zijn dus te vinden voor zoetwateraquaria (ook voor brakwateraquaria).
Was ff andere dingen doen.. Foto's gemist.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Non's nijntje dood?
En de vis van Maes?
![]()
Ik haal de foto's weer weg nu
Ik ga het iig navragen bij de dierenwinkel. Ik hou jullie op de hoogtequote:Op maandag 4 januari 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus misschien heeft de dierenwinkel van Maes gewoon de goede meegegeven?
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit te wachten tot ze online komen, ben benieuwd hoe Bodi het doet.
Ik dacht trouwens dat Tante hem altijd Nakie noemde, maar ze noemde hem Lillukie (vertaald: lelijkerd)
ja ze schieten steeds door het glas heen enzoquote:Op maandag 4 januari 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou t dr wel ff over hebben ieg Maes, kogelvissen zijn hoe dan ook geen makkelijke visjes, dat weet ik nog heel goed uit mn aquariumdagen
Die van ons was niet zo gespikkeld. Het enige wat ze ons mee gaven was dat als de slakken op waren we de vis bij moesten voeren anders begon ie aan de guppen.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Was ff andere dingen doen.. Foto's gemist.
Arme Non, kusje d'r op![]()
Maes, vrienden van mij hebben een klein aquarium, en sinds zaterdag ook een kogelvis daarin. Die kregen te horen: 'weet je zeker dat je die wilt, hij doet het, of hij doet het niet'.
Zo eentje is het: [ afbeelding ]
Ik ga voor de verandering vanaaf ook maar es onlinequote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwww dan had ie helemaal geen nieuwe naam gehoeven die Bodi!
Ik ben ook benieuwd, ik spreek dr vanaaf vast wel op msn
Mams trouwens bij iedereen die de Mac in kwam en waarvan het gezicht haar niet aanstond "ik hoop toch niet dat het die mensen zijn"quote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwww dan had ie helemaal geen nieuwe naam gehoeven die Bodi!
Ik ben ook benieuwd, ik spreek dr vanaaf vast wel op msn
Pas maar op dat ik jou niet ergens doorheen schiet. Relschoppertquote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ze schieten steeds door het glas heen enzo![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering vanaaf ook maar es online
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mams trouwens bij iedereen die de Mac in kwam en waarvan het gezicht haar niet aanstond "ik hoop toch niet dat het die mensen zijn"
Dat zou mijn mams kunnen zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mams trouwens bij iedereen die de Mac in kwam en waarvan het gezicht haar niet aanstond "ik hoop toch niet dat het die mensen zijn"
ik leef voor flauwe kutopmerkingen, sorryquote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik jou niet ergens doorheen schiet. Relschoppert
Niets, want we zaten direct om de hoek bij de ingang en dat had ik ze ook gesmst, dus ze kon niets zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
En wat zei ze toen ze hun zag met het mandje???
Ik vind je schattigquote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik leef voor flauwe kutopmerkingen, sorry
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets, want we zaten direct om de hoek bij de ingang en dat had ik ze ook gesmst, dus ze kon niets zeggen![]()
Maar ze vond ze heel aardig en jonge mensen nog en ze hadden honden, dus daar had ze wel vertrouwen in.
En helemaal toen Ilse hem tegen zich aandrukte en een kussie gaf, toen was ze om
Ja je merkt bij hun wel meteen dat ze dierenvrienden zijn hequote:Op maandag 4 januari 2010 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets, want we zaten direct om de hoek bij de ingang en dat had ik ze ook gesmst, dus ze kon niets zeggen![]()
Maar ze vond ze heel aardig en jonge mensen nog en ze hadden honden, dus daar had ze wel vertrouwen in.
En helemaal toen Ilse hem tegen zich aandrukte en een kussie gaf, toen was ze om
You go girlquote:Op maandag 4 januari 2010 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan dus echt gewoon naar huis zometeen, ik heb mezelf overtroffen vandaag en het was akelig stil qua telefoon
![]()
Helemaal voor niks Kees en Karel en mn avondeten meegesleept deze kant op vandaag![]()
Morgen wel weer de wallies mee want dan moet het echt helemaal af en ik moet nog dingen binnen krijgen en ik vrees morgen wel voor drukte aan de foon.
Als die straks nog maar thuis willen blijven
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je merkt bij hun wel meteen dat ze dierenvrienden zijn he
Ik zou mijn eigen dieren meteen aan hun toevertrouwen mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook dat ze hem direct ff na zouden laten kijken bij de DA en voor de zekerheid nogmaals lieten ontwormen.
Ik had die naam voorgesteld, zo heet mn neefjequote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Maes het volgende:
Ing, is Bodi zijn echte naam of hebben zijn nieuwe paps en mams die gegeven?
Hij had geen echte naam, dus dit hebben z'n nieuwe baasjes bedacht.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Maes het volgende:
Ing, is Bodi zijn echte naam of hebben zijn nieuwe paps en mams die gegeven?
Ochquote:Op maandag 4 januari 2010 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij had geen echte naam, dus dit hebben z'n nieuwe baasjes bedacht.
Of eigenlijk...dat hoorde ik vanmiddag...had oh oh het bedacht.
Naar haar lelijke neefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |