Alles goed met je??? Tijd niet gezien!quote:
RIP Lotje.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
En heb jij niet nog ergens een vrouwelijk buitenkonijn voor Nonneke?
Geeft toch niet! Alleen maar leuk dat mr lief je bezig houdt toch...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef nieslief het volgende:
Erg heIk zat dagenlang vast in boeken
en mr.lief thuis die houdt me ook altijd bezig, en en en etc etc etc
Jahaaa was leuk
Ja, het is echt sneu... Helemaal omdat ie nu weer alleen is...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
RIP Lotje.![]()
En arme Steph.![]()
Hoop dat Nonneke snel een nieuw vriend(inne)tje voor hem vindt.
Neequote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij al antwoord van JJH? Ik zit namelijk al een tijdje op antwoord te wachten van m
prima hier!!!!quote:
Ik wacht al sinds eeeeeeh donderdagquote:
Nah zegquote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima hier!!!!
Ben alleen WEER geen miljonair geworden door de staatsloterij...
ja, ik vind het ook zn tijd wel weer gehad hebben eigenlijk... hij blijft ook zo in mn hoofd zittenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben datfireflies
nummer nu alweer zat, gatverdamme!
Alletwee mijn ouders draaien de radio, en dat nummer wordt je gewoon 12x per dag overdwars door je strot gedouwd![]()
oh!quote:
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Disclaimer: die ga ik geen kusje geven hoor
Ow!quote:
Het valt erg mee hoor, we hadden hem of haar (dat weet ik niet bij vissen) pas sinds zaterdag om de slakken in het aquarium op te ruimen. Waarschijnlijk heeft hij zich dood gegeten want er zaten nogal wat slakken in.quote:
Nou, dat lijkt me toch evengoed wel zuur, dat ie al zo snel dood is!!!! Ik zou mn geld terug vragenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Het valt erg mee hoor, we hadden hem of haar (dat weet ik niet bij vissen) pas sinds zaterdag om de slakken in het aquarium op te ruimen. Waarschijnlijk heeft hij zich dood gegeten want er zaten nogal wat slakken in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |