Gefikstquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
en nog even m'n epilepsiebom spammen:
[ afbeelding ]
Ja, die was voor jou.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
Met zo'n TT moet ik even tvp-en.
Niet dat het veel zin heeft.![]()
ja, maar dan ziet je oog geen afzonderlijke plaatjes meerquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dan ziet je oog geen afzonderlijke plaatjes meer
4 frames / seconde minder dan een bisocoopfillm
Ja, hé! Goed van mij niet?quote:
Wat vreselijk triest voor je! Ik heb medelijden!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Yay, wat een heerlijk onverwacht avondje thuis heb ik![]()
Kwas alleen mn avondeten vergeten want dat had ik mee naar kantoor genomen, bummer, nu moest ik friet speciaal en een goulashkroket halen
quote:
The dwama.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Yay, wat een heerlijk onverwacht avondje thuis heb ik![]()
Kwas alleen mn avondeten vergeten want dat had ik mee naar kantoor genomen, bummer, nu moest ik friet speciaal en een goulashkroket halen
Echt welquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The dwama.![]()
Ik moet nog gaan koken. Heel saai varkenslapje met gegrillde courgette en aardappelpuree.
In plakjessssssssss.....quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe jij ook es wat!
Wat nou courgette, huilie![]()
Leuk trouwens je boek, feliquote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat vreselijk triest voor je! Ik heb medelijden!
Ik zal er morgen eens naar vragen als ik mijn mannetje wegbreng. Hij heeft net zijn laatste avondmaal gehad (als in: ontbijt mag niet). Ik heb hem maar wat extra gegeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Trovey, leuke nieuwe ava!
Non, ik dacht idd ook dat het een landelijke kortingsactie was met dat castreren/steriliseren, maar ik kon er via Google alleen data in 2009 van vinden.
Is het niet goed met Rossi?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:20 schreef Strega het volgende:
Oh ja, F_R, we duimen hier nog steeds hoor. Hopelijk valt het mee.
Hij/zij heeft geen klotsbuik?
Werk zat aan gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Trovey, leuke nieuwe ava!
Non, ik dacht idd ook dat het een landelijke kortingsactie was met dat castreren/steriliseren, maar ik kon er via Google alleen data in 2009 van vinden.
Ahhhh, laatste avondmaal, dat klinkt wel heel sneuquote:Op maandag 4 januari 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal er morgen eens naar vragen als ik mijn mannetje wegbreng. Hij heeft net zijn laatste avondmaal gehad (als in: ontbijt mag niet). Ik heb hem maar wat extra gegeven.
quote:
Ja maar dr belde niemand en ik kon goed doorwerken, alles wat ik binnen heb gekregen is weggewerktquote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, ging jij trouwens niet een heeeeele lange dag hebben vandaag?![]()
Wat ben je lekker vroeg thuis.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ow in Culemborg gaat het echt mis he![]()
Mn vader en mn broertje hadden van t weekend ook al een grote mond dat ze dr heen zouden gaan, schijnbaar gaan de Molukkers uit heel NL dr heen
De komende twee weken is er een noodverordening. Dus al die Molukkers kunnen er wel heen gaan, maar er geldt een samenscholingsverbod en de ME kan iedereen de toegang tot Culemborg ontzeggen die er niets te zoeken heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ow ow in Culemborg gaat het echt mis he![]()
Mn vader en mn broertje hadden van t weekend ook al een grote mond dat ze dr heen zouden gaan, schijnbaar gaan de Molukkers uit heel NL dr heen
Mijn vader mocht niet gaan van mn moeder.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moest jij ook weer werken vandaag?
Ja dat hete weer heeft Frits ook echt genekt hoor, als t niet constant zo heet geweest was had ie echt niet zo lopen hijgen en naar adem moeten snakken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De komende twee weken is er een noodverordening. Dus al die Molukkers kunnen er wel heen gaan, maar er geldt een samenscholingsverbod en de ME kan iedereen de toegang tot Culemborg ontzeggen die er niets te zoeken heeft.
Bink gaat heel goed, maar ik weet dus niet of dat door de pilletjes komt of door het feit dat het nu lekker koud is en van de zomer, toen het zo slecht ging, knalwarm (28+ graden)
Ja hier ook, en ik had alleen vrijdag vrijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Was weer even wennen, dat vroege opstaan
Is de Smart goed door de sneeuw gekomen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Was weer even wennen, dat vroege opstaan
Bink vindt de kou heerlijk buiten! Die fleurt er helemaal van opquote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat hete weer heeft Frits ook echt genekt hoor, als t niet constant zo heet geweest was had ie echt niet zo lopen hijgen en naar adem moeten snakken.
Maar deze kou had ie ook weer geen ruk aan gevonden
Ah fak!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tis trouwens een beetje misgegaan met Nakie, die had een chip en wordt schijnbaar door zn echte baas weer opgehaald bij Ilse, dies goed boos
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tis trouwens een beetje misgegaan met Nakie, die had een chip en wordt schijnbaar door zn echte baas weer opgehaald bij Ilse, dies goed boos
Whoopie had het vd zomer ook veel slechter dan nu.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat hete weer heeft Frits ook echt genekt hoor, als t niet constant zo heet geweest was had ie echt niet zo lopen hijgen en naar adem moeten snakken.
Maar deze kou had ie ook weer geen ruk aan gevonden
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak!
Dat was nooit gecheckt of ie een chip had dus?
Maar die echte baas spoort ook voor geen meter dus, die kat is al maanden bij een ander
En nu ineens willen ze hem terug?
Godver...
Ik ben benieuwd welke actie tante Ing heeft ondernomen voor ze hem in huis nam. Nakie liep daar al een poosje buiten idd. Wie weet was ze heul ver weg gelopen en reikten de briefjes en beschrijvingen van de baasjes niet zover.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak!
Dat was nooit gecheckt of ie een chip had dus?
Maar die echte baas spoort ook voor geen meter dus, die kat is al maanden bij een ander
En nu ineens willen ze hem terug?
Godver...
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik moet mn sushi zo gaan maken, rijst zal wel afgekoeld zijn inmiddels![]()
Ik ga dr surimi in douwen vandaag
Hmmmm.... dat wordt zo'n welles niettus verhaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar is die kat dus echt van een gezin met kinderen, en die beweren dat de tante van Ing m altijd lokt, de kinderen missen hem en ze komen hem weer halen.
Wat een gedoe.
Ilse baalt dr onwijs van en ik nu ook
wies boos, de eigenaar of ilse?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik moet mn sushi zo gaan maken, rijst zal wel afgekoeld zijn inmiddels![]()
Ik ga dr surimi in douwen vandaag
Nou dat die kinderen van dat gezin de kat steeds weer komen halen bij de tante geloof ik eerlijk gezegd geen bal vanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar is die kat dus echt van een gezin met kinderen, en die beweren dat de tante van Ing m altijd lokt, de kinderen missen hem en ze komen hem weer halen.
Wat een gedoe.
WTFquote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gedoe.
Ik heb geloof ik nog nooit een supermarkt gezien waar ze NIET die pakjes (plat, vierkant) met vellen nori haddenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog steeds eens kijken waar ze in de buurt nori verkopen, de supers hebben het natuurlijk weer eens niet
De eigenaar was not amused maar Ilse ook niet echtquote:
Voor Ing is het ook net zo klote...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik ga me nog es ergens mee bemoeien zeg
![]()
Gedoe allemaal ...
De ah wel hoor Zwabber, bij de kruiden en de chicken tonight enz. in het schapquote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog steeds eens kijken waar ze in de buurt nori verkopen, de supers hebben het natuurlijk weer eens niet
Xenos!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De eigenaar was not amused maar Ilse ook niet echt
maassluis is een achterlijk kutdurp, het verbaast me dat ze uberhaupt wat hebben hierquote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit een supermarkt gezien waar ze NIET die pakjes (plat, vierkant) met vellen nori hadden
Die nieuwe eigenaar ging er meteen mee naar de DA om na te laten kijken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)
Daar zit wel een prima toko overigensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis is een achterlijk kutdurp, het verbaast me dat ze uberhaupt wat hebben hier![]()
en voor een toko moet ik ook met de trein naar rotterdam
Maar zelfs bij de kleine C1000 hier in het durp hebben ze hetquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis is een achterlijk kutdurp, het verbaast me dat ze uberhaupt wat hebben hier![]()
en voor een toko moet ik ook met de trein naar rotterdam
Omdat ze er meteen mee naar de DA gingen en de DA altijd een chip zoekt in een dier...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Senes en Elisa, niet onder elkaars naam postenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs bij de kleine C1000 hier in het durp hebben ze het
Gewoon die gedroogde zeewiervellen hebben we het nu over toch?
CTRL en Shift tegelijk indrukken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah en dan van de DA naar de vorige eigenaarquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze er meteen mee naar de DA gingen en de DA altijd een chip zoekt in een dier...
That's a first!quote:
Het werkt !! (nu nog onthouden)quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja en t ergste is dat ie wss meteen weer bij de tante van Ing op de stoep staat straksquote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah en dan van de DA naar de vorige eigenaarbah wat rot voor Ing en Ilse!
Als je katten hebt die over je toetsenbord willen lopen dan onthoud je het snel genoeg.quote:
Ik heb geen idee, ik zie net Ilse op msn komen en vraag heel enthousiast hoe het gaatquote:
Pfff dan zou ik hem alsnog weg brengen..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en t ergste is dat ie wss meteen weer bij de tante van Ing op de stoep staat straks
Ja of hondenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je katten hebt die over je toetsenbord willen lopen dan onthoud je het snel genoeg.
c1000 isquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je katten hebt die over je toetsenbord willen lopen dan onthoud je het snel genoeg.
Eensgelijks Hecoson.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef hecoson het volgende:
iedereen de allerbeste wensen voor 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |