Bink vindt de kou heerlijk buiten! Die fleurt er helemaal van opquote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat hete weer heeft Frits ook echt genekt hoor, als t niet constant zo heet geweest was had ie echt niet zo lopen hijgen en naar adem moeten snakken.
Maar deze kou had ie ook weer geen ruk aan gevonden
Ah fak!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tis trouwens een beetje misgegaan met Nakie, die had een chip en wordt schijnbaar door zn echte baas weer opgehaald bij Ilse, dies goed boos
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tis trouwens een beetje misgegaan met Nakie, die had een chip en wordt schijnbaar door zn echte baas weer opgehaald bij Ilse, dies goed boos
Whoopie had het vd zomer ook veel slechter dan nu.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat hete weer heeft Frits ook echt genekt hoor, als t niet constant zo heet geweest was had ie echt niet zo lopen hijgen en naar adem moeten snakken.
Maar deze kou had ie ook weer geen ruk aan gevonden
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak!
Dat was nooit gecheckt of ie een chip had dus?
Maar die echte baas spoort ook voor geen meter dus, die kat is al maanden bij een ander
En nu ineens willen ze hem terug?
Godver...
Ik ben benieuwd welke actie tante Ing heeft ondernomen voor ze hem in huis nam. Nakie liep daar al een poosje buiten idd. Wie weet was ze heul ver weg gelopen en reikten de briefjes en beschrijvingen van de baasjes niet zover.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak!
Dat was nooit gecheckt of ie een chip had dus?
Maar die echte baas spoort ook voor geen meter dus, die kat is al maanden bij een ander
En nu ineens willen ze hem terug?
Godver...
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik moet mn sushi zo gaan maken, rijst zal wel afgekoeld zijn inmiddels![]()
Ik ga dr surimi in douwen vandaag
Hmmmm.... dat wordt zo'n welles niettus verhaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar is die kat dus echt van een gezin met kinderen, en die beweren dat de tante van Ing m altijd lokt, de kinderen missen hem en ze komen hem weer halen.
Wat een gedoe.
Ilse baalt dr onwijs van en ik nu ook
wies boos, de eigenaar of ilse?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik moet mn sushi zo gaan maken, rijst zal wel afgekoeld zijn inmiddels![]()
Ik ga dr surimi in douwen vandaag
Nou dat die kinderen van dat gezin de kat steeds weer komen halen bij de tante geloof ik eerlijk gezegd geen bal vanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar is die kat dus echt van een gezin met kinderen, en die beweren dat de tante van Ing m altijd lokt, de kinderen missen hem en ze komen hem weer halen.
Wat een gedoe.
WTFquote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gedoe.
Ik heb geloof ik nog nooit een supermarkt gezien waar ze NIET die pakjes (plat, vierkant) met vellen nori haddenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog steeds eens kijken waar ze in de buurt nori verkopen, de supers hebben het natuurlijk weer eens niet
De eigenaar was not amused maar Ilse ook niet echtquote:
Voor Ing is het ook net zo klote...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ik ga me nog es ergens mee bemoeien zeg
![]()
Gedoe allemaal ...
De ah wel hoor Zwabber, bij de kruiden en de chicken tonight enz. in het schapquote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik moet nog steeds eens kijken waar ze in de buurt nori verkopen, de supers hebben het natuurlijk weer eens niet
Xenos!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De eigenaar was not amused maar Ilse ook niet echt
maassluis is een achterlijk kutdurp, het verbaast me dat ze uberhaupt wat hebben hierquote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit een supermarkt gezien waar ze NIET die pakjes (plat, vierkant) met vellen nori hadden
Die nieuwe eigenaar ging er meteen mee naar de DA om na te laten kijken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |