Daar zit wel een prima toko overigensquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis is een achterlijk kutdurp, het verbaast me dat ze uberhaupt wat hebben hier![]()
en voor een toko moet ik ook met de trein naar rotterdam
Maar zelfs bij de kleine C1000 hier in het durp hebben ze hetquote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis is een achterlijk kutdurp, het verbaast me dat ze uberhaupt wat hebben hier![]()
en voor een toko moet ik ook met de trein naar rotterdam
Omdat ze er meteen mee naar de DA gingen en de DA altijd een chip zoekt in een dier...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)
Senes en Elisa, niet onder elkaars naam postenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zelfs bij de kleine C1000 hier in het durp hebben ze het
Gewoon die gedroogde zeewiervellen hebben we het nu over toch?
CTRL en Shift tegelijk indrukken.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoezo komen ze daar nu achter.. )m´n leestekens doen het weer eens niet)
Ah en dan van de DA naar de vorige eigenaarquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze er meteen mee naar de DA gingen en de DA altijd een chip zoekt in een dier...
That's a first!quote:
Het werkt !! (nu nog onthouden)quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, tis trouwens een beetje misgegaan met Nakie, die had een chip en wordt schijnbaar door zn echte baas weer opgehaald bij Ilse, dies goed boos
Ja en t ergste is dat ie wss meteen weer bij de tante van Ing op de stoep staat straksquote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah en dan van de DA naar de vorige eigenaarbah wat rot voor Ing en Ilse!
Als je katten hebt die over je toetsenbord willen lopen dan onthoud je het snel genoeg.quote:
Ik heb geen idee, ik zie net Ilse op msn komen en vraag heel enthousiast hoe het gaatquote:
Pfff dan zou ik hem alsnog weg brengen..quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en t ergste is dat ie wss meteen weer bij de tante van Ing op de stoep staat straks
Ja of hondenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je katten hebt die over je toetsenbord willen lopen dan onthoud je het snel genoeg.
c1000 isquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je katten hebt die over je toetsenbord willen lopen dan onthoud je het snel genoeg.
Eensgelijks Hecoson.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef hecoson het volgende:
iedereen de allerbeste wensen voor 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |