Bootcampquote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
en weer uitgegeten
over vervelende jongeren: inderdaad, ze komen overal mee weg, ze leren niks van die zachte aanpak
hop, het leger in(en dat meen ik serieus)
en voor allehooligans
, mijns insziens het meest lage soort mensen dat er bestaat
het ijsselmeer is daar groot en diep genoeg voor(iets minder serieus maar you catch my drift)
fysieke marteling is me nog niet te erg, en ik schaam me als mens dat ze tot delfde soort behoren
Agossie. Goed dat je snel weer naar de DA gaat danquote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja prima.
De DA dacht een lichte ontsteking vandaar de meds.
En vind dit echt zielig ze is echt de weg kwijt
eeeeeeehquote:Op maandag 4 januari 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb echte goeie chocolaaaa.En een kopje thee.
Zal ik zaterdag maoams meenemen? Ik heb er nog steeds.
Oh ja mijn haar doet dat ook, nooit werk aan en dan van de ene op de andere dag poef en niks meer mee te beginnenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nódig naar de kapper.Mijn haar gaat altijd van de ene op de andere dag ineens kut zitten als dat moet
Wordt zaterdag dan maar, want doordeweeks heb ik geen tijd.
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Agossie. Goed dat je snel weer naar de DA gaat dan
Misschien dat ze daarom de laatste dagen ook zo stout was dat je haar in de gang moest zetten.
Precies, dat bedoel ik ja! Het is te lang, dus nu zit het vet mafquote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja mijn haar doet dat ook, nooit werk aan en dan van de ene op de andere dag poef en niks meer mee te beginnen![]()
Gelukkig is mijn beste vriendin kapster en staat die altijd te trappelen om de schaar dr in te zetten dan
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nódig naar de kapper.Mijn haar gaat altijd van de ene op de andere dag ineens kut zitten als dat moet
Wordt zaterdag dan maar, want doordeweeks heb ik geen tijd.
Ja, maar dat gaat sowieso al niet meer lukken toch.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zaterdag is DTH...
*pakt schaar in voor zaterdag*quote:Op maandag 4 januari 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet ook naar de kapper. Iedereen die me ziet zegt dat m'n haar lang is.
Maar ik heb geen tijd. En geen zin.
Dat is echt zo handigquote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik ja! Het is te lang, dus nu zit het vet mafIk wil ook een bestevriendinkappert!
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaheb ik eff spijt
![]()
Nou ja snel..die AB kuur is al weer een week afgerond en het leek beter te gaan (ws de pijnstillers).
Als je braaf blijft zitten krijg je een maoam.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat sowieso al niet meer lukken toch.
*pakt handycam en fotocamera in voor zaterdag*quote:
Hand opsteekt voor ook een kapster om de hoekquote:Op maandag 4 januari 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt zo handig![]()
Bij mij gaat dan ineens de krul en het volume er uit, weg mooie bos krullen![]()
Lekker kort, pittig, pluizig en blauwquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Mijn haar zit ook echt zó*pieppppppp*
tegenwoordig. Maar dat komt door het weer. Het is nu statisch van de kou en pluizig en raar en plat en arghhhhhhhh.
Ja, bij mij is het dus bovenop plat en statisch en onderaan zit nog een soort van slag. Ziet er werkelijk niet uitquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
tegenwoordig. Maar dat komt door het weer. Het is nu statisch van de kou en pluizig en raar en plat en arghhhhhhhh.
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je braaf blijft zitten krijg je een maoam.
Nope, no foods for usquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had nog hoop...
![]()
Ze gaan toch niet eten?
en als je niet braaf blijft zitten neemt cat de maoam...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je braaf blijft zitten krijg je een maoam.
Nee, ter compensatie hijgt ze nu in mijn gezichtquote:
Ze maken bij jou ook wat mee héquote:Op maandag 4 januari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja idd Greys, ik heb vandaag nog soft touch in mn haar zitten te smeren op kantoor, zo droog was het
Nou nee, het wordt echt tijd dat Lush een leave in conditioner gaat maken voor dit soort weersomstandigheden, tot die tijd smeer ik mn handcreme of massagebars wel in mn haar als ik niks beters bij de hand hebquote:
Ja!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Cat, zag je dat?![]()
In de reclame zag je al een vooruitblik van volgende week, dus weet je al wie er uit gaat!
En het programma is nog niet eens af. FAIL
Dat was ook met popstars ofzo, als dat op zondag herhaald werd kreeg je in de reclame al te zien wie er door was...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Cat, zag je dat?![]()
In de reclame zag je al een vooruitblik van volgende week, dus weet je al wie er uit gaat!
En het programma is nog niet eens af. FAIL
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LOVELESS!kon je je mond weer neit houden
Maar dit is niet eens de herhaling.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was ook met popstars ofzo, als dat op zondag herhaald werd kreeg je in de reclame al te zien wie er door was...
Wat stom!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dit is niet eens de herhaling.Over een minuut of vijf ist officieel wie er afvalt.
*bijt nagels*
Ik ken het. Is goed te eten imo, maar daar is mijn wederhelft het niet mee eens, hoewel hij vandaag perfectly happy was met deze maaltijd of als ik eens gevulde champignons maak of zo. Dus we proberen zo de vleesconsumptie matig te houden.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vegetarische producten van Vivera zijn lekker. Ik heb altijd de cordon bleu.
Nee, hij zeurt.quote:
Do like mequote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind die Valess troep wel lekker. Wij zijn geen vega's, maar eten dat gewoon soms omdat het prima te schranzen isquote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken het. Is goed te eten imo, maar daar is mijn wederhelft het niet mee eens, hoewel hij vandaag perfectly happy was met deze maaltijd of als ik eens gevulde champignons maak of zo. Dus we proberen zo de vleesconsumptie matig te houden.
Over die rellen. Ik sluit me helemaal bij jullie aan waar jullie beweren dat het voor een heel groot deel een opvoedingsprobleem is. Mijn kind heeft echt wel tikken gehad, waar nodig, en ik geef toe dat ik zelf van mening ben dat ik dat ook weleens uit machteloosheid of te snel heb gedaan. Maar hell... hij zou dat soort onzin nieteens bedenken. Het moet niet doorslaan met het meppen, maar nu slaat het door in het halfzachte en dat werkt absoluut niet. Teveel kinderen hebben een macht over hun dagelijkse omgeving die ze op basis van ervaring niet zouden moeten hebben.
Nee, want dan moet ik dat ook weer gaan volgenquote:
een keer per ongeluk te snel een tik geven kan gebeuren, zolang je em maar neit beurs slaat is alles oke toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken het. Is goed te eten imo, maar daar is mijn wederhelft het niet mee eens, hoewel hij vandaag perfectly happy was met deze maaltijd of als ik eens gevulde champignons maak of zo. Dus we proberen zo de vleesconsumptie matig te houden.
Over die rellen. Ik sluit me helemaal bij jullie aan waar jullie beweren dat het voor een heel groot deel een opvoedingsprobleem is. Mijn kind heeft echt wel tikken gehad, waar nodig, en ik geef toe dat ik zelf van mening ben dat ik dat ook weleens uit machteloosheid of te snel heb gedaan. Maar hell... hij zou dat soort onzin nieteens bedenken. Het moet niet doorslaan met het meppen, maar nu slaat het door in het halfzachte en dat werkt absoluut niet. Teveel kinderen hebben een macht over hun dagelijkse omgeving die ze op basis van ervaring niet zouden moeten hebben.
Ik wel!quote:
Ja maar Bailey kwam langsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik dat ook weer gaan volgen
Ik wil niet teveel dingen volgen op tv dus ik wacht weer tot Greys Anatomy begint
neem een mr T kapselquote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |