Ik kan niet eens meer een plaatje vinden ervan op googlequote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust Bekkie!
Fluitlollies bestaan niet meer geloof ik...
Ik zei dus iets van jeetje, krijgt ie dat al allemaal, Bodi hangt alleen nog maar aan de tet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbal
en die moeder " I'M NOT GONNA DENY MY KID A HAMBURGER, IF HE WANTS A HAMBURGER!!!!"
en het was ook nog zo;n stereotype dikke negerin, die met haar hoofd schudde en met haar vingers knipte
Omgquote:Op maandag 4 januari 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit ziets op tv gezien, een kind van 2 of 3 ofzo, dat 40 kilo was, dat was echt zo'n vetbal
en die moeder " I'M NOT GONNA DENY MY KID A HAMBURGER, IF HE WANTS A HAMBURGER!!!!"
en het was ook nog zo;n stereotype dikke negerin, die met haar hoofd schudde en met haar vingers knipte
Oh jaaaaaaa, klopt, dr zat een liedje bijquote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer een plaatje vinden ervan op google
er zat ook altijd een liedje bij... en op het stokje stonden de noten
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn vast nog wel lieve meneren in regenjassen / zwemleraren die kleine kinderen een fluitlollie geven hoor
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Vorig topic was voor de verbittering, nu zijn we liefen nostalgisch.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zei dus iets van jeetje, krijgt ie dat al allemaal, Bodi hangt alleen nog maar aan de tet.
Vonden ze mn zusje een geitenwollensok.
![]()
Maar ik vind het juist echt schattig dat ik de nichtjes blij kan maken met een stukje zelfgebakken cake of zo.
Of een rijstwafeltje of rozijntjes.
Die krijgen ook geen chips en chocolade en snoep en zo thuis.
Dat krijgen ze al genoeg op school en bij vriendjes
Wat fijn!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, voor de geinteresseerden: sinds een paar dagen, week ongeveer, gaat het een stuk beter met mn schouderBlijkbaar helpt de shockwave (=doorbloeding stimuleren). Duh
Magoed, ben ik wel blij om. Hopen dat het zo blijft gaan!
Ik ben blij voor jequote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, voor de geinteresseerden: sinds een paar dagen, week ongeveer, gaat het een stuk beter met mn schouderBlijkbaar helpt de shockwave (=doorbloeding stimuleren). Duh
Vandaar dat het overal spekglad was vanmorgenquote:
Me too Enfermera!quote:
Naja, t zijn geen eens geitenwollensokken kinderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind die geitewollensok kinderen veel leuker.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
Nee!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Hou op...schei uit![]()
Maar die man denkt serieus dat ik een heks ben![]()
Hij heeft hier al eens een cdtje door de brievenbus geduwd over wat hekserij en wicca met kinderen zou doen![]()
quote:
Volgens mij hebben ze het in Bleiswijk nooit gehadquote:
Nou soms vind ik hem ook wel eng hoor, het is echt een rare man soms. Hij heeft mij wel eens buiten zien zitten met een astrologieboek op schoot en ik was natuurlijk altijd druk bezig met het zaaien van tropische plantjes dus hij heeft zijn conclusies getrokken.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
En je doet er niets aan he, aan dat soort types
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |