tzal eens tijd worden, ik heb er nog nooit een gehadquote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
zwabber, straks krijg je een note voor die foto!!!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn knikker rolt niet. Het is maar een halve.Oog moest er nog onder passen namelijk.
na die foto van zwabber is dit niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de winkel wel eens uitgezet omdat ik kwijlde...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen met Satsu naar de DA. Ook als het glad is!![]()
Maar was liever met jou meegegaan. Kwijlen over meubeltjes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen met Satsu naar de DA. Ook als het glad is!![]()
Maar was liever met jou meegegaan. Kwijlen over meubeltjes.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
na die foto van zwabber is dit niks...![]()
[..]
Ik ben de winkel wel eens uitgezet omdat ik kwijlde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux!Van hutkoffers en booglampen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik ben van de gooooooogle generatiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Zwabber! Dat plaatje in dat andere topic is zo heerlijk vies vulgair lekker fout!
Waar vind je die dingen toch?![]()
![]()
Ja, en jij bent een communicantje.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, hij staat netjes in een spoiler
he, voor alle teringzooi die ik heb uitgehaald, heb ik nog nooit een note gekregen, dus ik ben heel braafquote:
Ik ook niet!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tzal eens tijd worden, ik heb er nog nooit een gehad
Tijd voor je ontmaagding dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he, voor alle teringzooi die ik heb uitgehaald, heb ik nog nooit een note gekregen, dus ik ben heel braaf
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, hij staat netjes in een spoiler
Volgens mij ben jij van de fetisjgeneratiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben van de gooooooogle generatie
ja, aangestaard worden tijdens het beffen, geeiillllllquote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij van de fetisjgeneratie
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, aangestaard worden tijdens het beffen, geeiillllll
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren lagen de bedtijden ietwat uiteen he?
Zal dat vannacht beter gaan?
Sega doet het niet meer voor je?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
anders stap ik over naar nintendo
beflijsterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet welke vogel dit is?
inbouwflitsers zijn ook vrij nutteloosquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
Emily heeft een goede bui....Tickel mag tegen haar aan liggen
(foto is slecht weet ik...maar het is hier niet echt licht en met een flitser wordt het ook niet beter...rare oogjes)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |