Goddome zeg, tegen een negenjarigequote:In de New Yorkse wijk Harlem is een ruzie over een computerspelletje zaterdag gruwelijk uit de hand gelopen. De negenjarige Anthony Maldonado uit de Amerikaanse staat New Jersey is daarbij doodgestoken door de 25-jarige Alejandro Morales. De man zit momenteel vast voor moord en illegaal wapenbezit.
Het jongetje was op bezoek in het appartement van zijn oom en speelden samen met Morales en zijn twee broers, die het appartement medehuren, een spelletje Tony Hawk op de playstation, die het jongetje voor Kerst had gekregen. Een half uur nadat de broers van Morales de deur uitgingen om wat te eten te halen liep het mis.
Het jongetje en de man kregen woorden over het spelletje. Het kwam tot een worsteling waarbij Morales een mes tevoorschijn trok en Anthony in zijn borst stak. De jongen strompelde naar de slaapkamer van zijn oom, die de hulpdiensten inschakelde. Anthony werd naar het ziekenhuis gebracht, maar bezweek binnen een uur na aankomst aan zijn verwondingen.
Ja echt he... dit is echt, en dat maakt het zooo erg, ik kan daar echt niet tegen...quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Walgelijk volk.
Ik kan er zo slecht tegen dat weerloze dieren mishandeld worden. Ik kan alle films met droge ogen kijken, maar als er een dier mishandeld wordt of afscheid moet nemen van het baasje, dan worden mijn oogjes waterig.
En ik denk dat ik hier niet de enige ben.
wat goed dat je zusje boos is geworden zeg!!! Wat een kneuzen-dokter!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat meisje doet het prima heb ik begrepen
Kirsten is 12 november geboren maar ze heeft steeds gespuugd en steeds dat ze geen ontlasting kreeg. Maar eerst dachten ze dat ze gewoon een slecht sluitend maagklepje had, dat hebben wel meer kinderen.
Ze heeft een poosje een laxeermiddel gehad maar dat werkte ook niet. Ze liep nachten op met een huilend kind. En van de week vond ze bloed in de luier van het kindje. Toen belde ze de kinderarts waar ze onder liep al vanaf de geboorte en de assistente zei dat ze eerst maar langs de huisarts moest om het te bewijzen![]()
Toen is mijn zusje hartstikke boos geworden, heeft een hele periode met de kinderarts aan de telefoon gezeten en hoewel de kinderarts haar onbeschoft vond hebben ze kirsten toch opgenomen toen. Maar nu kwam dit dus uit de onderzoeken.
Nee daar hebben ze het niet over gehad. Ik hoorde iets over een vlies wat mogelijk de blokkade veroorzaakt maar het is allemaal speculatie. Ze konden op de slikfoto's heel duidelijk zien dat er een blokkade was maar niet precies wat. Ze zou in het VU nog aanvullende onderzoeken krijgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hebben ze het ook over een malrotatie gehad? De klachten komen namelijk helemaal overeen met de klachten die Robin na z'n geboorte had. Het enige verschil is dat Robin maar een week thuis is geweest na z'n geboorte. Daarna heeft 'ie 6 weken in het ziekenhuis gelegen
Wat vreselijk er had weer veel leed voorkomen kunnen worden, jeetjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat meisje doet het prima heb ik begrepen
Kirsten is 12 november geboren maar ze heeft steeds gespuugd en steeds dat ze geen ontlasting kreeg. Maar eerst dachten ze dat ze gewoon een slecht sluitend maagklepje had, dat hebben wel meer kinderen.
Ze heeft een poosje een laxeermiddel gehad maar dat werkte ook niet. Ze liep nachten op met een huilend kind. En van de week vond ze bloed in de luier van het kindje. Toen belde ze de kinderarts waar ze onder liep al vanaf de geboorte en de assistente zei dat ze eerst maar langs de huisarts moest om het te bewijzen![]()
Toen is mijn zusje hartstikke boos geworden, heeft een hele periode met de kinderarts aan de telefoon gezeten en hoewel de kinderarts haar onbeschoft vond hebben ze kirsten toch opgenomen toen. Maar nu kwam dit dus uit de onderzoeken.
Triggershotquote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, staan er foto's in mijn fobo waar ik geen weet van heb of die onzichtbaar voor mezelf zijn?
WHY noemt Triggershot me in mijn fobo 'een volle negerin'?
OH MIJN FUCKING GOD WAT EEN DEBIELquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goddome zeg, tegen een negenjarigeEn dan nog een mes nodig hebben ook. Wat een friggin held.
wat!!!! ben jij blank!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, staan er foto's in mijn fobo waar ik geen weet van heb of die onzichtbaar voor mezelf zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja hij is vast schattig, maar ik snap de negerinnengrap niet ben ik bangquote:
dat mr T haar gaat jegewoon nog goed staan ookquote:Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goddome zeg, tegen een negenjarigeEn dan nog een mes nodig hebben ook. Wat een friggin held.
Om een spel ook nog, om het even af te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD WAT EEN DEBIEL![]()
ik blijf het maar zeggen, we zijn verdoemd als soort
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is vast schattig, maar ik snap de negerinnengrap niet ben ik bang
Of is het een kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'?
Gewoon zeggen dat zijn blonde coup ook schattig isquote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij is vast schattig, maar ik snap de negerinnengrap niet ben ik bang
Of is het een kwestie van 'meisjes plagen, zoentjes vragen'?
slaap lekker!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik doe ongeveer 3 kwartier over 1 post. Ik krijg steeds foutmeldingen enz. Dus ik stop ermee voor vandaag.
Lekker slapen voor straks![]()
![]()
De dag krijgt vandaag een 6.5, te koud voor een hoger cijfer
Hopelijk zijn ze er snel achter zodat ze eraan geholpen kan worden. Sterkte ook voor haar ouders, ik weet helaas hoe erg het is om je kindje zo in pijn te zienquote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze het niet over gehad. Ik hoorde iets over een vlies wat mogelijk de blokkade veroorzaakt maar het is allemaal speculatie. Ze konden op de slikfoto's heel duidelijk zien dat er een blokkade was maar niet precies wat. Ze zou in het VU nog aanvullende onderzoeken krijgen.
inderdaad, een playstation, komop zegquote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Om een spel ook nog, om het even af te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan allemaal maar klagen dat ze het zo zwaar hebben in the ghetto
ja vechten voor je eerste levensbehoefte, een playstation
🐙
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, een playstation, komop zegHeldenspoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan allemaal maar klagen dat ze het zo zwaar hebben in the ghetto
ja vechten voor je eerste levensbehoefte, een playstationI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Heel triest.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik zal morgen maar eens mee gaan doen in dat topic, is toch eigenlijk mijn plicht als sega eigenaarquote:
Heee!!! alles goed?quote:
Done. Maar hij is mod en dus kan ie mijn edits zien toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:04 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Gewoon zeggen dat zijn blonde coup ook schattig is
t Zou tijd worden, ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal morgen maar eens mee gaan doen in dat topic, is toch eigenlijk mijn plicht als sega eigenaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |