Hoe is het eigenlijk gekomen dat jij weer bent aangekomen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nou de weegschaal werkt weer!
72,4 zei hij. De laatste keer dat ik me woog (toen hij het nog deedin oktober of november ) was het 71, dus zo na de feestdagen best prima
Meegerekend dat ik me altijd 's ochtends voor het eten weeg en dat altijd wel wat scheelt ben ik zeer tevreden
Normaal leefde ik op de weegschaal, en dan zo een beetje na de feestdagen erbij, is echt best goed!
ik ben trots op mezelf
72,4 is dus mijn startgewicht, bij een lengte van 1,71.
7,4kg, het moet prima te doen zijn
ik begin maar met wat eten denk ik, magere franse kwark
dat heb ik je al eens verteld, want dat heb je al een keer gevraagdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk gekomen dat jij weer bent aangekomen?
Want jij woog toch ook redelijk 'ver' onder de 70?
In ieder geval succes
Ow?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik je al eens verteld, want dat heb je al een keer gevraagden daar heb je vorige keer ook weer wat over gevraagd, dus
graaf maar terug!
wat is de titel?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen. o.a. over mensen die rotopmerkingen verpakken in iets aardigs. Interessant!!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen. o.a. over mensen die rotopmerkingen verpakken in iets aardigs. Interessant!!
Misschien kan je die eens aan MoBlo laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Nou nee, eerder aan jou eigenlijk. Maar dat heb je prima door!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien kan je die eens aan MoBlo laten zien
Daar ga ik alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co![]()
![]()
LadyBlack: meer in het algemeenJe lichaam heeft voedingsstoffen nodig en zulks! De meeste vrouwen van gemiddelde lengte met gemiddelde sportactiviteit moeten rond de 1500-1800 kcal per dag eten geloof ik
Correct me if I'm wrong. Ikzelf 1450-1500 op een luie dag en rond de 1700 op een sport-dag!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
72,4 na de feestdagen is idd netjes!![]()
Niet zo snelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, eerder aan jou eigenlijk. Maar dat heb je prima door!.
En ik zeg alvast doei voor als je zometeen weer opkrast naar het dieettopic en doe geen moeite om weer met een nieuwe naam terug te komen.
Als ik dit op een normale manier lees dan begrijp ik het ook helemaal en is het alleen maar goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]als ik ergens rond november op 71 zat, gemeten op een ochtend na een flink toiletbezoek wrsch (doe ik altijd
!) vind ik dat echt
ervanuitgaande dat hij de appelbeignets van de afgelopen 2 dagen nog meetelt en het dus 'tijdelijk gewicht' is, denk ik dat ik volgende week weer onder de 71 kan zitten met een beetje fatsoenlijk leven en sporten (hardlopen).
De tijd dat ik minder woog at ik schandalig weinigvooral als je bedenkt dat ik toen 3 keer per week hard liep, 1 uur kickfitte en 1 tot 2 uur spinde
![]()
ja, dan wil het wel.. maar nu eet ik fatsoenlijker en sport ik gewoon te weinig. Maar als ik wil studeren en bestuur wil doen, is er gewoon geen sportschooltijd
bleh! en vanaf september was het voornemen om weer te gaan sporten, maar dat bleek dus een beetje een faal omdat de bestuursdrukte onderschat was..
Maar ik leer steeds meer van jullie en die schoppen van 'meer eten!' helpen ook echt weldus ga zo door, dan ga ik naar de 65 voor de eerste doorpassessie van mijn trouwjurk
Kun je niet meer gebruiken in gewone berichten volgens mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef conleche het volgende:
Weet iemand wat voor html-code die lightbulb heeft, die wel bij de PI's staat, maar niet bij de gewone smiley's??
Sowieso is er hier geen broccoli meer in huis, dus als je een kleiner stukje hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef loveli het volgende:
Verdikkie, ik ben in zo'n slecht humeur dat ik iedereen die vanaf nu een rotopmerking maakt, een stronk broccoli in z'n waffel schuif, zodat er minstens 3 dagen niet gegeten kan worden.
Dus ff iedereen die aan de kook is afkoelen en normaal doen, anders zorg ik wel dat je slank wordt.
dat laatste is idd het verstandigst: wat je niet hebt, kun je ook niet opetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik vul mn eten te vaak aan met koek en chocola, en dáár ga ik echt mee stoppen nu, haal gewoon niks meer in huis
Senk u!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/3.gif
Jawel hoor. Maar alleen in de zomer. Ik lepel hem altijd uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
een lekkere grapefruit, da's niet mogelijk
So true!!! bittere zooiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
een lekkere grapefruit, da's niet mogelijk
Daar zit ook een shitload suiker doorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
wel raar: Pim's grapefruit vind ik dan weer wél lekker
Lust jij ook spruitjes dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:17 schreef Rituals het volgende:
Dat hoor ik inderdaad altijd, dat bittere. Ik vind ze eigenlijk helemaal niet bitter, vrij zoetig zelfs..
Ik heb al in geen járen spruitjes of witlof gegeten, dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lust jij ook spruitjes dan?dan heb je gewoon andere papillen ofzo
Tsja... de thee smaakt wel.... minder. Maar het is te doen. Het zal wel wennen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Wolve! vertel, hoe zijn de eerste suiker-mindere dagen!
Mijn moeder wikkelde altijd plakjes ham om hele stronken witlof, en strooide er dan geraspte kaas erover. Daarna een tijd de oven in. Zelfs ik als notoire kaashater vond dat lekker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
witloftip:
hart eruit halen
even blancheren (of andersom)
aardappelpuree maken, mengen met een flinke hoeveelheid mosterd.
Dit in een ovenschaal doen --> witlof erop --> ham/kaas erover
in de oven
nom!
Dat laatste is dan weer niet erg slankverantwoordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Witlof is volstrekt niet meer bitter als je het klein snijdt en mengt met ei, grove mosterd, beetje mayo en flink wat kerriepoeder.
Grapefruits (rode) zijn heerlijk als je ze uitperst en aanvult met witte mousserende wijn.
Zeker niet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer niet erg slankverantwoord
hulde!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef conleche het volgende:
Witlof is mijn lievelingsgroente!! Ik haal ook het bittere hart eruit, though. Ik maak het ook vaak als de moeder van Ewelina. Alleen meng ik de geraspte kaas met paneermeel of beschuit en doe er schilfers boter op en dan onder de gril. Dan krijg je een knapperig korstje.![]()
Ik ben heel blij. Dacht dat ik een nieuwe stofzuiger moest kopen en dat soort dingen vind ik altijd zonde van het geld. (Ga daar liever van op weekendtrip.) Maar ik heb hem gefixed!! *borsttrommel* Hij deed niks meer en ik dacht al dat het aan hjet aan/uitknopje kon liggen en ik heb de bovenste plastic laag eraf gesloopt en toen kon ik bij het eigenlijke knopje en hij doettut weer. O my, dit is prbly niet erg interessant leesvoer. Solly![]()
Ja naar is dat hè!! Ik had ook een keer vrij dure gekocht en die vielen er telkens uit bij het hardlopen. Eigenlijk zitten die originele iPod dingetjes nog het beste.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hulde!
teleurstelling van mijn dag: mn nieuwe fancy hardloop-oordopjes-voor-de-muziek zijn te groot voor mijn poezelige oortjes
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof,lekker!!
Maar met kaas en room maak je stront nog wat lekkers natuurlijk
Wij eten straks eerst nog even wat soep uit zak, heb echt te weinig hutspot voor zijn 5 en...
jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja naar is dat hè!! Ik had ook een keer vrij dure gekocht en die vielen er telkens uit bij het hardlopen. Eigenlijk zitten die originele iPod dingetjes nog het beste.
O ja hardlopen, dat moet ik ook nog vandaag....![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef conleche het volgende:Af en toe check ik mijn eigen fobo om te kijken wie er zoal lurkt. Opdat ik teruglurk en zulks. Dat deed ik net weer en daar stond een user met de naam piktussendedeur 0 forumposts en vandaag geregistreerd.
Een aanwinst voor Fok! Wat ik je brom!
Die heeft ook aparte goede voornemens gemaakt! Je ziet wel meer van dat soort namen, druppelkut kwam ik ook eens tegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef conleche het volgende:Af en toe check ik mijn eigen fobo om te kijken wie er zoal lurkt. Opdat ik teruglurk en zulks. Dat deed ik net weer en daar stond een user met de naam piktussendedeur 0 forumposts en vandaag geregistreerd.
Een aanwinst voor Fok! Wat ik je brom!
Ja, druppelkut, die post er volgens mij ook vrolijk op los onder die naam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die heeft ook aparte goede voornemens gemaakt! Je ziet wel meer van dat soort namen, druppelkut kwam ik ook eens tegen.
Nu het toch over dit soort zaken gaat: hoe is het afgelopen met de icondiefstal van sigme?![]()
eh ja, I guessquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aquajoggen lijkt me wel handig, intensief maar minder gewrichts-belasting dan gewoon joggen ofzeu?
Ik zou het allebei doen. Hardlopen moet je inderdaad opbouwen, maar binnen de kortste keren loop je een half uur non-stop en fitness is goed voor je spieren. En als je dan toch in de sportschool bent kan je af en toe ook nog een lesje meepikken!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef Rituals het volgende:
Als ik weer zou gaan sporten, wat is dan beter: hardlopen of fitnessen? Hardlopen 'kan' ik niet, dus zou ik helemaal bij het begin moeten beginnen. Mijn gevoel zegt dat fitnessen meer effect zal hebben, omdat ik dat ongeveer een uur doe en hardlopen maar enkele minuten. Klopt dat? Voordeel van hardlopen is dan weer dat je niet helemaal naar het sportcentrum hoeft te fietsen.
Eensch!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Aquajoggen = beweging en beweging is goed
Ga dat weer doen dan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:29 schreef Rituals het volgende:
Ik hou ook niet van sporten. Nou ja, vooral als ik het al heel lang niet gedaan heb. Als ik wel sport geeft me dat namelijk wel een goed gevoel! Vroeger tenniste ik veel en dat vond ik super leuk. Ik ben bang dat ik toch maar weer moet gaan sporten.
@ Co, een combi is inderdaad wel een goed idee! Eens even kijken of hardlopen iets voor mij is. Heeft iemand een link o.i.d. met de eerste serie (voor 5 km) van start to run?
Beetje koud nuquote:
Dan start je toch weer als het buitenseizoen begint, zegmaar? En ondertussen wel beginnen met hardlopen! Als je dat leuk vindt tenminstequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beetje koud nu![]()
. Nee je hebt een punt hoor! Afgelopen zomer heb ik ook weer meer getennist.
Waar koop je dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
L: geroosterde koolhydraatarmeboterham
Ja, hopelijk vind ik hardlopen leuk. Ik ga de lat niet (te) hoog leggen, mijn plan: iedere week minimaal 1x sporten. Eén keer is al beter dan geen enkele keer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan start je toch weer als het buitenseizoen begint, zegmaar? En ondertussen wel beginnen met hardlopen! Als je dat leuk vindt tenminste
Is dat niet van dat Blue Band brood?quote:
Truequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, hopelijk vind ik hardlopen leuk. Ik ga de lat niet (te) hoog leggen, mijn plan: iedere week minimaal 1x sporten. Eén keer is al beter dan geen enkele keer.
das wel waar. merk ik ook wel aan de kracht die ik in mn onderlichaam heb (bovenlichaam is wel slapjes) bij de oefeningen die ik doe. laatst in de sportschool had ik een legpress serie gedaan op 170 kilo.. en toen moest de jongen na mij met een rood hoofd na 1 poging de gewichten toch een heel stuk lager zetten. muhahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je dat jij stiekem al een voordeel hebt? Je verzet dagelijks meer massa dan de gemiddelde persoon van jouw lengte, waardoor je al aardig wat spieren hebt. Als je uiteindelijk de goede knop vindt/combo voeding + beweging, gaat het er sneller af dan bij iemand met minder spiermassa. En maakt niet uit of je krachtsport doet of cardio, als je maar iets doet wat je leuk vindt en volhoudt. Met beide verbrand je vet.
En ik hoop zo dat de knop "opeens alle groentes lekker vinden" ook ergens bij jou te vinden is en om kan.
*legt vast stronkje broccoli apart*
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rituals: tip van flip --> vaker sporten in de week! Dan blijf je in het ritme en heb je er ook meer zin inZo werkt dat bij mij iig, en voor hardlopen zou je dan Evy kunnen doen (renprogramma via mp3, gaat uit van 3-4 keer per week). Als ik een aantal dagen niet geweest ben moet ik mezelf daarna echt schoppen
![]()
En veel plezier op de verjaardag!
Oh de volgende keer dat ik boodschappen doe eens kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat niet van dat Blue Band brood?
dat vaker sporten is toch voor veel mensen niet meteen haalbaar, en als je je voorneemt om 3 keer in de weke te gaan, dan voelt 1 of 2 keer gaan als falen... terwijl het zoveel beter is dan NIET gaan... de kans dat je t dan niet volhoudt is veel groter dan wanneer je eerste doel gewoon 1 keer in de week is...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rituals: tip van flip --> vaker sporten in de week! Dan blijf je in het ritme en heb je er ook meer zin inZo werkt dat bij mij iig, en voor hardlopen zou je dan Evy kunnen doen (renprogramma via mp3, gaat uit van 3-4 keer per week). Als ik een aantal dagen niet geweest ben moet ik mezelf daarna echt schoppen
![]()
En veel plezier op de verjaardag!
nope, blue band is niet low-carb. dat is witbrood met meer vezels, en evenveel carbs als gewoon brood.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Oh de volgende keer dat ik boodschappen doe eens kijken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Vanavond ook weer gezond koken, gisteravond werden het uiteindelijk 2 boterhammen en in de Oosterpoort (waar het nieuwjaarsfeest was)
Nee, een nieuwe soort blue band brood! Ik meende dat mijn oma het daar over had omdat ze dat gratis ergens bij kreeg ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, blue band is niet low-carb. dat is witbrood met meer vezels, en evenveel carbs als gewoon brood.
misshcien atkins brood? zal wel schreeuwend duur zijn. ik zou gewoon volkorenbrood (niet van dat donkerbruine, dat is witbrood met caramelkleurstof maar ECHT volkorenbrood.) nemen. tip: blijf weg bij alles dat "donker meergranen" heet. dat is geen volkorenbrood...
Bij de Jumbo! Wij gaan de laatste tijd uit verzet tegen het AH-monopolie in onze wijk naar de Jumbo in Voorburg, en die hebben allerlei leuke soorten brood. Speltbrood is ook heel lekker, en dit 'koolhydraatarme' brood stopte mijn meneer gemeen grijnzend en op het etiket wijzend in de kar, tussen mijn stapel boodschappen die op dat moment uitsluitend bestond uit caramelcakes, chocola, appelflappen, toastjes, chips en kazenquote:
Hihihihihiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Bij de Jumbo! Wij gaan de laatste tijd uit verzet tegen het AH-monopolie in onze wijk naar de Jumbo in Voorburg, en die hebben allerlei leuke soorten brood. Speltbrood is ook heel lekker, en dit 'koolhydraatarme' brood stopte mijn meneer gemeen grijnzend en op het etiket wijzend in de kar, tussen mijn stapel boodschappen die op dat moment uitsluitend bestond uit caramelcakes, chocola, appelflappen, toastjes, chips en kazen![]()
Ik heb nog geen flauw idee of het nut heeft, dat brood, maar het is wel lekker
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:10 schreef Syrena het volgende:
Dammit, moet ik 5 pagina's gaan bijlezen![]()
Ik heb net een theetje in de stad gedaan met vriendinnetjes, bij Bagle & Beans. Thee met high tea![]()
(m'n moeder spreekt bagle uit als beagle)
Zo, bijlezen. De groente en het fruit heb ik al in de koelkast liggen
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
ik kwam na heel hard nadenken uit op: honden maken rauwe bonen zoet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
* nu toch echt met spoed teruglezen gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
O en co, dat is altijd toch maar tijdelijk, die beeldschone decoratieve blondines! Daar zoeken ze wat afleiding in, voordat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen. Moet er nog wel een scène ingeschreven worden waarin deze Amber/Shirley huilend smeekt of ze teruggenomen mag worden (niet natuurlijk, want hij heeft nu de liefde van zijn leven ontmoet: die kunstenares op koeienlaarzen!). Terwijl jij nèt op dat moment met je vuilniszakken langs zijn raam sjokt en dit intieme gesprek - waarbij zij snikkend in zijn armen hangt- helemaal verkeerd opvat, waardoor je tòch als wraak op het vliegtuig stapt met je steenrijke foute andere aanbidder, waardoor hij weer denkt dat je niet voor hem hebt gekozen, en alles gaat wel anderhalf hoofdstuk helemaal de mist in met jullie, totdat...
Gaat ie echt meedoen als er eentje komt? Stoerrrrrr!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen of overmorgen gaat onze ijsbaan open
En mijn vriend heeft de elfstedentocht koorts en wil zo snel mogelijk km in de benen krijgen... Kreeg net het verzoek dat we vanaf volgende week, om de dag pasta moeten eten
Hij heeft hem al 2 keer gereden en is permanent lid, dus mag elk jaar meedoen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat ie echt meedoen als er eentje komt? Stoerrrrrr!!
De ellende is dat ook ik een decoratieve blondine ben........quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
O en co, dat is altijd toch maar tijdelijk, die beeldschone decoratieve blondines! Daar zoeken ze wat afleiding in, voordat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen. Moet er nog wel een scène ingeschreven worden waarin deze Amber/Shirley huilend smeekt of ze teruggenomen mag worden (niet natuurlijk, want hij heeft nu de liefde van zijn leven ontmoet: die kunstenares op koeienlaarzen!). Terwijl jij nèt op dat moment met je vuilniszakken langs zijn raam sjokt en dit intieme gesprek - waarbij zij snikkend in zijn armen hangt- helemaal verkeerd opvat, waardoor je tòch als wraak op het vliegtuig stapt met je steenrijke foute andere aanbidder, waardoor hij weer denkt dat je niet voor hem hebt gekozen, en alles gaat wel anderhalf hoofdstuk helemaal de mist in met jullie, totdat...
Ja hallo, we hebben nog de afloop tegoed van jouw bloedstollend spannende avatar-diefstalavontuur! Wie is die louche stalker die daar ineens met jouw billen loopt te pronken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
* nu toch echt met spoed teruglezen gaat
Oh, geen idee, PM'etje gestuurd, geen reactie. Slecht voor m'n bloeddruk om me erover op te winden, dus voorlopig negeer ik het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die heeft ook aparte goede voornemens gemaakt! Je ziet wel meer van dat soort namen, druppelkut kwam ik ook eens tegen.
Nu het toch over dit soort zaken gaat: hoe is het afgelopen met de icondiefstal van sigme?![]()
Ik geloof je direct, maar een username als Met-de-Vlam-in-de-Pijp was dan toch toepasselijker geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Druppelkut is wel ok trouwens. Vrachtwagenchauffeuse, rijdt met schroot. In een vorig leven was ze zoiets als directiesecretaresse. Ik mag zulke dames wel.
Je weet wat ik nu ga vragen hè?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef Syrena het volgende:
Ja maar die naam is toch wel jakkie![]()
Ik heb Picasa geinstalleerd (nieuwe (foto)printer, maar met Photoshop ging het printen niet goed, vandaar picasa). En nu ben ik allemaal ouwe foto's aan het bekijken en nu wil ik mijn haar weer korrt(tja, foto's uit 2004, toen ik nog jong en wild was
).
Maar het moet in elk geval bovenop korter, zodat ik 't niet meer plat tegen mijn kop kan plakken (foto's uit Parijs:![]()
)
Ik probeer nu uit te vissen of ik Picasa als vervanging van Photobucket kan gebruikenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga vragen hè?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Parijs (2007):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ligt niet aan de foto, want alle andere van Parijs zijn net zo erg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Naar analogie met huppelmuts. Mijn hersens werken ook zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, maar een username als Met-de-Vlam-in-de-Pijp was dan toch toepasselijker geweest.
Hoop ik tenminste.
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Syrena het volgende:
Ut werkt niet
Edit: nu wel, maar ze moeten aangeklikt. Ik weet niet of jullie ze kunnen zien dan?
Precies dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
Je haar zo plat plakken als op foto 2 moest je inderdaad maar niet doen. Hoe gaat 't met je wenkbrauwen trouwens (ik herinner me een oekaze van SHE).
En je hebt een leuk koppie.
Het gaat er wat beter mee dan op foto 2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja.
Je haar zo plat plakken als op foto 2 moest je inderdaad maar niet doen. Hoe gaat 't met je wenkbrauwen trouwens (ik herinner me een oekaze van SHE).
En je hebt een leuk koppie.
Het komt vooral denk ik omdat het bovenop korter is. En ik zeg nu ook alijd dat ze het bovenop kort moeten doen, maar dan snappen ze nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het korte kapsel ook beter staanEn dat terwijl ik helemaal niet van kort haar hou.
Je kan jezelf voor driekwart je zin geven!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef betty_sue het volgende:
Ik zag net een reclame van een film die vanavond komt en dan verlang ik meteen naar chips en een dekentje op de bank...Is dat heel gek en hoe negeer ik dit?
Ik stem op het kapsel van foto drie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit er aan te denken om als ik 10 kilo kwijt ben mn deelse metamorfose te bezegelen door mn haar weer korter te knippen. zoiets als zomer 2008... (ohh wat was ik daar dun in mn gezicht ook...)
[ afbeelding ]
hier zie je de lengte beter (en mn magere bekkie ook)
[ afbeelding ]
of zal ik meer zoiets doen?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: je kunt wel de foto direct linken, dan moet je t vakje "only phorto, no link" aanvinken, dan krijg je een jpg linkje ipv html onder het embed gedeelte
Ik ga snel mn profiel aanpassen! Me be soooooooo feminine.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mengen is goed, Betty Sue, maar je eet wel weinig voor een vent![]()
Oh lol! Ik vond het al lollig, een dude die zichzelf betty sue noemdequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik ga snel mn profiel aanpassen! Me be soooooooo feminine.
En wat gaan jullie snel!
Wat ik op een gegeven ogenblik heb gedaan, ook omdat ik 's avonds nog vaak honger heb is ipv chips een hele komkommer wegknagen met een (mager) dipsausje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:06 schreef betty_sue het volgende:
Wat zijn we toch een onnozele dieren dan. Vanavond wordt dus deel 1 van mijn ontwenningsproces. Nog 19 te gaan
Het is zo vervelend dat je eten écht nodig hebt. Stoppen met roken is makkelijker omdat je het niet nodig hebt om te overleven.
Dus vanavond vervang ik de chips door sigaretten...
Bij mij of bij kwak?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef betty_sue het volgende:
Ik vind ook hier het korte koppie weer leuker....
Pinq, doe die kast maar op slot en de fruitschaal op tafel! Hopsa.
de fruitschaal met zwarte bananen en verschrompelde appeltjes doen mn trek misschien wel wegnemen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef betty_sue het volgende:
Ik vind ook hier het korte koppie weer leuker....
Pinq, doe die kast maar op slot en de fruitschaal op tafel! Hopsa.
Dan eet ik dus teveel dipsausquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik op een gegeven ogenblik heb gedaan, ook omdat ik 's avonds nog vaak honger heb is ipv chips een hele komkommer wegknagen met een (mager) dipsausje.
Dan eet je alleen de komkommer en geen dipsaus erbijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Dan eet ik dus teveel dipsausAls ik begin kan ik echt niet meer stoppen en dan hou ik mezelf maar voor dat ik goed bezig ben terwijl ik dus overal teveel of het slechte van eet.
Bij die yoghurt wil ik dan weer cruesliquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan eet je alleen de komkommer en geen dipsaus erbij![]()
Of gewoon een bak yoghurt.
Foto 2 is inderdaad een geval: 'ik laat het groeien en het zit niet'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef pinquit het volgende:
ewelina, foto 1 is veel leukeris foto 2 hoe je het lang hebt? ziet er meer uit als "ik laat het lang groeien maar het wil niet"
![]()
misschien komt het omdat ik de foto zelf gewoon een stuk mooier vindt hoor
Jaaa, dat had de kapper goed gedaan! Zelf kan ik dat echt niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef pinquit het volgende:
ah op die laatste foto is het wel heel mooi
Denk maar zo: die chips heb je ook niet nodig om te overleven...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:06 schreef betty_sue het volgende:
Wat zijn we toch een onnozele dieren dan. Vanavond wordt dus deel 1 van mijn ontwenningsproces. Nog 19 te gaan
Het is zo vervelend dat je eten écht nodig hebt. Stoppen met roken is makkelijker omdat je het niet nodig hebt om te overleven.
Dus vanavond vervang ik de chips door sigaretten...
Als ze je inpalmen door er maar zoveel mogelijk bier in te gieten, weet ik niet of je daar uberhaupt wel op zit/zat te wachten. 't Is wel goedkoper natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb op m'n 17e of 18 eens al mijn haar afgeschoren, wegens teveel klitten. (Op twee krullen na dan, bij ieder oor een).
Wat kreeg ik weinig gratis bier daarna.
Ik zat te wachten op meer bier, en ik zei altijd netjes dankjewelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:30 schreef Wolve000 het volgende:
Als ze je inpalmen door er maar zoveel mogelijk bier in te gieten, weet ik niet of je daar uberhaupt wel op zit/zat te wachten. 't Is wel goedkoper natuurlijk.
Nu krijg ik nostalgie naar mijn uitgaanstijd! Al werd ik steeds duurder, ik stapte op mijn 18e over op wodkaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op meer bier, en ik zei altijd netjes dankjewel.
Laiverd, wat ben jij toch dom, boers, smakeloos en wat al niet meer...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal mooi
En ik geef geen advies want ik heb geen smaak...
quote:Zit nu op 1600 kcal dus ga lekker een drankje nemen en straks wat chipjes, nog even afkicken van vreten, tis tenslotte nog weekend
Eens! Uniekhoorn, je mag er zijn hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Laiverd, wat ben jij toch dom, boers, smakeloos en wat al niet meer...Haal jezelf toch niet zo naar beneden
.
[..]
![]()
Maar ik hou wel van je hoor.
Hoe beviel tipsy werken eigenlijk?
Oh, ik denk eigenlijk dat ik met de arrogantie van de jeugd hooguit minzaam knikte naar de oetlul die mij geheel terecht voorzag van meer bierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nu krijg ik nostalgie naar mijn uitgaanstijd! Al werd ik steeds duurder, ik stapte op mijn 18e over op wodka
Ik weet alleen niet meer of ik altijd netjes dankjewel zei, op gegeven moment merkte je gewoon dat er telkens een nieuw glas drank in je handen verscheen
Nog zo eine. Jij bent er ook alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Laureline het volgende:
Door sigme kreeg ik zin in bier, en door uniekhoorn heb ik nu zin in chips.
Dit is zoooo'n handig topic als je wilt afvallen
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Laureline het volgende:
Door sigme kreeg ik zin in bier, en door uniekhoorn heb ik nu zin in chips.
Dit is zoooo'n handig topic als je wilt afvallen
Ik sluit mij bij Syrena aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef betty_sue het volgende:
Wat doen jullie nog allemaal? Behalve géén chips eten onder een dekentje...
ik vind t niet zo heeeel veel van huup, zeker als t diner soep was...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:25 schreef betty_sue het volgende:
Huup! Jeutje. Als je er maar van genoten hebt dan is het goed..
Ik wil gewoon naar bed om maar niet aan eten te hoeven denken. Sneu is dat..
nee dat ligt aan Betty Sue's verstoorde eetbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind t niet zo heeeel veel van huup, zeker als t diner soep was...of ligt dat aan mijn verstoorde eetbeeld?
Ik heb heul geen verstoord eetbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee dat ligt aan Betty Sue's verstoorde eetbeeld![]()
echt serieus haha![]()
BS het valt wel mee hoor, we wisten dat we de hele dag weg zouden zijn en ik weet dat oma altijd heel veel te eten heeft. Ik heb de ketjap kip, soep, rest van de kroepoek en de roti koekoes handig weten te ontwijken dus ik vond het allang knap van mezelf![]()
Het is wat aan de weinige kant qua cals waarschijnlijk als ik het na zou tellen, maar doordat we 2 keer 2 uur in de auto hebben doorgebracht en alle kleine beetjes die je dan eet zeg maar in plaats van een normale lunch wordt het altijd een beetje een rommeltje dan.
Als je van werkelijk alles wat je eet echt opschrijft dat je het gegeten hebt dan zijn de meeste lijstjes wel een stuk langer. Mensen hebben al snel de neiging om dat ene stukje rempejek of die paar visballetjes tussendoor niet mee te tellen terwijl je ze wel gewoon op hebt natuurlijk. Als ik alles qua kcals van de T's optel kom ik wel aan een normale lunch denk ik. Of het ook een gezonde normale lunch is valt te betwisten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verstoord eetbeeld
Ik verdring alles wat ik gegeten heb en dan denk ik aan het eind van de avond dat ik heel braaf ben geweest. Mja, als je zo rijtjes maakt lijkt het altijd veel he...
ze rijdt er gewoon voor naar nieuwegein, en als ie daar niet had gezeten ging ze gerust door naar die tussen R'dam en D'haagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ach, zolang jij bij de burgerking drive uit de buurt blijft gaat het vast goed toch?
had je wel weer even langs kunnen komen hier, dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
ze rijdt er gewoon voor naar nieuwegein, en als ie daar niet had gezeten ging ze gerust door naar die tussen R'dam en D'haag![]()
![]()
om je op te pikken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had je wel weer even langs kunnen komen hier, dat dan weer wel![]()
Nee om te kleppen natuurlijkquote:
Dus nu ben je flink aan het oefenenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef betty_sue het volgende:
Volgende keer rij ik naar jou en gaan we naar BK..en mag jij dus toekijken want je bent een eet-snob lees ik net...
Daarna gaan we wel naar een fancy restaurantand play dress up
Nee wel rattenvleesmeetingsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef pinquit het volgende:
doet dit topic ook leuke gezond-eten meetings enzo?
quote:
utrecht doet t altijd goed toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar het zou een goed plan zijn, dat gezond eten meeting gedoe. Ik denk alleen dat we allemaal wat te verspreid wonen over Nederland. En vet gaan rellen net voor een meet heeft ook nooit zo'n goed effect![]()
Ik heb ook Theo Maassen gezien, was leuk!
We gingen vorig jaar naar een 'restaurant' in Utrecht (de groene draeck oidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat vraagt om uitleg natuurlijken foto's
Ja, dat vind ik ook een prima locatiequote:
Ja jij hoeft maar een uurtje te reizen ofzo? Ik 2,5 uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima locatie
Om precies te zijn: Den Draeck.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We gingen vorig jaar naar een 'restaurant' in Utrecht (de groene draeck oid), grillen en het was echt heel smerig. Bovendien zaten er domme wijven aan de tafel naast ons die steeds de deur dicht deden en wij dan weer open
(of andersom
)
Foto's zijn - op afspraak - intern gebleven.
Op 16m2? Strak plan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:17 schreef pinquit het volgende:
eerstvolgende meeting is bij viking thuis hoor ik net
Er zijn meer noordelingen hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Utrecht
Waar woont iedereen dan? Ik zit in Groningendus per definitie ver weg
oh! yppy was er ook bij!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Den Draeck.
Slank de herfst in #264:Den Draeck is een draak van een tent
Lekker knusquote:
Opkikker als in: soep?? Nehhhh chips zou er nu beter ingaan, maar dat heb ik gelukkig niet in huis!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef betty_sue het volgende:
Een opkikker nemen!
Ik zie nu wel wat in de komkommer met magere dipsaus.
Of chips met lekkere dipsaus maar die sla ik toch maar over..
Ik heb veel ruimte nodigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog iemand uit Groningen hier, LB! Waar woon je ongeveer?
En Vik, bij het welkom thuisfeestje van m'n huisgenootje waren er 19 mensen, op een kamer van 14 m2. Ging prima..
Als in soep ja. Dat werkt voor mij echt als een tiet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opkikker als in: soep?? Nehhhh chips zou er nu beter ingaan, maar dat heb ik gelukkig niet in huis!
Stukje ontbijtkoek misschien
In de (p)(k)rachtwijk Indische buurtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog iemand uit Groningen hier, LB! Waar woon je ongeveer?
En Vik, bij het welkom thuisfeestje van m'n huisgenootje waren er 19 mensen, op een kamer van 14 m2. Ging prima..
Met Angelina jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:32 schreef huuphuup het volgende:
changeling downloaden, check. Das die met Angelina Jolie toch? Die stond volgens mij al een tijdje op mn lijstje maar ik vergeet altijd welke films ik ook alweer nog wilde zien![]()
En Kwak burn after reading heb ik wel om gelachen, lekkere verstand op nul film
Schildersbuurt, sinds kort! Daarvoor woonde ik in de eveneens prachtige Oosterparkwijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In de (p)(k)rachtwijk Indische buurt![]()
En jij??
Ik denk dat ze elkaar uit OUD kennen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schildersbuurt, sinds kort! Daarvoor woonde ik in de eveneens prachtige Oosterparkwijk..
Huup, pinquit en b_s, zijn jullie iets van elkaar, zeg maar?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:32 schreef huuphuup het volgende:
ik vergeet altijd welke films ik ook alweer nog wilde zien![]()
Volgens mij zag ik niet zoveel OUD in b_s's AT, maar misschien heb ik niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar uit OUD kennen?
Ik vind het juist wel fijn om films te vergeten. Ik kijk regelmatig op Preview en dan zie ik die titel ineens weer staan en dan is het van "ooooo jaaaaaaah, die wilde ik ook nog zien!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookdan kan ik in de bioscoop echt helemaal enthousiast worden van een trailer, en vervolgens ben ik te gierig om erheen te gaan, of te lui om m te downloaden, of ik vergeet het gewoon
Irritante eigenschap...
dat jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar uit OUD kennen?
Ik keek net ook al en kwam tot dezelfde conclusiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik niet zoveel OUD in b_s's AT, maar misschien heb ik niet goed gekeken..
Uhmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schildersbuurt, sinds kort! Daarvoor woonde ik in de eveneens prachtige Oosterparkwijk..
Huup, pinquit en b_s, zijn jullie iets van elkaar, zeg maar?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef pinquit het volgende:
en zomaar posten we alle3 tegelijk een uitlegpost
Dat Huup en pinquit uit OUD komen wist ik. 't Zal je vast niet verbazen dat ik daar regelmatig lurk.quote:
Die laatste twee zijn iig erg mooi, maar als je de jongen in de gestreepte pyjama gaat zien slaap je straks misschien nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
hmmm ik heb ook nog the dark knight (batman) sleeping beauty (disney) the boy in the striped pyjama's, en the curious case of benjamin button...
goh als ik zo besluiteloos blijf dan is t straks bedtijd...
Ik stem voor Benjamin Button.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
hmmm ik heb ook nog the dark knight (batman) sleeping beauty (disney) the boy in the striped pyjama's, en the curious case of benjamin button...
goh als ik zo besluiteloos blijf dan is t straks bedtijd...
*rammel rammel*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat Huup en pinquit uit OUD komen wist ik. 't Zal je vast niet verbazen dat ik daar regelmatig lurk..
vooruit, durp met stadsrechten danquote:
Ik heb O&N gevierd in de Oosterpark, had verwacht dat het daar heel heftig zou zijn, maar dat viel me echt mee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat Huup en pinquit uit OUD komen wist ik. 't Zal je vast niet verbazen dat ik daar regelmatig lurk..
quote:*rammel rammel*.
Preview.nl, de website van het bioscoopkrantjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vanavond geen zin in brad pitt. ik vermoed zelfs dat brad pitt de reden is dat ik zowel burn after reading als benjamin button nog steeds niet gekeken heb
preview, wasda vik? daar ga ik ook even speuren.
ohja, en ik download altijd vanalles dat ik nooit kijk. en er staan wat slechte cams tussen, zou echt eens moeten leren wahcten op de dvdrips...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Kwak gaat dus Benjamin Button kijken. Have fun, Kwak!.
* Viking84 Kwak richting bank duwt en dekentje over haar heen legt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik lig al op de bank, met mn laptop als verwarming en mn voeten op de poef... en ik ga denk ik niks kijken
sorry ik heb jullie wel bezig gehouden zo he?
Brad Pitt in Inglorious Basterds!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vanavond geen zin in brad pitt. ik vermoed zelfs dat brad pitt de reden is dat ik zowel burn after reading als benjamin button nog steeds niet gekeken heb
preview, wasda vik? daar ga ik ook even speuren.
ohja, en ik download altijd vanalles dat ik nooit kijk. en er staan wat slechte cams tussen, zou echt eens moeten leren wahcten op de dvdrips...
Love you hoor!! Jij bent ook heul niet fatso stiekum.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
vooruit, durp met stadsrechten dan
En BS noemt graag iedereen fatso, zichzelf incluis terwijl ze zelf keidun is
maar bedankt hè!
Die heeft ze dan weer niet op haar hdd staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Brad Pitt in Inglorious Basterds!!![]()
![]()
daar is toch niks mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |