abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76325743
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
witloftip:

hart eruit halen
even blancheren (of andersom)

aardappelpuree maken, mengen met een flinke hoeveelheid mosterd.
Dit in een ovenschaal doen --> witlof erop --> ham/kaas erover

in de oven
nom!
Mijn moeder wikkelde altijd plakjes ham om hele stronken witlof, en strooide er dan geraspte kaas erover. Daarna een tijd de oven in. Zelfs ik als notoire kaashater vond dat lekker.

Overigens vind ik witlof rauw wel erg lekker, in een salade. Witlof wassen en snijden, stukjes appel en mandarijn erdoor en dan een yoghurtdressing erover. Eet smakelijk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76325766
de witlofharten zijn voor mijn smaak te bitter iig

en dan maakte mn vader het ook altijd nog doodgekookt, met een maizenapapje
Ja doei.
pi_76325832
Rauw is het een stuk minder bitter en icm yoghurtdressing, appel en mandarijn is het geheel vrij zoet. Ik hou ook niet van bitter en ook niet echt van witlofharten (die pulkte ik altijd uit de ovenschotel ) maar dit is erg lekker.
pi_76325933
Witlof is mijn lievelingsgroente!! Ik haal ook het bittere hart eruit, though. Ik maak het ook vaak als de moeder van Ewelina. Alleen meng ik de geraspte kaas met paneermeel of beschuit en doe er schilfers boter op en dan onder de gril. Dan krijg je een knapperig korstje.

Ik ben heel blij. Dacht dat ik een nieuwe stofzuiger moest kopen en dat soort dingen vind ik altijd zonde van het geld. (Ga daar liever van op weekendtrip.) Maar ik heb hem gefixed!! *borsttrommel* Hij deed niks meer en ik dacht al dat het aan hjet aan/uitknopje kon liggen en ik heb de bovenste plastic laag eraf gesloopt en toen kon ik bij het eigenlijke knopje en hij doettut weer. O my, dit is prbly niet erg interessant leesvoer. Solly

pi_76325999
Witlof is volstrekt niet meer bitter als je het klein snijdt en mengt met ei, grove mosterd, beetje mayo en flink wat kerriepoeder.
Grapefruits (rode) zijn heerlijk als je ze uitperst en aanvult met witte mousserende wijn.
pi_76326044
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Witlof is volstrekt niet meer bitter als je het klein snijdt en mengt met ei, grove mosterd, beetje mayo en flink wat kerriepoeder.
Grapefruits (rode) zijn heerlijk als je ze uitperst en aanvult met witte mousserende wijn.
Dat laatste is dan weer niet erg slankverantwoord
pi_76326113
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat laatste is dan weer niet erg slankverantwoord
Zeker niet!
Maar een van de weinige manieren waarop ik fruit lekker vind.
Hoewel ik weer heel hoopvol een zak mandarijntjes in huis heb gehaald.
pi_76326131
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef conleche het volgende:
Witlof is mijn lievelingsgroente!! Ik haal ook het bittere hart eruit, though. Ik maak het ook vaak als de moeder van Ewelina. Alleen meng ik de geraspte kaas met paneermeel of beschuit en doe er schilfers boter op en dan onder de gril. Dan krijg je een knapperig korstje.

Ik ben heel blij. Dacht dat ik een nieuwe stofzuiger moest kopen en dat soort dingen vind ik altijd zonde van het geld. (Ga daar liever van op weekendtrip.) Maar ik heb hem gefixed!! *borsttrommel* Hij deed niks meer en ik dacht al dat het aan hjet aan/uitknopje kon liggen en ik heb de bovenste plastic laag eraf gesloopt en toen kon ik bij het eigenlijke knopje en hij doettut weer. O my, dit is prbly niet erg interessant leesvoer. Solly

hulde!

teleurstelling van mijn dag: mn nieuwe fancy hardloop-oordopjes-voor-de-muziek zijn te groot voor mijn poezelige oortjes
Ja doei.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:47:12 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76326345
Witlof,lekker!!
Maar met kaas en room maak je stront nog wat lekkers natuurlijk

Wij eten straks eerst nog even wat soep uit zak, heb echt te weinig hutspot voor zijn 5 en...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76326347
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hulde!

teleurstelling van mijn dag: mn nieuwe fancy hardloop-oordopjes-voor-de-muziek zijn te groot voor mijn poezelige oortjes
Ja naar is dat hè!! Ik had ook een keer vrij dure gekocht en die vielen er telkens uit bij het hardlopen. Eigenlijk zitten die originele iPod dingetjes nog het beste.

O ja hardlopen, dat moet ik ook nog vandaag....
pi_76326441
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof,lekker!!
Maar met kaas en room maak je stront nog wat lekkers natuurlijk

Wij eten straks eerst nog even wat soep uit zak, heb echt te weinig hutspot voor zijn 5 en...
Dat betwijfel ik ten zeerste

Ik heb nog maar weinig gegeten vandaag, maar ik heb ook gewoon echt geen honger. Net een kiwi en mandarijntje naar binnen gewerkt, maar die kommen soep en boterham pindakaas gaan me niet meer lukken voor het avondeten. Ik schep daar wel gewoon goed van op
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76326453
!
Ja doei.
pi_76326477
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja naar is dat hè!! Ik had ook een keer vrij dure gekocht en die vielen er telkens uit bij het hardlopen. Eigenlijk zitten die originele iPod dingetjes nog het beste.

O ja hardlopen, dat moet ik ook nog vandaag....
ja teleurstelling.. maar ik ga het toch proberen, en anders koop ik gewoon zo'n grote koptelefoon, hmpf!
Ja doei.
pi_76326507
grapefruits *probeert te onthouden*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76326523
Grapefruits zijn heel gezond volgensmij, maar ik vind ze ook viessss
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:54:56 #66
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76326578
Hardlopen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76326631
Succes jullie twee!
pi_76326756
ik ga woensdag beginnen met aquajoggen ben benieuwd eerst 1× in de week, I know, dat doet niks enzo, 1×p/w sporten, maar het is een begin. van iets.
pi_76326767
maar ik voel me wel een oud wijf aquajoggen.
pi_76326801
Het hangt er maar net van af wat voor mensen er op af komen. Als er alleen maar bejaarden zouden staan zou het mij ook niks lijken. Terwijl het volgensmij best geinig is
pi_76326819
Af en toe check ik mijn eigen fobo om te kijken wie er zoal lurkt. Opdat ik teruglurk en zulks. Dat deed ik net weer en daar stond een user met de naam piktussendedeur 0 forumposts en vandaag geregistreerd.

Een aanwinst voor Fok! Wat ik je brom!
pi_76326891
Roze grapefruits vind ik heerlijk! Drink ook iedere ochtend een glas grapefruitsap. Maarja, ik was zo'n kind dat stiekem de halve citroenen in de keuken uitzoog vroeger Het schijnt wel een vreselijke aanslag op je tandglazuur te zijn, zo'n grapefruit, dus met het niet eten ervan doe je ook weer iets nuttigs en gezonds

Vandaag gaan we weer normaal! doen, ik heb al mijn energie de komende tijd nodig, daarbij ik deed net mijn slobberspijkerbroek aan, en die zat knoertstrak Hij kwam wel net uit de was, dat kan het natuurlijk ook zijn

Dus we doen vandaag:
O: grapefruitsap, verse ananas met yoghurt
T: 3 cappuccino
L: geroosterde koolhydraatarme boterham met extra belegen kaas, nog half ons kaas erbij
T: nog zo'n boterham met ossenworst
D: 5 ons roerbakgroente, beetje indisch gebakken met gember, ketjap, ui, ham etc.
T: kwark met vanilleyoghurt
pi_76327001
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef conleche het volgende:
Af en toe check ik mijn eigen fobo om te kijken wie er zoal lurkt. Opdat ik teruglurk en zulks. Dat deed ik net weer en daar stond een user met de naam piktussendedeur 0 forumposts en vandaag geregistreerd.

pi_76327015
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef conleche het volgende:

Die heeft ook aparte goede voornemens gemaakt! Je ziet wel meer van dat soort namen, druppelkut kwam ik ook eens tegen.
Nu het toch over dit soort zaken gaat: hoe is het afgelopen met de icondiefstal van sigme?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:09:48 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76327051
MOrgen of overmorgen gaat onze ijsbaan open
En mijn vriend heeft de elfstedentocht koorts en wil zo snel mogelijk km in de benen krijgen... Kreeg net het verzoek dat we vanaf volgende week, om de dag pasta moeten eten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')