Hoe is het eigenlijk gekomen dat jij weer bent aangekomen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nou de weegschaal werkt weer!
72,4 zei hij. De laatste keer dat ik me woog (toen hij het nog deedin oktober of november ) was het 71, dus zo na de feestdagen best prima
Meegerekend dat ik me altijd 's ochtends voor het eten weeg en dat altijd wel wat scheelt ben ik zeer tevreden
Normaal leefde ik op de weegschaal, en dan zo een beetje na de feestdagen erbij, is echt best goed!
ik ben trots op mezelf
72,4 is dus mijn startgewicht, bij een lengte van 1,71.
7,4kg, het moet prima te doen zijn
ik begin maar met wat eten denk ik, magere franse kwark
dat heb ik je al eens verteld, want dat heb je al een keer gevraagdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk gekomen dat jij weer bent aangekomen?
Want jij woog toch ook redelijk 'ver' onder de 70?
In ieder geval succes
Ow?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik je al eens verteld, want dat heb je al een keer gevraagden daar heb je vorige keer ook weer wat over gevraagd, dus
graaf maar terug!
wat is de titel?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen. o.a. over mensen die rotopmerkingen verpakken in iets aardigs. Interessant!!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen. o.a. over mensen die rotopmerkingen verpakken in iets aardigs. Interessant!!
Misschien kan je die eens aan MoBlo laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Nou nee, eerder aan jou eigenlijk. Maar dat heb je prima door!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien kan je die eens aan MoBlo laten zien
Daar ga ik alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co![]()
![]()
LadyBlack: meer in het algemeenJe lichaam heeft voedingsstoffen nodig en zulks! De meeste vrouwen van gemiddelde lengte met gemiddelde sportactiviteit moeten rond de 1500-1800 kcal per dag eten geloof ik
Correct me if I'm wrong. Ikzelf 1450-1500 op een luie dag en rond de 1700 op een sport-dag!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
72,4 na de feestdagen is idd netjes!![]()
Niet zo snelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, eerder aan jou eigenlijk. Maar dat heb je prima door!.
En ik zeg alvast doei voor als je zometeen weer opkrast naar het dieettopic en doe geen moeite om weer met een nieuwe naam terug te komen.
Als ik dit op een normale manier lees dan begrijp ik het ook helemaal en is het alleen maar goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]als ik ergens rond november op 71 zat, gemeten op een ochtend na een flink toiletbezoek wrsch (doe ik altijd
!) vind ik dat echt
ervanuitgaande dat hij de appelbeignets van de afgelopen 2 dagen nog meetelt en het dus 'tijdelijk gewicht' is, denk ik dat ik volgende week weer onder de 71 kan zitten met een beetje fatsoenlijk leven en sporten (hardlopen).
De tijd dat ik minder woog at ik schandalig weinigvooral als je bedenkt dat ik toen 3 keer per week hard liep, 1 uur kickfitte en 1 tot 2 uur spinde
![]()
ja, dan wil het wel.. maar nu eet ik fatsoenlijker en sport ik gewoon te weinig. Maar als ik wil studeren en bestuur wil doen, is er gewoon geen sportschooltijd
bleh! en vanaf september was het voornemen om weer te gaan sporten, maar dat bleek dus een beetje een faal omdat de bestuursdrukte onderschat was..
Maar ik leer steeds meer van jullie en die schoppen van 'meer eten!' helpen ook echt weldus ga zo door, dan ga ik naar de 65 voor de eerste doorpassessie van mijn trouwjurk
Kun je niet meer gebruiken in gewone berichten volgens mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef conleche het volgende:
Weet iemand wat voor html-code die lightbulb heeft, die wel bij de PI's staat, maar niet bij de gewone smiley's??
Sowieso is er hier geen broccoli meer in huis, dus als je een kleiner stukje hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef loveli het volgende:
Verdikkie, ik ben in zo'n slecht humeur dat ik iedereen die vanaf nu een rotopmerking maakt, een stronk broccoli in z'n waffel schuif, zodat er minstens 3 dagen niet gegeten kan worden.
Dus ff iedereen die aan de kook is afkoelen en normaal doen, anders zorg ik wel dat je slank wordt.
dat laatste is idd het verstandigst: wat je niet hebt, kun je ook niet opetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik vul mn eten te vaak aan met koek en chocola, en dáár ga ik echt mee stoppen nu, haal gewoon niks meer in huis
Senk u!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/3.gif
Jawel hoor. Maar alleen in de zomer. Ik lepel hem altijd uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
een lekkere grapefruit, da's niet mogelijk
So true!!! bittere zooiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
een lekkere grapefruit, da's niet mogelijk
Daar zit ook een shitload suiker doorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
wel raar: Pim's grapefruit vind ik dan weer wél lekker
Lust jij ook spruitjes dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:17 schreef Rituals het volgende:
Dat hoor ik inderdaad altijd, dat bittere. Ik vind ze eigenlijk helemaal niet bitter, vrij zoetig zelfs..
Ik heb al in geen járen spruitjes of witlof gegeten, dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lust jij ook spruitjes dan?dan heb je gewoon andere papillen ofzo
Tsja... de thee smaakt wel.... minder. Maar het is te doen. Het zal wel wennen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Wolve! vertel, hoe zijn de eerste suiker-mindere dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |