Nee wel rattenvleesmeetingsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef pinquit het volgende:
doet dit topic ook leuke gezond-eten meetings enzo?
quote:
utrecht doet t altijd goed toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar het zou een goed plan zijn, dat gezond eten meeting gedoe. Ik denk alleen dat we allemaal wat te verspreid wonen over Nederland. En vet gaan rellen net voor een meet heeft ook nooit zo'n goed effect![]()
Ik heb ook Theo Maassen gezien, was leuk!
We gingen vorig jaar naar een 'restaurant' in Utrecht (de groene draeck oidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat vraagt om uitleg natuurlijken foto's
Ja, dat vind ik ook een prima locatiequote:
Ja jij hoeft maar een uurtje te reizen ofzo? Ik 2,5 uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima locatie
Om precies te zijn: Den Draeck.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We gingen vorig jaar naar een 'restaurant' in Utrecht (de groene draeck oid), grillen en het was echt heel smerig. Bovendien zaten er domme wijven aan de tafel naast ons die steeds de deur dicht deden en wij dan weer open
(of andersom
)
Foto's zijn - op afspraak - intern gebleven.
Op 16m2? Strak plan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:17 schreef pinquit het volgende:
eerstvolgende meeting is bij viking thuis hoor ik net
Er zijn meer noordelingen hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Utrecht
Waar woont iedereen dan? Ik zit in Groningendus per definitie ver weg
oh! yppy was er ook bij!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Den Draeck.
Slank de herfst in #264:Den Draeck is een draak van een tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |