Ik sluit mij bij Syrena aanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef betty_sue het volgende:
Wat doen jullie nog allemaal? Behalve géén chips eten onder een dekentje...
ik vind t niet zo heeeel veel van huup, zeker als t diner soep was...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:25 schreef betty_sue het volgende:
Huup! Jeutje. Als je er maar van genoten hebt dan is het goed..
Ik wil gewoon naar bed om maar niet aan eten te hoeven denken. Sneu is dat..
nee dat ligt aan Betty Sue's verstoorde eetbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind t niet zo heeeel veel van huup, zeker als t diner soep was...of ligt dat aan mijn verstoorde eetbeeld?
Ik heb heul geen verstoord eetbeeldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee dat ligt aan Betty Sue's verstoorde eetbeeld![]()
echt serieus haha![]()
BS het valt wel mee hoor, we wisten dat we de hele dag weg zouden zijn en ik weet dat oma altijd heel veel te eten heeft. Ik heb de ketjap kip, soep, rest van de kroepoek en de roti koekoes handig weten te ontwijken dus ik vond het allang knap van mezelf![]()
Het is wat aan de weinige kant qua cals waarschijnlijk als ik het na zou tellen, maar doordat we 2 keer 2 uur in de auto hebben doorgebracht en alle kleine beetjes die je dan eet zeg maar in plaats van een normale lunch wordt het altijd een beetje een rommeltje dan.
Als je van werkelijk alles wat je eet echt opschrijft dat je het gegeten hebt dan zijn de meeste lijstjes wel een stuk langer. Mensen hebben al snel de neiging om dat ene stukje rempejek of die paar visballetjes tussendoor niet mee te tellen terwijl je ze wel gewoon op hebt natuurlijk. Als ik alles qua kcals van de T's optel kom ik wel aan een normale lunch denk ik. Of het ook een gezonde normale lunch is valt te betwisten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verstoord eetbeeld
Ik verdring alles wat ik gegeten heb en dan denk ik aan het eind van de avond dat ik heel braaf ben geweest. Mja, als je zo rijtjes maakt lijkt het altijd veel he...
ze rijdt er gewoon voor naar nieuwegein, en als ie daar niet had gezeten ging ze gerust door naar die tussen R'dam en D'haagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en ach, zolang jij bij de burgerking drive uit de buurt blijft gaat het vast goed toch?
had je wel weer even langs kunnen komen hier, dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
ze rijdt er gewoon voor naar nieuwegein, en als ie daar niet had gezeten ging ze gerust door naar die tussen R'dam en D'haag![]()
![]()
om je op te pikken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had je wel weer even langs kunnen komen hier, dat dan weer wel![]()
Nee om te kleppen natuurlijkquote:
Dus nu ben je flink aan het oefenenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben een boek aan het lezen. o.a. over mensen die rotopmerkingen verpakken in iets aardigs. Interessant!!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:59 schreef betty_sue het volgende:
Volgende keer rij ik naar jou en gaan we naar BK..en mag jij dus toekijken want je bent een eet-snob lees ik net...
Daarna gaan we wel naar een fancy restaurantand play dress up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |