quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: je kunt wel de foto direct linken, dan moet je t vakje "only phorto, no link" aanvinken, dan krijg je een jpg linkje ipv html onder het embed gedeelte
Ik ga snel mn profiel aanpassen! Me be soooooooo feminine.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mengen is goed, Betty Sue, maar je eet wel weinig voor een vent![]()
Oh lol! Ik vond het al lollig, een dude die zichzelf betty sue noemdequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:08 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Ik ga snel mn profiel aanpassen! Me be soooooooo feminine.
En wat gaan jullie snel!
Wat ik op een gegeven ogenblik heb gedaan, ook omdat ik 's avonds nog vaak honger heb is ipv chips een hele komkommer wegknagen met een (mager) dipsausje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:06 schreef betty_sue het volgende:
Wat zijn we toch een onnozele dieren dan. Vanavond wordt dus deel 1 van mijn ontwenningsproces. Nog 19 te gaan
Het is zo vervelend dat je eten écht nodig hebt. Stoppen met roken is makkelijker omdat je het niet nodig hebt om te overleven.
Dus vanavond vervang ik de chips door sigaretten...
Bij mij of bij kwak?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef betty_sue het volgende:
Ik vind ook hier het korte koppie weer leuker....
Pinq, doe die kast maar op slot en de fruitschaal op tafel! Hopsa.
de fruitschaal met zwarte bananen en verschrompelde appeltjes doen mn trek misschien wel wegnemen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef betty_sue het volgende:
Ik vind ook hier het korte koppie weer leuker....
Pinq, doe die kast maar op slot en de fruitschaal op tafel! Hopsa.
Dan eet ik dus teveel dipsausquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ik op een gegeven ogenblik heb gedaan, ook omdat ik 's avonds nog vaak honger heb is ipv chips een hele komkommer wegknagen met een (mager) dipsausje.
Dan eet je alleen de komkommer en geen dipsaus erbijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Dan eet ik dus teveel dipsausAls ik begin kan ik echt niet meer stoppen en dan hou ik mezelf maar voor dat ik goed bezig ben terwijl ik dus overal teveel of het slechte van eet.
Bij die yoghurt wil ik dan weer cruesliquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan eet je alleen de komkommer en geen dipsaus erbij![]()
Of gewoon een bak yoghurt.
Foto 2 is inderdaad een geval: 'ik laat het groeien en het zit niet'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef pinquit het volgende:
ewelina, foto 1 is veel leukeris foto 2 hoe je het lang hebt? ziet er meer uit als "ik laat het lang groeien maar het wil niet"
![]()
misschien komt het omdat ik de foto zelf gewoon een stuk mooier vindt hoor
Jaaa, dat had de kapper goed gedaan! Zelf kan ik dat echt niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef pinquit het volgende:
ah op die laatste foto is het wel heel mooi
Denk maar zo: die chips heb je ook niet nodig om te overleven...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:06 schreef betty_sue het volgende:
Wat zijn we toch een onnozele dieren dan. Vanavond wordt dus deel 1 van mijn ontwenningsproces. Nog 19 te gaan
Het is zo vervelend dat je eten écht nodig hebt. Stoppen met roken is makkelijker omdat je het niet nodig hebt om te overleven.
Dus vanavond vervang ik de chips door sigaretten...
Als ze je inpalmen door er maar zoveel mogelijk bier in te gieten, weet ik niet of je daar uberhaupt wel op zit/zat te wachten. 't Is wel goedkoper natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb op m'n 17e of 18 eens al mijn haar afgeschoren, wegens teveel klitten. (Op twee krullen na dan, bij ieder oor een).
Wat kreeg ik weinig gratis bier daarna.
Ik zat te wachten op meer bier, en ik zei altijd netjes dankjewelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:30 schreef Wolve000 het volgende:
Als ze je inpalmen door er maar zoveel mogelijk bier in te gieten, weet ik niet of je daar uberhaupt wel op zit/zat te wachten. 't Is wel goedkoper natuurlijk.
Nu krijg ik nostalgie naar mijn uitgaanstijd! Al werd ik steeds duurder, ik stapte op mijn 18e over op wodkaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op meer bier, en ik zei altijd netjes dankjewel.
Laiverd, wat ben jij toch dom, boers, smakeloos en wat al niet meer...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal mooi
En ik geef geen advies want ik heb geen smaak...
quote:Zit nu op 1600 kcal dus ga lekker een drankje nemen en straks wat chipjes, nog even afkicken van vreten, tis tenslotte nog weekend
Eens! Uniekhoorn, je mag er zijn hoor!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Laiverd, wat ben jij toch dom, boers, smakeloos en wat al niet meer...Haal jezelf toch niet zo naar beneden
.
[..]
![]()
Maar ik hou wel van je hoor.
Hoe beviel tipsy werken eigenlijk?
Oh, ik denk eigenlijk dat ik met de arrogantie van de jeugd hooguit minzaam knikte naar de oetlul die mij geheel terecht voorzag van meer bierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nu krijg ik nostalgie naar mijn uitgaanstijd! Al werd ik steeds duurder, ik stapte op mijn 18e over op wodka
Ik weet alleen niet meer of ik altijd netjes dankjewel zei, op gegeven moment merkte je gewoon dat er telkens een nieuw glas drank in je handen verscheen
Nog zo eine. Jij bent er ook alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Laureline het volgende:
Door sigme kreeg ik zin in bier, en door uniekhoorn heb ik nu zin in chips.
Dit is zoooo'n handig topic als je wilt afvallen
Jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef Laureline het volgende:
Door sigme kreeg ik zin in bier, en door uniekhoorn heb ik nu zin in chips.
Dit is zoooo'n handig topic als je wilt afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |