abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76328533
ik lust overigens bijna geen rauwe groente, maar het meeste wel gekookt/gebakken/gegrild of gewokt het lijstje van Kwak, maar dan omgekeerd zeg maar
Ja doei.
pi_76328534
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Oh de volgende keer dat ik boodschappen doe eens kijken.
nope, blue band is niet low-carb. dat is witbrood met meer vezels, en evenveel carbs als gewoon brood.

misshcien atkins brood? zal wel schreeuwend duur zijn. ik zou gewoon volkorenbrood (niet van dat donkerbruine, dat is witbrood met caramelkleurstof maar ECHT volkorenbrood.) nemen. tip: blijf weg bij alles dat "donker meergranen" heet. dat is geen volkorenbrood...
Kwak
pi_76328686
Ik zal zometeen dit topic bijlezen, eerst authentiek dronkemansgelal (1 kanon op)
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:

Vanavond ook weer gezond koken, gisteravond werden het uiteindelijk 2 boterhammen en in de Oosterpoort (waar het nieuwjaarsfeest was)

De Oosterpoort is de mooiste wijk van Groningen
De Oosterpport is een dorp in de stad
De Oosterpoort kan je haast niet meer bezin-hing-en
want volgens velen moest die oude wijk maar plat

Ok, zelfs in die tijd bedoelden ze daarmee niet het cultuurcentrum, maar toch.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76328775
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nope, blue band is niet low-carb. dat is witbrood met meer vezels, en evenveel carbs als gewoon brood.

misshcien atkins brood? zal wel schreeuwend duur zijn. ik zou gewoon volkorenbrood (niet van dat donkerbruine, dat is witbrood met caramelkleurstof maar ECHT volkorenbrood.) nemen. tip: blijf weg bij alles dat "donker meergranen" heet. dat is geen volkorenbrood...
Nee, een nieuwe soort blue band brood! Ik meende dat mijn oma het daar over had omdat ze dat gratis ergens bij kreeg ofzo
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76328927
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Waar koop je dat?
Bij de Jumbo! Wij gaan de laatste tijd uit verzet tegen het AH-monopolie in onze wijk naar de Jumbo in Voorburg, en die hebben allerlei leuke soorten brood. Speltbrood is ook heel lekker, en dit 'koolhydraatarme' brood stopte mijn meneer gemeen grijnzend en op het etiket wijzend in de kar, tussen mijn stapel boodschappen die op dat moment uitsluitend bestond uit caramelcakes, chocola, appelflappen, toastjes, chips en kazen
Ik heb nog geen flauw idee of het nut heeft, dat brood, maar het is wel lekker
pi_76329037
Dammit, moet ik 5 pagina's gaan bijlezen
Ik heb net een theetje in de stad gedaan met vriendinnetjes, bij Bagle & Beans. Thee met high tea
(m'n moeder spreekt bagle uit als beagle )

Zo, bijlezen. De groente en het fruit heb ik al in de koelkast liggen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76329047
Hee nu zijn het nog maar 3 pagina's
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76329056
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Bij de Jumbo! Wij gaan de laatste tijd uit verzet tegen het AH-monopolie in onze wijk naar de Jumbo in Voorburg, en die hebben allerlei leuke soorten brood. Speltbrood is ook heel lekker, en dit 'koolhydraatarme' brood stopte mijn meneer gemeen grijnzend en op het etiket wijzend in de kar, tussen mijn stapel boodschappen die op dat moment uitsluitend bestond uit caramelcakes, chocola, appelflappen, toastjes, chips en kazen
Ik heb nog geen flauw idee of het nut heeft, dat brood, maar het is wel lekker
Hihihihihi
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76329093
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:10 schreef Syrena het volgende:
Dammit, moet ik 5 pagina's gaan bijlezen
Ik heb net een theetje in de stad gedaan met vriendinnetjes, bij Bagle & Beans. Thee met high tea
(m'n moeder spreekt bagle uit als beagle )

Zo, bijlezen. De groente en het fruit heb ik al in de koelkast liggen

&

Ja doei.
pi_76329286
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]
Ja We hebben zelf een beagle idd.

Oh en over usernamen, ik heb een kloon, die heet Okselflos Geloof ik Ooit eens aangemaakt om over m'n toemalige vriend te posten en na anderhalve pagina verraadde ik mezelf natuurlijk weer Toen nog gered door een modje, maar tien posts later gebeurde het weer.

Sindsdien laat ik het maar, dat gekloon.
pi_76329293
Een sport vinden die je vol kunt houden is inderdaad wel de key, en dat zal voor iedereen anders zijn...

Ikzelf kijk nogal wat DVD's weg vanaf de home- of roeitrainer Die waren in een gezondheidsimpuls aangeschaft voor mijn zwaarder wordende ouders + twee broers, die vanwege ondergewicht van de fysio meer spieroefeningen moesten doen voor spieropbouw..

Alle genoemden gebruiken ze eigenlijk amper, en ik zeer dankbaar des te meer
pi_76329370
O en co, dat is altijd toch maar tijdelijk, die beeldschone decoratieve blondines! Daar zoeken ze wat afleiding in, voordat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen. Moet er nog wel een scène ingeschreven worden waarin deze Amber/Shirley huilend smeekt of ze teruggenomen mag worden (niet natuurlijk, want hij heeft nu de liefde van zijn leven ontmoet: die kunstenares op koeienlaarzen!). Terwijl jij nèt op dat moment met je vuilniszakken langs zijn raam sjokt en dit intieme gesprek - waarbij zij snikkend in zijn armen hangt- helemaal verkeerd opvat, waardoor je tòch als wraak op het vliegtuig stapt met je steenrijke foute andere aanbidder, waardoor hij weer denkt dat je niet voor hem hebt gekozen, en alles gaat wel anderhalf hoofdstuk helemaal de mist in met jullie, totdat...
pi_76329428
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]
ik kwam na heel hard nadenken uit op: honden maken rauwe bonen zoet? hahahahahahaha
Kwak
pi_76329460
lau, wil je mijn leven voor me schrijven, ah toe?
Kwak
pi_76329503
Mannen 1 van de vriendinnen had het weer aan met een vent die eerst toch maar niet wilde, maar hij had nu dan gezegd dat ze "toch wel iets van een relatie" hadden.

deden wij toen allemaal, toen ze de parkeermeter was gaan bijvullen. Sorry, dan maar liever niks dan dat halfzachte gewauwel Maar goed, zij is blij met 'm.
pi_76329533
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
O en co, dat is altijd toch maar tijdelijk, die beeldschone decoratieve blondines! Daar zoeken ze wat afleiding in, voordat ze uiteindelijk bij jou terechtkomen. Moet er nog wel een scène ingeschreven worden waarin deze Amber/Shirley huilend smeekt of ze teruggenomen mag worden (niet natuurlijk, want hij heeft nu de liefde van zijn leven ontmoet: die kunstenares op koeienlaarzen!). Terwijl jij nèt op dat moment met je vuilniszakken langs zijn raam sjokt en dit intieme gesprek - waarbij zij snikkend in zijn armen hangt- helemaal verkeerd opvat, waardoor je tòch als wraak op het vliegtuig stapt met je steenrijke foute andere aanbidder, waardoor hij weer denkt dat je niet voor hem hebt gekozen, en alles gaat wel anderhalf hoofdstuk helemaal de mist in met jullie, totdat...
* nu toch echt met spoed teruglezen gaat
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76329610
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen of overmorgen gaat onze ijsbaan open
En mijn vriend heeft de elfstedentocht koorts en wil zo snel mogelijk km in de benen krijgen... Kreeg net het verzoek dat we vanaf volgende week, om de dag pasta moeten eten
Gaat ie echt meedoen als er eentje komt? Stoerrrrrr!!
pi_76329663
Mijn vriend zou 'm ook wel willen rijden, maargoed dan moet je én lid zijn van die bond én geloot worden. Kleine kans dus
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:29:26 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76329718
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gaat ie echt meedoen als er eentje komt? Stoerrrrrr!!
Hij heeft hem al 2 keer gereden en is permanent lid, dus mag elk jaar meedoen.
Ik vind het ook stoer

* uniekhoorn gaat soep uit zak opwarmen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76329757
ik houd niet zo van honden, maar beagles vind ik altijd wel wat hebben
Ja doei.
pi_76329954
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
De ellende is dat ook ik een decoratieve blondine ben........

En tell me more about die andere aanbidder??? O +
pi_76330096
tvp!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:46:18 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76330320
Hihi, die fantasie van Lau! .

Ik ben pannenkoeken aan het maken. Met salami, kaas en spek. Dus .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:46:22 #124
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76330325
Ik hoorde dat ik mijn begingewicht nog moet posten....

Zonet, na het hardlopen en douchen, maar nog voor het avondeten zat ik op 84,4kg. Daarmee komt mijn BMI net boven de 27, maar daar zal ik spoedig onder zitten. Als er zo'n 8kg af gaat, zit ik in ieder geval op een gezond BMI. En ik denk dat ik dan voor mijzelf al heel aardig tevreden ben. Pak 'm beet 10kg eraf mag van mij ook wel, maar onder de 70 hoeft nou ook weer niet. Maar laat ik eens beginnen met de 8kg die ik sowieso kwijt moet.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76330873
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef sigme het volgende:

[..]

* nu toch echt met spoed teruglezen gaat
Ja hallo, we hebben nog de afloop tegoed van jouw bloedstollend spannende avatar-diefstalavontuur! Wie is die louche stalker die daar ineens met jouw billen loopt te pronken?
pi_76331053
ah, dat trucje van Mr.Mo kan ik ook

na het douchen en hardlopen even gewogen, hatseflats, kilo minder !

71,4

70 zit ik zo weer morgen al, met dit tempo
Ja doei.
pi_76331068
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die heeft ook aparte goede voornemens gemaakt! Je ziet wel meer van dat soort namen, druppelkut kwam ik ook eens tegen.
Nu het toch over dit soort zaken gaat: hoe is het afgelopen met de icondiefstal van sigme?
Oh, geen idee, PM'etje gestuurd, geen reactie. Slecht voor m'n bloeddruk om me erover op te winden, dus voorlopig negeer ik het.

Druppelkut is wel ok trouwens. Vrachtwagenchauffeuse, rijdt met schroot. In een vorig leven was ze zoiets als directiesecretaresse. Ik mag zulke dames wel .
pi_76331190
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Druppelkut is wel ok trouwens. Vrachtwagenchauffeuse, rijdt met schroot. In een vorig leven was ze zoiets als directiesecretaresse. Ik mag zulke dames wel .
Ik geloof je direct, maar een username als Met-de-Vlam-in-de-Pijp was dan toch toepasselijker geweest.

Hoop ik tenminste.
pi_76331257
Ja maar die naam is toch wel jakkie

Ik heb Picasa geinstalleerd (nieuwe (foto)printer, maar met Photoshop ging het printen niet goed, vandaar picasa). En nu ben ik allemaal ouwe foto's aan het bekijken en nu wil ik mijn haar weer korrt (tja, foto's uit 2004, toen ik nog jong en wild was ).

Maar het moet in elk geval bovenop korter, zodat ik 't niet meer plat tegen mijn kop kan plakken (foto's uit Parijs: )
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:17:49 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76331380
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef Syrena het volgende:
Ja maar die naam is toch wel jakkie

Ik heb Picasa geinstalleerd (nieuwe (foto)printer, maar met Photoshop ging het printen niet goed, vandaar picasa). En nu ben ik allemaal ouwe foto's aan het bekijken en nu wil ik mijn haar weer korrt (tja, foto's uit 2004, toen ik nog jong en wild was ).

Maar het moet in elk geval bovenop korter, zodat ik 't niet meer plat tegen mijn kop kan plakken (foto's uit Parijs: )
Je weet wat ik nu ga vragen hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_76331458
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je weet wat ik nu ga vragen hè? .
Ik probeer nu uit te vissen of ik Picasa als vervanging van Photobucket kan gebruiken
pi_76331489
Goedenavond dames en welkom aan alle nieuwelingen.

Grapefruits zijn fiess.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76331654
2005:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Parijs (2007):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het ligt niet aan de foto, want alle andere van Parijs zijn net zo erg
pi_76331665
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof je direct, maar een username als Met-de-Vlam-in-de-Pijp was dan toch toepasselijker geweest.

Hoop ik tenminste.
Naar analogie met huppelmuts. Mijn hersens werken ook zo.
pi_76331668
Ut werkt niet

Edit: nu wel, maar ze moeten aangeklikt. Ik weet niet of jullie ze kunnen zien dan?
pi_76331928
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Syrena het volgende:
Ut werkt niet

Edit: nu wel, maar ze moeten aangeklikt. Ik weet niet of jullie ze kunnen zien dan?
Ja .
Je haar zo plat plakken als op foto 2 moest je inderdaad maar niet doen. Hoe gaat 't met je wenkbrauwen trouwens (ik herinner me een oekaze van SHE).
En je hebt een leuk koppie.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:37:10 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76332006
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja .
Je haar zo plat plakken als op foto 2 moest je inderdaad maar niet doen. Hoe gaat 't met je wenkbrauwen trouwens (ik herinner me een oekaze van SHE).
Precies dat dacht ik ook! .

Ik vind het korte haar best leuk. Doen, zou ik zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76332012
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja .
Het gaat er wat beter mee dan op foto 2 maar d'r zit nog geen model in ofzo.
Dat plat plakken doe ik echt vaak Het zit zo lekker maar het is echt geen gezicht. Weet ik ook wel, maar in de spiegel denk ik altijd: Mwoah, kan best.
pi_76332050
Ik vind het korte kapsel ook beter staan En dat terwijl ik helemaal niet van kort haar hou.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76332203
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het korte kapsel ook beter staan En dat terwijl ik helemaal niet van kort haar hou.
Het komt vooral denk ik omdat het bovenop korter is. En ik zeg nu ook alijd dat ze het bovenop kort moeten doen, maar dan snappen ze niet Het is 1 keer goed geweest, maar die kapster werkt er niet meer.

Overigens kreeg ik het wel voor elkaar om in dat korte haar nog staartjes te frotten Ook niet heul charmant natuurlijk

Maar goed, in de komende weken ergens gaat de schaar erin
pi_76332262
Ik vind het eerste ook leuker!
Ik meng me er gewoon lekker tussen als het mag als newbie hier

Mn lijstje van vandaag:
O: cruesli met yoghurt
L:2 tosti's ham/kaas
D:kip tandoori met eiermie.

Was laat op dus vandaar geen T's

Ik zag net een reclame van een film die vanavond komt en dan verlang ik meteen naar chips en een dekentje op de bank...Is dat heel gek en hoe negeer ik dit?
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76332497
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef betty_sue het volgende:

Ik zag net een reclame van een film die vanavond komt en dan verlang ik meteen naar chips en een dekentje op de bank...Is dat heel gek en hoe negeer ik dit?
Je kan jezelf voor driekwart je zin geven!
Film kijken - ja
Bank hangen - ja
Dekentje - ja
Chips - nee

Valt alweer mee toch?
pi_76332540
nee dat is niet gek, dat is gepre-conditioneerd door eerder gedrag...

ik geloof dat je een gewoonte aan-of afleert door het twintig keer op een bepaalde manier te doen. dus als t goed is krijg je geen zin meer in chips als je twintig keer een film op de bank kijkt mét dekentje maar zonder chips.

maarja.

ik ben net zo'n ontzettende pavlov hond wat dat betreft. denken aan een film geeft mij al trek in "gezellig met lekkere dingetjes"
Kwak
pi_76332783
ik zit er aan te denken om als ik 10 kilo kwijt ben mn deelse metamorfose te bezegelen door mn haar weer korter te knippen. zoiets als zomer 2008... (ohh wat was ik daar dun in mn gezicht ook...)

hier zie je de lengte beter (en mn magere bekkie ook)

of zal ik meer zoiets doen?
Kwak
pi_76332802
Ik doe TV, dekentje en in de winter een kop thee (in de zomer is mijn huiskamer vaak zo fris dat ik de deken dan ook doe )
Bij mijn ouders wordt het al moeilijk, die hebben altijd chips in huis en daar heb ik er dus ook altijd zin in
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:01:47 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76332826
Mengen is goed, Betty Sue, maar je eet wel weinig voor een vent Zelfs al zou je Ts hebben denk ik

Syrena: hee je bent één van de weinige mensen die kort haar wél kan hebben! Al ben ik geen fan van het semi-matje op foto 1 Maar ik meen me te herinneren dat je ook heel leuke foto's had met langer haar, dus ik denk dat foto 2 ook gewoon minder leuk is
Mooi fijn gezichtje heb je! Denk dat je daarom ook het korte kan hebben, doet me een beetje denken aan een oude foto van Greys met kort(er) haar, was ook leuk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76332855
@syrena: je kunt wel de foto direct linken, dan moet je t vakje "only phorto, no link" aanvinken, dan krijg je een jpg linkje ipv html onder het embed gedeelte
Kwak
pi_76332885
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit er aan te denken om als ik 10 kilo kwijt ben mn deelse metamorfose te bezegelen door mn haar weer korter te knippen. zoiets als zomer 2008... (ohh wat was ik daar dun in mn gezicht ook...)

[ afbeelding ]

hier zie je de lengte beter (en mn magere bekkie ook)
[ afbeelding ]

of zal ik meer zoiets doen?
[ afbeelding ]
Ik stem op het kapsel van foto drie.
pi_76332916
Ik vind korter bij jou ook leuker geloof ik kwakkie Je hebt echt zo'n lief hoofd (op beide foto's! Ook op die van laatst, met dat kleimasker)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:03:42 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76332917
Kwakkert, ik vind optie 1 het leukst denk ik, 2 is ook mooi, maar meer 'classy' zeg maar, lijkt alsof het voor netjes is!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')