Opkikker als in: soep?? Nehhhh chips zou er nu beter ingaan, maar dat heb ik gelukkig niet in huis!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef betty_sue het volgende:
Een opkikker nemen!
Ik zie nu wel wat in de komkommer met magere dipsaus.
Of chips met lekkere dipsaus maar die sla ik toch maar over..
Ik heb veel ruimte nodigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog iemand uit Groningen hier, LB! Waar woon je ongeveer?
En Vik, bij het welkom thuisfeestje van m'n huisgenootje waren er 19 mensen, op een kamer van 14 m2. Ging prima..
Als in soep ja. Dat werkt voor mij echt als een tiet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opkikker als in: soep?? Nehhhh chips zou er nu beter ingaan, maar dat heb ik gelukkig niet in huis!
Stukje ontbijtkoek misschien
In de (p)(k)rachtwijk Indische buurtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog iemand uit Groningen hier, LB! Waar woon je ongeveer?
En Vik, bij het welkom thuisfeestje van m'n huisgenootje waren er 19 mensen, op een kamer van 14 m2. Ging prima..
Met Angelina jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:32 schreef huuphuup het volgende:
changeling downloaden, check. Das die met Angelina Jolie toch? Die stond volgens mij al een tijdje op mn lijstje maar ik vergeet altijd welke films ik ook alweer nog wilde zien![]()
En Kwak burn after reading heb ik wel om gelachen, lekkere verstand op nul film
Schildersbuurt, sinds kort! Daarvoor woonde ik in de eveneens prachtige Oosterparkwijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In de (p)(k)rachtwijk Indische buurt![]()
En jij??
Ik denk dat ze elkaar uit OUD kennen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Schildersbuurt, sinds kort! Daarvoor woonde ik in de eveneens prachtige Oosterparkwijk..
Huup, pinquit en b_s, zijn jullie iets van elkaar, zeg maar?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:32 schreef huuphuup het volgende:
ik vergeet altijd welke films ik ook alweer nog wilde zien![]()
Volgens mij zag ik niet zoveel OUD in b_s's AT, maar misschien heb ik niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar uit OUD kennen?
Ik vind het juist wel fijn om films te vergeten. Ik kijk regelmatig op Preview en dan zie ik die titel ineens weer staan en dan is het van "ooooo jaaaaaaah, die wilde ik ook nog zien!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookdan kan ik in de bioscoop echt helemaal enthousiast worden van een trailer, en vervolgens ben ik te gierig om erheen te gaan, of te lui om m te downloaden, of ik vergeet het gewoon
Irritante eigenschap...
dat jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar uit OUD kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |