Ja raar he? ik was net 15km verderop en gelijk hield dat ding er mee op.. hmm heb ik dan wat verkeerds gedaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga je nou tegen Googol ook zeggen dat hij nou eens zijn bek moet houden en weg moet blijven etc etc? Nee he.
Ik vind het ook vreemd dat iets bij een oud vrouwtje jarenlang werkt en 2 dagen bij een Turk ineens stuk gaat. Wat een toeval!
Yep, wil je zien?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar de auto staat nog bij die vriend of wat?
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef Turquaz52 het volgende:
Qoutes van vorige topic:
[..]
Ja raar he? ik was net 15km verderop en gelijk hield dat ding er mee op.. hmm heb ik dan wat verkeerds gedaan?
En Googol ga ik niet zeggen dat hij zijn bek moet houden, om hem kan ik teminste lachen, hij is ook een stuk ouder dan mij dus ga ook niet in discussie met hem, Maar jij?![]()
[..]
Yep, wil je zien?![]()
Mwa, je zat in de buurt.. ik ben 19, maar jou gedrag is eerder 13 en geen 28quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Hou oud ben je dan? Als ik moet gokken van die ene keer dat je uit je auto hing..18? Dan ben ik nog 10 jaar ouder
Je halve reeks is offtopic.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
ja fuck, ga ik weer offtopic.. fuckyou en moel houde, is mijn topique dus opbokken.![]()
Enige offtopic toegestaan is de Volvo
Nee oetlul, jij schatte mij 18, en direct daarna zei je dat je dus 10 jaar ouder was, dus wat is 18+10? Juist ja, Ontopic aub. Dat is het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
19 +10 is bij jou 28![]()
Maar goed ontopic![]()
Laten we zeggen dat ik alles opsla in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
O, dus bij mij is het meer zo van "Laat die ouwe maar lullen"?
Ikke ook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef fathank het volgende:
Eerst een gele beamer 6-cilinder kopen op poolse platen met alleen kapotte vanos. Vervolgens een Nederlandse 318 omdat die 6-cilinder teveel zuipt. Vervolgens opzoek gaan naar een 6 cilinder voor in je daily.
Ikke nie snap.
Thanks man.. dich auk!quote:
Nee natuurlijk, jij loopt constant flames uit te lokken en te kankerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ga je nou tegen Googol ook zeggen dat hij nou eens zijn bek moet houden en weg moet blijven etc etc? Nee he.
Ik vind het ook vreemd dat iets bij een oud vrouwtje jarenlang werkt en 2 dagen bij een Turk ineens stuk gaat. Wat een toeval!
Just returning the favorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, jij loopt constant flames uit te lokken en te kankeren
Nog een voorspoedig 2010 iedereen
tvp
hmm das een goed idee, maar als het goed is heb ik al een blok.. nog in onderhandelingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:26 schreef x3ro het volgende:
Wil het trouwens een beetje vlotten met een blok te vinden? Anders handig om je zoekgebied (wanneer niet gedaan) uit te breiden naar Duitsland?
Leek me wel handig voor je mocht dat niet werken aangezien veel E36's daar te vinden zijn en Duitsers meer met automaten rijdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmm das een goed idee, maar als het goed is heb ik al een blok.. nog in onderhandeling
Niet elk land is zo vlak als Nederlandquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me toch niet echt handig in de bergen van Beieren
Duitsland is niet alleen maar Beierenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me toch niet echt handig in de bergen van Beieren
for your bunghole?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Unreal88 het volgende:
tp
staat te koop voor 3500 euriquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef DoimeN het volgende:
Is je gele al verkocht? Wat moet je daarvoor hebben?
I am the great cornholio !quote:
Hoe bedoel je?quote:
Gele staat bij bekende garage, en de witte bij garage bob, de Volvo staat bij mij voor de deur (eerder op de oprit) en de uno slaapt in de garage van een vriend..quote:
Asjeblieftquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk filmpje. TVP voor goede foto's.
Om een of andere rede kan Turq dr mee wegkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef daNpy het volgende:
Haal die vlag eens van een Nederlandse auto af!
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Om een of andere rede kan Turq dr mee wegkomen
Hij is een rel allochtoon, die mogen datquote:
Tokkiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij is een rel allochtoon, die mogen dat
Tevens heb ik 2 zomers terug met een Limburgse vlag door Turkije gelopen met t stappen
Wat is er met je wiel aan de hand joh.. Ziet er niet goed uit, snap nu waarom je altijd gratis banden krijgt als ze er zo uit zien..quote:
Alanya met een groep maten, wat verwacht jequote:
Waar zie jij een Nederlandse auto?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef daNpy het volgende:
Haal die vlag eens van een Nederlandse auto af!
Limburgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij is een rel allochtoon, die mogen dat
Tevens heb ik 2 zomers terug met een Limburgse vlag door Turkije gelopen met t stappen
Ahh Sorry, zal je de volgende keer een uitnodiging verzendenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef invine het volgende:
tvp, had niet eens in de gaten dat je een nieuw topic had
Tis een Volvo, die gaan niet kapot.. alleen een klein stekkertje (wat ook op advies was van een mede PTA'er (Thanks!!)) wat een keer los was gegaanquote:
Wat is je IQ? Als je een beetje na denkt kun je beetje indenken dat ik dwars ga met een snelheid van 60+, denk je dat een camera van een telefoon zo snel is om dat ook op beeld te zetten of wat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wat is er met je wiel aan de hand joh.. Ziet er niet goed uit, snap nu waarom je altijd gratis banden krijgt als ze er zo uit zien..
Kuuuut.. ook dat nog..quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:16 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt een kat er op? Dan heb je waarschijnlijk ook EGR en Pulsair. Die kun je beide ook verwijderen voor betere prestaties. Check V300club forum.
Project 2quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kuuuut.. ook dat nog..Heb je maybe link? ik kon niet vinden..
![]()
Kan ik niet mijn 318IS blok er in lepelen..??![]()
Dan doet die niks meer? Want die was toch kapotquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kuuuut.. ook dat nog..Heb je maybe link? ik kon niet vinden..
![]()
Kan ik niet mijn 318IS blok er in lepelen..??![]()
Huhh..?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef invine het volgende:
[..]
Dan doet die niks meer? Want die was toch kapot
wehehehehe was ma een grapje..quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Project 2
Ga eerst maar eens voor t verwijderen van die andere 2 zaken
Ooohh op die fiets, dat had je er even bij moeten zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huhh..?
Ik ging toch swappen van 318 8v na 318IS 16v? Nou de 16v blok had ik al gekocht, maar gebruik ik niet omdat ik een 325i Vanos blok wil nu (is ook een stuk makkelijker met de kabelboom want dit is dan Plug&Play)...
Waar denk je dat je Volvo ontworpen en gemaakt is?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar zie jij een Nederlandse auto?![]()
Hoe je het ook keert of bekeerd, al gebruikt ie DAF techniek, het is en blijft een zweeds autoquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar denk je dat je Volvo ontworpen en gemaakt is?
Ga eens een geschiedenis boek lezen voor je dergelijke onzin uitkraamtquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe je het ook keert of bekeerd, al gebruikt ie DAF techniek, het is en blijft een zweeds auto
Nee snap dat dan, er staat een volvo embleem op dus het is zweedsquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga eens een geschiedenis boek lezen voor je dergelijke onzin uitkraamt
Welkom in Turkie's wereld. Volgende week koopt ie waarschijnlijk een Mercedes S500 zonder blok en wil daar een Toyota Hybride inbouwen ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:22 schreef kevin20vt het volgende:
Hoe zo'n topic zo ineens om kan slaan van dikke bmw motoren met SC's naar een Volvo 340
Met een turkse vlag erop![]()
Yep, de Tofas is ook eigenlijk een Fiat, maar omdat er een "T" voor staat wat staat voor: "Turk Otomobil Fabrikasi Anonim Sirketi" is het ineens een Turks autoquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:43 schreef invine het volgende:
[..]
Nee snap dat dan, er staat een volvo embleem op dus het is zweeds
Of een V12 van een beemerquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Welkom in Turkie's wereld. Volgende week koopt ie waarschijnlijk een Mercedes S500 zonder blok en wil daar een Toyota Hybride inbouwen ofzo.
bin ik aukquote:
Hoe leuk het ook is zo'n 20vt in een cabriotje van 900kg, ik durf te wedden dat ik wel veel meer fun heb op sneeuw met mijn 340quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:35 schreef kevin20vt het volgende:
Ik wil nog even vermelden dat ik overigens helemaal niets tegen een Volvo 340 heb, maar toch, tja... he
Driften door een straat met allemaal auto's, mensen kinderen en whatever is niet cool.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe leuk het ook is zo'n 20vt in een cabriotje van 900kg, ik durf te wedden dat ik wel veel meer fun heb op sneeuw met mijn 340![]()
Gisteren ging ik een heel straat lang dwars tussen de auto's door en op de kruising weer rustigaan door driften tot de volgende bocht![]()
![]()
340 cvt is cool
Wij willen filmpjes!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe leuk het ook is zo'n 20vt in een cabriotje van 900kg, ik durf te wedden dat ik wel veel meer fun heb op sneeuw met mijn 340![]()
Gisteren ging ik een heel straat lang dwars tussen de auto's door en op de kruising weer rustigaan door driften tot de volgende bocht![]()
![]()
340 cvt is cool
Savonds om een uur of 2quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Driften door een straat met allemaal auto's, mensen kinderen en whatever is niet cool.
Inc. moraalridder-bash.
Heb ik toch al gepost? of wil je ook nog eens dat ik ga filmen dat ik op de openbare weg drift? Zal dan moeten kijken of ik de lader van me canon kan vindenquote:
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn Volvo:
Eerste is met muziek, 2e niet.
The Truman Show?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar ik wordt zenuwachtig als mensen filmenDan mislukt alles
Dat denk ik ook want met mijn roestvrije 20vt cabriootje ga ik niet door de pekelquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja. Vroeg het me zo af. Kheb ook een carburateur motor. Nooit gezeikquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:40 schreef daNpy het volgende:
Zie je die 2 traps Weber op de laatste foto?
Waar wordt aangegeven dat iemand gezeik heeft met injectie?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja. Vroeg het me zo af. Kheb ook een carburateur motor. Nooit gezeik![]()
Nergens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef invine het volgende:
[..]
Waar wordt aangegeven dat iemand gezeik heeft met injectie?
Moet dat eerst worden aangegeven voordat je er iets over mag zeggen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef invine het volgende:
[..]
Waar wordt aangegeven dat iemand gezeik heeft met injectie?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe je het ook keert of bekeerd, al gebruikt ie DAF techniek, het is en blijft een zweeds auto
Oi, moedig die jongen nou niet aan om ook nog 's een E30 te gaan verprutsen (gezien zijn reputatie van auto's niet afmaken en geen respect voor die dingenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:01 schreef green_power het volgende:
Hup sleutelen Turq.. dat driften doe je in de zomer maar in een geprepareerde E30 325i ofzo met rolkooi en wanli`s
Laat dat ding eens uitlijnen joh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
340 cvt is cool
Nee, dacht alleen dat ik wat had gemistquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet dat eerst worden aangegeven voordat je er iets over mag zeggen dan?
Als jij eens wist hoe fcked up simpel het is om met zo'n auto te driften is deze..?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat dat ding eens uitlijnen joh!
Eigenlijk geloof ik er geen zak van. Dat lukt alleen als het een hele korte straat is of als je zelf veel snelheid hebt of als er een bocht in die straat zit.
In alle gevallen is het onverantwoord met andere geparkeerde voertuigen in de buurt.
Ik heb het ook wel eens eerder tegen je gezegd: Ik gun het je niet, maar als je een ongeluk (zonder gewonden uiteraard) nodig hebt om verstandig te worden hoop ik echt dat dat snel gebeurt.
Heb 2 auto's schatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoe fcked up simpel het is om met zo'n auto te driften is deze..?
En @ Oxy, heb jij ook een carburateur motor..??!! Jij hebt toch een CAI, geen last van bevriezende Carburateur?![]()
En mijn blok ziet er uit als nieuw, allemaal nieuwe onderdelen:
Nieuwe Luchtfilter,
Verdelerkap, Bougie & Bougiekabels
Nieuwe Olie, Nieuwe KVS & Remvloeistof.
Volgens mij zelfs nieuwe Distr. riem..
Maar ben gisteren in een beekje gevlogen met de auto, en me uitlaat is nu scheef..Nu trilt ie tering hard..
![]()
Ik ga na Garage BOB nu, laters![]()
BOB FTWW!!!111
Dude reallyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sorry wat zei je?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoe fcked up simpel het is om met zo'n auto te driften is deze..?
En @ Oxy, heb jij ook een carburateur motor..??!! Jij hebt toch een CAI, geen last van bevriezende Carburateur?![]()
En mijn blok ziet er uit als nieuw, allemaal nieuwe onderdelen:
Nieuwe Luchtfilter,
Verdelerkap, Bougie & Bougiekabels
Nieuwe Olie, Nieuwe KVS & Remvloeistof.
Maar ben gisteren in een beekje gevlogen met de auto, en me uitlaat is nu scheef..Nu trilt ie tering hard..
![]()
Ik ga na Garage BOB nu, laters![]()
BOB FTWW!!!111
Failquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Overheen gelezenquote:
uhh ja.. olie is nog goud kleur en op peil (sinds aanschaf al) en zelfs de luchfilter is nieuw en schoon..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Overheen gelezenJa, als ze daar een d-riem opgezet hebben, dan weet je zeker dat je een kat in de zak gekocht hebt
Turq, heb je de motorkap van je auto al eens opengetrokken?
Ik drifte helemaal niet, ik kreeg onderstuur toen ik plots moest uitwijken voor zo'n varkensrug, rij ik ineens een andere op omdat die helemaal bedekt was met sneeuwquote:
D-riem bedoelde ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhh ja.. olie is nog goud kleur en op peil (sinds aanschaf al) en zelfs de luchfilter is nieuw en schoon..
Daarom kon ik de d-riem niet vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
D-riem bedoelde ik.
Een B14 motor van de 340 heeft een onderliggende nokkenas met een distributieketting.
??? Je zei zelf dat je de riem gezien had, toch ???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom kon ik de d-riem niet vinden![]()
hehehe.. mooi meegenomen dan
quote:En mijn blok ziet er uit als nieuw, allemaal nieuwe onderdelen:
bla bla bla
Jha weet ik het..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
??? Je zei zelf dat je de riem gezien had, toch ???
[..]
Waarom zeg je zoiets dan?
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef kevin20vt het volgende:
Vind je het zelf niet een beetje simpel Turq? Waar ik rij zijn nooit varkensruggen...? en beekjes kom ik over het algemeen ook niet zoveel tegen
Hij blijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..
Verdiep je eens in de 300 serie van Volvoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha weet ik het..Ik dacht van wel.. vandaar dat ik ook zei van "volgens mij"... :p
quote:
Exporteren die handelquote:The Volvo 300 series was not sold in North America, however a UK 1982 Volvo 343 model was imported as a personal import to the US state of Maine in the summer of 2008 by a member of the DAF Club of America. There are also rumours that a Volvo 340 exists in Canada and was for sale a few years back on Ebay.
Daar rijden verder ook geen automobillisten Turq, maar traktoren, paard en wagens, koeien, geiten, etc..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..
Per 1 januari 2008:quote:
Die eigenaar van die 343 in Maine ken ikquote:
Hoe kom je aan die gegevens?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Per 1 januari 2008:
Volvo 340: 4.559
Volvo 360: 452
Actieve registraties. Waar het kenteken dus actief of geschorst is, niet ingeleverd voor crossauto's oid.
Oftewel: ga je mond spoelen met zeepZo'n auto, vooral een 360, moet je niet opcrossen!
Hans?quote:Die eigenaar van die 343 in Maine ken ikIk had mijn eigen 360 ook naar de US willen exporteren (daar woon ik nu) maar helaas is mijn project nog niet klaar, dus staat ie nog thuis
Bob:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gegevens?
Want ze zijn nog steeds niet erg duur (oke de prijs stijgt) en je ziet er nog zát rondrijden, itt de DAFjes waar er ook nog duizenden van zijn
[..]
Hans?
Kun je de TT niet veranderen naar "[Turq]Vehikel SC"?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:09 schreef 2cv het volgende:
Gaat het hier nou over een Volvo of over een BMW
Eén groot verzamel-topic voor al Turq z'n fratsen is eik helemaal geen slecht ideequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je de TT niet veranderen naar "[Turq]Vehikel SC"?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef 2cv het volgende:
We gaan het hier leuk over Turq z'n BMW hebben, niet over die Volvo.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Enige offtopic toegestaan is de Volvo
Ja dat nieuwe mod hier sluit mijn andere topic, kan ik niks aan doen..quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef 2cv het volgende:
Ik ben een beetje blauwer dan Turquaz dacht ik zo
![]()
Een beetje offtopic mag echt wel, maar dit gaat nu meer over die Volvo dan over die BMW. Dat nodigt uit om in andere projecttopics ook teveel offtopic te lullen en daar kan het best wel eens niet gewaardeerd worden.
Hier: BMW van Turquaz. Elders: Volvo van Turquaz.
Tja, als ik lees hoe je met die CVT omgaat vind ik het niet gek dat er eens wat kapot gaat. Van een stroef gaande pookknop heb ik nog niet gehoord. Ik zal het morgen eens voor je navragen!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Beemer slaapt, en de Volvo staat bij een tankstation omdet dat dingk er mee is opgehouden..![]()
Wil ik een sprintje trekken tegen een bespoilerde Clio, geef ik plankgas en een harde knal en tanden geborstel.. kijk ik: zie ik de knop van de pook ineenkeer ingedrukt, en gaat heel stroef op en neer, hij beweegt wel in slakken gang na voren en achteren maar niet lang..
Ik denk dat de CVT dood is of me koppelling of weet ik veel wat..
Nou ja stroef, niet meer zo lekker als normaal en de pookknop drukte zichzelf ineens in.. Of iig ik krijg dat ding niet meer omhoog.. (Dat knop voor de doordenkersquote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, als ik lees hoe je met die CVT omgaat vind ik het niet gek dat er eens wat kapot gaat. Van een stroef gaande pookknop heb ik nog niet gehoord. Ik zal het morgen eens voor je navragen!
woops.. Denk ook niet dat me abbo service dat leuk zal vindenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn diagnosekennis van de vario reikt niet ver genoeg. Ik vraag het morgen voor je na.
edit: ik zie je 2de post, ik woon in de US dus ik stel het niet op prijs als je me hier belt
18.51 nu. En nee, de kosten zijn denk ik een beetje te hoogquote:Op zondag 10 januari 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
woops.. Denk ook niet dat me abbo service dat leuk zal vinden![]()
Hoelaat is het daar op dit moment dan?
Als je es een beetje motivatie toont morgen en voor mij kijkt..?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:03 schreef daNpy het volgende:
Nee, ik vermoed ook dat de primaire stuk is en daarom de schakelstang en pook een klap hebben gehad. Dat van de pookknop zal best een logische oorzaak hebben, maar ik heb ook geen in om nu het WPHB door te gaan lezen om te kijken wat het kan zijn
Turk, ik koop die VOlvo van je voor 50 euro
Ik heb dat ding toch niet af lopen stampen? Kijk er zelf maar eens onder dan zie je het euvel meteenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je es een beetje motivatie toont morgen en voor mij kijkt..?![]()
Ja, maar nu is hij stukquote:En nee de volvo gaat niet weg voor 50 euro, heb er zelf zo'n 8 dubbele voor gegeven
Ja kom hem ma halen voor het helft wat ik ervoor heb uitgegeven, 200 euro.. Geen cent lager gezien het feit dat de auto op dit na in nieuwstaat verkeerd, zowel onder de motorkap en interieur....quote:Op zondag 10 januari 2010 01:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb dat ding toch niet af lopen stampen? Kijk er zelf maar eens onder dan zie je het euvel meteen
[..]
Ja, maar nu is hij stuk
Lolquote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja kom hem ma halen voor het helft wat ik ervoor heb uitgegeven, 200 euro.. Geen cent lager gezien het feit dat de auto op dit na in nieuwstaat verkeerd, zowel onder de motorkap en interieur....
Ja man, wtfquote:Op zondag 10 januari 2010 02:19 schreef green_power het volgende:
[..]
Lol
Maarre Turq, jij krijft het toch wel continu voor elkaar.. versnellingsbakken slopen
Dude je hebt hem gewoon gesloopt. Ga maar vast naar een andere vario zoeken.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja kom hem ma halen voor het helft wat ik ervoor heb uitgegeven, 200 euro.. Geen cent lager gezien het feit dat de auto op dit na in nieuwstaat verkeerd, zowel onder de motorkap en interieur....
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Nice.. kan een mod ff alle posts dat te maken heeft met de volvo verplaatsen na mijn andere Volvo Topic? Tis net alsof ik mijn BMW ombouw na Variomaat
Nee met Variomatic natuurlijkquote:
Ok, laters..quote:
Dat is CVT.. Continuous Variable Transmision toch? Variomatic dus..quote:
quote:
Variomatic is de trekband zoals die origineel in DAFs en Volvo340s zit.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ok, laters..
[..]
Dat is CVT.. Continuous Variable Transmision toch? Variomatic dus..
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
Turquaz52, crewbashing, twee weken weg.
Hoeveel kost het me om helemaal voorgoed te bannen?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
Turquaz52, crewbashing, twee weken weg.
Duwband en trekband zijn allebei CVT, maar andere typesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Variomatic is de trekband zoals die origineel in DAFs en Volvo340s zit.
"CVT" is duwband zoals gebruikt bij huidige auto's.
Althans, dat is wat ik ervan denk. Volvo is begonnen met het hernoemen van de Variomatic naar CVT en mijn inziens brengt dat verwarring
Uit jouw post maak ik op dat een trekband iets anders als een cvt, maar een duwband nietquote:
Same, en ik vraag me af of er ooit iets af komt.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik denk dat het 2 weken lang effe niet ontopic gaat. Maar aan de andere kant verwacht ik eigenlijk over 2 weken dat hij de helft van zijn wagenpark totall heeft en wat nieuws heeft!
En toch mis ik de stefanP topics.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:11 schreef fathank het volgende:
Het houdt PTA in leven, dat dan weer wel.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Eens. Hij zorgt wel altijd voor interessante/leuke discussies om te volgen lachen.
Dat soort mensen blijft het liefste kilometers van een topic als dit vandaan.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:38 schreef Googolplexian het volgende:
Het is leuker voor Turq als er wat nuttigs te lezen is hier wanneer hij terug is. Kabelboom schemaatjes, linkjes naar blokken en bakken, fotosoeps van z'n Beamer, etc![]()
Dit is echt de kans bij uitstek voor mensen met verstand van Beamers om hun kennis te delen zonder tegenspraakj/k
Slangetje van de gasfles direct in de carburateur. Ja dat moest wel werkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:52 schreef DoimeN het volgende:
Zou wel leuk zijn alssie een keer iets afmaakte of echt iets presteerde, zou zijn geloofwaardigheid stevig verbeteren.
(Weten julie nog die minibike op gas?![]()
)
*Verkapt: haal hier herinneringen op aan een gevallen strijder
Heb je bij een ban geen leesrechten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:38 schreef Googolplexian het volgende:
Lekker boeie ... Waarschijnlijk staat StefP as we speak voor een Veyron poster te fappen. Hopelijk issie 't leger ingegaan en nu op tour in Irak, beetje basis leggen voor z'n uitspraken.
Over offtopic gesproken
Het is leuker voor Turq als er wat nuttigs te lezen is hier wanneer hij terug is. Kabelboom schemaatjes, linkjes naar blokken en bakken, fotosoeps van z'n Beamer, etc![]()
Dit is echt de kans bij uitstek voor mensen met verstand van Beamers om hun kennis te delen zonder tegenspraakj/k
Turq lees gewoon elke dag hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Heb je bij een ban geen leesrechten?
lezen, hij moet zijn auto fixxen ipv hier lezenquote:
En Sinterklaas bestaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lezen, hij moet zijn auto fixxen ipv hier lezen![]()
wishfull thinking ---------> hij showt ons na 2 weken een auto welke af en heel is
'k Denk morgenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:08 schreef green_power het volgende:
turq alweer unbanned?
Heb jij een kat ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:30 schreef raulbouli het volgende:
WNuuAy778A&69090890943890342908
Blijf eens van die paddestoelen afquote:
En dat komt ook nog uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef daNpy het volgende:
real thinking: Na 2 weken heeft hij een andere ragbak erbij
Zuchtquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Blokkie gevonden, 2.5L 24v Vanos.. Incl. complete uitlaatlijn voor 500euro.. maar ipv dat heb ik een Golfje gekocht, dus alles schuift weer een weekje of 2/3 door ivm. kosten nieuwe auto.. Maar met deze bak kan ik iig wel de motorblok ingooien (qua ruimte) e.d.
die koop ik voor 250 euro ofzo... omega's zijn niks waardquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef fathank het volgende:
Zeg turkie, er staat in V&A nog een Opel Omega station 6 cilinder voor 1600 euro. Is dat niks voor jou?
Maar de staat van de auto's die jij koopt is wel a-bo-mi-na-bel, hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
die koop ik voor 250 euro ofzo... omega's zijn niks waard
Staat? Ik koop de TDI MET APK, zo afgesproken met de garage.. ik betaal geen cent voor wat allemaal nodig is voor de APK, alles is van hun..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar de staat van de auto's die jij koopt is wel a-bo-mi-na-bel, hoor.
Zo kan ik het ookWie niet.
Ehhh ... Dit is het één van de BMW topics toch? Wie heeft het over APK? Zorg eerst maar dat deze bak rijdtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Staat? Ik koop de TDI MET APK, zo afgesproken met de garage.. ik betaal geen cent voor wat allemaal nodig is voor de APK, alles is van hun..
Wel over de wil om een auto straatwaardig te houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef fathank het volgende:
APK zegt ook zo lekker veel over de technische staat van een auto.
Dat boeit geen reet, die Volvo was in goede staat en toch kapot na 2 weken trouwe dienst voor TurQquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar de staat van de auto's die jij koopt is wel a-bo-mi-na-bel, hoor.
Zo kan ik het ookWie niet.
Klopt ... maar :quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef daNpy het volgende:
Gisteren wezen kijken naar een Golf die een week geleden APK is gekeurd.
De veer links voor was echter gebroken en de breuk was echt wel ouder dan een paar dagen
APK zegt niets, behalve dat hij nog een jaar op straat mag staan.
Mjah ... van die Volvo vind ik het echt zondequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat boeit geen reet, die Volvo was in goede staat en toch kapot na 2 weken trouwe dienst voor TurQ
Gaat in dit geval niet op dan ... en dat zegt weer des te meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef daNpy het volgende:
Ja, dat zegt dat de eigenaar geen goede contacten heeft bij garages.
Totdat er een steekproef is en de garagehouder z'n licentie kwijt raakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef daNpy het volgende:
Mjah als je ergens een auto koopt en de verkoper wil hem kwijt met een "aapeekaatje" erop, dan kan best dat er een schokdempertje her en der lekt, wat roest op de koker zit en de uitlaatgassen de einddemper niet halen, maar dan wordt ie gewoon om half 5 afgemeld en kan ie er weer een jaar tegen.
Een jaar later zit men vervolgens met een "probleem-auto".
Dat bedoel ik o.a. met een APK zegt niet veel
Uhh.. Volgens mij rij ik er ook mee..??quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh ... Dit is het één van de BMW topics toch? Wie heeft het over APK? Zorg eerst maar dat deze bak rijdt
Hence de half 5.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Totdat er een steekproef is en de garagehouder z'n licentie kwijt raakt.
Hoe rij je met de bmw atm dan, stukje drukken en dan snel achter het stuur springen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Uhh.. Volgens mij rij ik er ook mee..??![]()
APK was perfect, Roetmeting was super goed verlopen..![]()
Alleen nog de fusee kogel met een ander schroef vastzetten ivm borgmoer, dus morgen middag dat laten na checken en hij kan weer een jaar tegenaan
ik vat em nie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Hoe rij je met de bmw atm dan, stukje drukken en dan snel achter het stuur springen?
Dat dacht ik al, Googolplexian bedoeld dat dit het bmw topic is en jij hebt het alleen nog maar gehad over die tdiquote:
Hij doelde op jouw post hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, Googolplexian bedoeld dat dit het bmw topic is en jij hebt het alleen nog maar gehad over die tdi
en 3p0x ging weer door op mij dus hebben we het allemaal fijn over hetzelfdequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij doelde op jouw post hoor.
Heeft ie die 6 cil al in z'n bmw gebouwt dan? Loopt ie alweer? Zit de versnellingsbak ect . er alweer onder?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij doelde op jouw post hoor.
Ik hoor alleen krekels...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen die denkt dat deze auto weer rijdt voordat de APK verloopt, steek je hand op.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:32 schreef Turquaz52 het volgende:
zelfde.. fftjes een dipje qua financien (Auto er bij) dus wachten op inkomen van volgende maand.. Dan gelijk blokje halen met complete uitlaat (en misschien zelfs achteras) voor 500 euri, dan nog versnl. bak koeller van een ZF vinden, gezien het feit dat de aansluitingen van de mijne anders zijn & Kabelboom vinden, aansluiten en vroemmmm
Effe qoutenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:55 schreef Turquaz52 het volgende:
die komt aan het einde van het jaar wanneer de prijzen van roadsters/cabrio's weer omlaag gaan
1:43 zeker..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:55 schreef Turquaz52 het volgende:
die komt aan het einde van het jaar wanneer de prijzen van roadsters/cabrio's weer omlaag gaan
Je had toch 4000 schuld? en je moet wachten op je volgende salaris om wat te kunnen kopen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Misschien heb je wat spaar geld aan de kant (wat oorspronkelijk voor de Z bedoeld was) en los je zo je schulden af..?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je had toch 4000 schuld? en je moet wachten op je volgende salaris om wat te kunnen kopen?
Volgens mij leef je in een droomwereld waar je elke maand voor een paar tientjes een schroothoop koopt en dan blij op dit forum komt doen.
Allemaal leuk, in die paar jaar dat ik jou die dingen heb zien posten heb je nooit wat afgemaakt, het enige waar je goed in bent is plannen maken die op losse schroeven staan, en ook je argumenten zijn vaak niet onderbouwd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien heb je wat spaar geld aan de kant (wat oorspronkelijk voor de Z bedoeld was) en los je zo je schulden af..?
Weet niet? Kan zomaar eens een idee zijn..?![]()
Paar tientjes op een schroothoop..?Juist ja, alle onderdelen van me beemer bestaan uit sloop onderdelen wil je zeggen..?
Laat ik je alleen stiekem fluisteren dat al me motorophangingrubbers per stuk 50 (x3) kosten, terwijl ik ze ook gratis van de sloop kon meenemen.. Ik kan je ook stiekem fluisteren dat ik NIEUWE originele geventileerde remschijven heb gekocht voor me TDI terwijl ik ook gratis op de sloop 2 schijfjes kon meenemen met blokken..
Sloop is puur voor me blok & bak + uitlaat & Diff.. de rest is allemaal nieuw
Ben jij mijn boekhouder of advocaat ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:32 schreef Pas259 het volgende:
En als dat van die spaargeld echt waar was dan zat je niet in dat ene topic te janken dat je 4000 schuld had.
Nou het verschil tussen Nederlands en pools hoor ik wel hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Mij zie je er hooguit 2 min, en over 2 uur ook 2 minuten en ga weer,,
Ik ga er heen, zeg wat ik nodig heb en hun halen het voor mij er af en haal ik het later weer op.. Of als het iets simpels is haal ik het zelf ook wel zoals een schakelaartje ofzo..
En over Turken en Polen..?Laat me AUB niet lachen
![]()
![]()
![]()
![]()
Meerendeels daar is Nederlands of Duits
Iets dat je vriendin het had uitgemaakt en dat je 4000 schuld had.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben jij mijn boekhouder of advocaat ofzoEn waar zag je me janken dan? Maybe om het feit dat ik me spaargeld vooor heb uit gegeven
What the fuck!!quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Iets dat je vriendin het had uitgemaakt en dat je 4000 schuld had.
Ik weet het topic niet meer, was midden December.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
What the fuck!!![]()
![]()
Wehehhee, bron aub..Ik ben al een ruime tijd gelukkig samen met mijn vriendin
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
What the fuck!!![]()
![]()
Wehehhee, bron aub..Ik ben al een ruime tijd gelukkig samen met mijn vriendin
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Dus iedereen moet dan maar zelfmoord plegen?
Ik heb geen school noch een baan, mijn opa is stervende en het is uit met me dame. Mensen hebben met mijn project auto gerotzooid en tegen de 2000 euro aan spullen gestolen en/of vernield.
Ik heb schulden van pak em beet 4000euro hier en daar?
Moet ik me nu ook ophangen? Of voor de trein gooien? Nee.
Je moet overal schijt aan hebben, alles komt goed vroeg of laat ooit. Dat is mijn Motto
Ohhquote:
Klinkt geloofwaardig! ik geloof je meteen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OhhJha toen was het net een weekje maar hebben de draad weer opgepakt
Jij hoeft me toch niet te gelovenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig! ik geloof je meteen.![]()
Nah, we lachen al genoeg om je auto'squote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij hoeft me toch niet te geloven![]()
Of moet ik gelijk pics van me meisje gaan posten ofzo
liever heumeux dan die troep hebben waar jij allemaal inzit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
Sorry, wist niet dat je heumeux was..
En toch is Top Gear mega-populair.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Charged het volgende:
Hte enige vermaak wat ik bij dit topic heb (en dat Volvo en Golf variant topic) is serieus leedvermaak..
Zo zonde van al die wagens..
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als hij maar met zijn poten van een Mitsubishi afblijftVoor de rest lach ik me broek elke dag weer vol
Nou als dat er voor nodig is..prima!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef daNpy het volgende:
Oxy wil het alleenrecht op verkaaien van een Metsubsidie behouden
Ik verslikte me in mn theequote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef daNpy het volgende:
Oxy wil het alleenrecht op verkaaien van een Metsubsidie behouden
Ga je dat ding dan binnenkort onderhanden nemen of wordt het van de zomer dat dit project weer uit de kast wordt getrokken?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Zeg ga nu maar niet meer zo offtopic hier.. Laat de topic maar ff rusten totdat ik de beemer ook onder handen neem
Waarom ga je het project dan niet een andere kant op sturen? Je vond het driften in die Volvo toch leuk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Turquaz52 het volgende:
deze maand komt de blok er aan![]()
Compleet met de complete uitlaatlijn incl. einddemper, en kabelboom + ECU, maar die is van een handgeschakeld dus heb ik niks aan..
Veel te moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef green_power het volgende:
[..]
Waarom ga je het project dan niet een andere kant op sturen? Je vond het driften in die Volvo toch leuk?
Gooi een handgeschakelde versnellingsbak in die e36, sluit alles netjes aan, gooi er een sperdiff onder en je hebt echt een perfecte driftauto (een e36 is beter te controleren in het driften als een e30). Mocht je drifttechniek zo ver gevorderd zijn dat je op het droog ook een knappe driftert bent, gooi dan een compressor op dat blok voor meer vermogen.
Leef je verder op het apparaat uit door het te strippen, te verstevigen van de carroserie (o.a. door wat verstevingsframes te maken, de carroserie door te lassen, extra stabilisatorstangen erin), een rolkooi te plaatsen, etc.
Het geld wat je dan uitspaart door het uiterlijk van het beestje te verbouwen (wat je met de verkoop nooit terug zal zien ), stop je allemaal in een spaarpot voor een Z4.
Als daily gebruik je dan de TDI want die kost niet zoveel en de e36 gebruik je alleen op het circuit (en kan dus geschorst worden). De TDI + autoambulance gebruik je dan voor het vervoer van de e36.
Lijkt me ook meteen vrij duidelijk waarom de "sponsor" cold feet krijgt. Er gebeurt geen donder....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je niet hoe mijn auto er bij staat en wat voor plannen ik heb..? Denk dat ik ze zo heb aangetrokken.. dit is geen openluchtfilter tjoening of nokkenasje wissel..
Ik neem aan dat ze eerst ook een beetje onderzoek doen voordat ze je zomaar gaan sponsoren...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je niet hoe mijn auto er bij staat en wat voor plannen ik heb..? Denk dat ik ze zo heb aangetrokken.. dit is geen openluchtfilter tjoening of nokkenasje wissel..
Papa wil mee betalen aan een rijdbare auto aangezien hij er al veel gesloopt heeft de laatste tijd (lees: maanden), maar dan mag er dus geen supercharger of andere ongein op komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
Zomaar uit interesse: Waarmee heb jij een sponsor aangetrokken voor een supercharger?
Stuk overzichtelijke iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
Vanaf nu is dit topic omgedoopt tot een centraal projectentopic van Turquaz52.
TT aangepast.
Die zal wel lekker staan door te zakken in de loods, als dat ding na de winter de stalling uitkomt issie zo krom als een hoepel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef kevin20vt het volgende:
hoe krijg je in godsnaam een sponsor voor "dat" project...![]()
Hoe staat het eigenlijk met de Uno, al balken onder gelast?
Groot verschil tussen "Ja, man [trekje van blow] ... geen probleem weetje ... ik heb elke dag wel een supercharger en jij mager wel één hebben, man [slokje bier, trekje van blow]" en iets zwart op wit hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef kevin20vt het volgende:
hoe krijg je in godsnaam een sponsor voor "dat" project...![]()
Hoe staat het eigenlijk met de Uno, al balken onder gelast?
Of andersquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Al Dopen de mods deze topic om na Centraal Turqies Projecten topic, dannog gaan we hier ontopic over de Beemer, geen woord meer over de TDI, 340 of elk ander (ex) auto van me![]()
Niks anders, ik praat toch ook niet over jou colt in jje galants topic bespreken?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Groot verschil tussen "Ja, man [trekje van blow] ... geen probleem weetje ... ik heb elke dag wel een supercharger en jij mager wel één hebben, man [slokje bier, trekje van blow]" en iets zwart op wit hebben.
Bovendien is een supercharger iets dat net zo goed als laatste gemonteerd kan worden. Geen show-stopper, dus.
Verrassendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niks anders, ik praat toch ook niet over jou colt in jje galants topic bespreken?
Mijn volgende topic reeks word gewoon deel 4 van me beemer topic, als die een namechange krijgt en centraal word, dan post ik geen voortgang
Hoe is die sponsor-deal dan verlopen? Heb je wel iets op papier?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yeaaaah da zou wel een coole sponsor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |