Overheen gelezenquote:
uhh ja.. olie is nog goud kleur en op peil (sinds aanschaf al) en zelfs de luchfilter is nieuw en schoon..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Overheen gelezenJa, als ze daar een d-riem opgezet hebben, dan weet je zeker dat je een kat in de zak gekocht hebt
Turq, heb je de motorkap van je auto al eens opengetrokken?
Ik drifte helemaal niet, ik kreeg onderstuur toen ik plots moest uitwijken voor zo'n varkensrug, rij ik ineens een andere op omdat die helemaal bedekt was met sneeuwquote:
D-riem bedoelde ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhh ja.. olie is nog goud kleur en op peil (sinds aanschaf al) en zelfs de luchfilter is nieuw en schoon..
Daarom kon ik de d-riem niet vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
D-riem bedoelde ik.
Een B14 motor van de 340 heeft een onderliggende nokkenas met een distributieketting.
??? Je zei zelf dat je de riem gezien had, toch ???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom kon ik de d-riem niet vinden![]()
hehehe.. mooi meegenomen dan
quote:En mijn blok ziet er uit als nieuw, allemaal nieuwe onderdelen:
bla bla bla
Volgens mij zelfs nieuwe Distr. riem..
Jha weet ik het..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
??? Je zei zelf dat je de riem gezien had, toch ???
[..]
Waarom zeg je zoiets dan?
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef kevin20vt het volgende:
Vind je het zelf niet een beetje simpel Turq? Waar ik rij zijn nooit varkensruggen...? en beekjes kom ik over het algemeen ook niet zoveel tegen
Hij blijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..
Verdiep je eens in de 300 serie van Volvoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha weet ik het..Ik dacht van wel.. vandaar dat ik ook zei van "volgens mij"... :p
quote:
Exporteren die handelquote:The Volvo 300 series was not sold in North America, however a UK 1982 Volvo 343 model was imported as a personal import to the US state of Maine in the summer of 2008 by a member of the DAF Club of America. There are also rumours that a Volvo 340 exists in Canada and was for sale a few years back on Ebay.
Daar rijden verder ook geen automobillisten Turq, maar traktoren, paard en wagens, koeien, geiten, etc..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..
Per 1 januari 2008:quote:
Die eigenaar van die 343 in Maine ken ikquote:
Hoe kom je aan die gegevens?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Per 1 januari 2008:
Volvo 340: 4.559
Volvo 360: 452
Actieve registraties. Waar het kenteken dus actief of geschorst is, niet ingeleverd voor crossauto's oid.
Oftewel: ga je mond spoelen met zeepZo'n auto, vooral een 360, moet je niet opcrossen!
Hans?quote:Die eigenaar van die 343 in Maine ken ikIk had mijn eigen 360 ook naar de US willen exporteren (daar woon ik nu) maar helaas is mijn project nog niet klaar, dus staat ie nog thuis
Bob:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gegevens?
Want ze zijn nog steeds niet erg duur (oke de prijs stijgt) en je ziet er nog zát rondrijden, itt de DAFjes waar er ook nog duizenden van zijn
[..]
Hans?
Kun je de TT niet veranderen naar "[Turq]Vehikel SC"?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:09 schreef 2cv het volgende:
Gaat het hier nou over een Volvo of over een BMW
Eén groot verzamel-topic voor al Turq z'n fratsen is eik helemaal geen slecht ideequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je de TT niet veranderen naar "[Turq]Vehikel SC"?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef 2cv het volgende:
We gaan het hier leuk over Turq z'n BMW hebben, niet over die Volvo.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Enige offtopic toegestaan is de Volvo
Ja dat nieuwe mod hier sluit mijn andere topic, kan ik niks aan doen..quote:Op zondag 10 januari 2010 00:06 schreef 2cv het volgende:
Ik ben een beetje blauwer dan Turquaz dacht ik zo
![]()
Een beetje offtopic mag echt wel, maar dit gaat nu meer over die Volvo dan over die BMW. Dat nodigt uit om in andere projecttopics ook teveel offtopic te lullen en daar kan het best wel eens niet gewaardeerd worden.
Hier: BMW van Turquaz. Elders: Volvo van Turquaz.
Tja, als ik lees hoe je met die CVT omgaat vind ik het niet gek dat er eens wat kapot gaat. Van een stroef gaande pookknop heb ik nog niet gehoord. Ik zal het morgen eens voor je navragen!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Beemer slaapt, en de Volvo staat bij een tankstation omdet dat dingk er mee is opgehouden..![]()
Wil ik een sprintje trekken tegen een bespoilerde Clio, geef ik plankgas en een harde knal en tanden geborstel.. kijk ik: zie ik de knop van de pook ineenkeer ingedrukt, en gaat heel stroef op en neer, hij beweegt wel in slakken gang na voren en achteren maar niet lang..
Ik denk dat de CVT dood is of me koppelling of weet ik veel wat..
Nou ja stroef, niet meer zo lekker als normaal en de pookknop drukte zichzelf ineens in.. Of iig ik krijg dat ding niet meer omhoog.. (Dat knop voor de doordenkersquote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, als ik lees hoe je met die CVT omgaat vind ik het niet gek dat er eens wat kapot gaat. Van een stroef gaande pookknop heb ik nog niet gehoord. Ik zal het morgen eens voor je navragen!
woops.. Denk ook niet dat me abbo service dat leuk zal vindenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:36 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn diagnosekennis van de vario reikt niet ver genoeg. Ik vraag het morgen voor je na.
edit: ik zie je 2de post, ik woon in de US dus ik stel het niet op prijs als je me hier belt
18.51 nu. En nee, de kosten zijn denk ik een beetje te hoogquote:Op zondag 10 januari 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
woops.. Denk ook niet dat me abbo service dat leuk zal vinden![]()
Hoelaat is het daar op dit moment dan?
Als je es een beetje motivatie toont morgen en voor mij kijkt..?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:03 schreef daNpy het volgende:
Nee, ik vermoed ook dat de primaire stuk is en daarom de schakelstang en pook een klap hebben gehad. Dat van de pookknop zal best een logische oorzaak hebben, maar ik heb ook geen in om nu het WPHB door te gaan lezen om te kijken wat het kan zijn
Turk, ik koop die VOlvo van je voor 50 euro
Ik heb dat ding toch niet af lopen stampen? Kijk er zelf maar eens onder dan zie je het euvel meteenquote:Op zondag 10 januari 2010 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als je es een beetje motivatie toont morgen en voor mij kijkt..?![]()
Ja, maar nu is hij stukquote:En nee de volvo gaat niet weg voor 50 euro, heb er zelf zo'n 8 dubbele voor gegeven
Ja kom hem ma halen voor het helft wat ik ervoor heb uitgegeven, 200 euro.. Geen cent lager gezien het feit dat de auto op dit na in nieuwstaat verkeerd, zowel onder de motorkap en interieur....quote:Op zondag 10 januari 2010 01:39 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb dat ding toch niet af lopen stampen? Kijk er zelf maar eens onder dan zie je het euvel meteen
[..]
Ja, maar nu is hij stuk
Lolquote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja kom hem ma halen voor het helft wat ik ervoor heb uitgegeven, 200 euro.. Geen cent lager gezien het feit dat de auto op dit na in nieuwstaat verkeerd, zowel onder de motorkap en interieur....
Ja man, wtfquote:Op zondag 10 januari 2010 02:19 schreef green_power het volgende:
[..]
Lol
Maarre Turq, jij krijft het toch wel continu voor elkaar.. versnellingsbakken slopen
Dude je hebt hem gewoon gesloopt. Ga maar vast naar een andere vario zoeken.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja kom hem ma halen voor het helft wat ik ervoor heb uitgegeven, 200 euro.. Geen cent lager gezien het feit dat de auto op dit na in nieuwstaat verkeerd, zowel onder de motorkap en interieur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |