Overheen gelezenquote:
uhh ja.. olie is nog goud kleur en op peil (sinds aanschaf al) en zelfs de luchfilter is nieuw en schoon..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Overheen gelezenJa, als ze daar een d-riem opgezet hebben, dan weet je zeker dat je een kat in de zak gekocht hebt
Turq, heb je de motorkap van je auto al eens opengetrokken?
Ik drifte helemaal niet, ik kreeg onderstuur toen ik plots moest uitwijken voor zo'n varkensrug, rij ik ineens een andere op omdat die helemaal bedekt was met sneeuwquote:
D-riem bedoelde ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
uhh ja.. olie is nog goud kleur en op peil (sinds aanschaf al) en zelfs de luchfilter is nieuw en schoon..
Daarom kon ik de d-riem niet vindenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
D-riem bedoelde ik.
Een B14 motor van de 340 heeft een onderliggende nokkenas met een distributieketting.
??? Je zei zelf dat je de riem gezien had, toch ???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom kon ik de d-riem niet vinden![]()
hehehe.. mooi meegenomen dan
quote:En mijn blok ziet er uit als nieuw, allemaal nieuwe onderdelen:
bla bla bla
Volgens mij zelfs nieuwe Distr. riem..
Jha weet ik het..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 05:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
??? Je zei zelf dat je de riem gezien had, toch ???
[..]
Waarom zeg je zoiets dan?
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef kevin20vt het volgende:
Vind je het zelf niet een beetje simpel Turq? Waar ik rij zijn nooit varkensruggen...? en beekjes kom ik over het algemeen ook niet zoveel tegen
Hij blijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..
Verdiep je eens in de 300 serie van Volvoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jha weet ik het..Ik dacht van wel.. vandaar dat ik ook zei van "volgens mij"... :p
quote:
Exporteren die handelquote:The Volvo 300 series was not sold in North America, however a UK 1982 Volvo 343 model was imported as a personal import to the US state of Maine in the summer of 2008 by a member of the DAF Club of America. There are also rumours that a Volvo 340 exists in Canada and was for sale a few years back on Ebay.
Daar rijden verder ook geen automobillisten Turq, maar traktoren, paard en wagens, koeien, geiten, etc..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik rij niet op dezelfde plaatsen als jij vriend..
Per 1 januari 2008:quote:
Die eigenaar van die 343 in Maine ken ikquote:
Hoe kom je aan die gegevens?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Per 1 januari 2008:
Volvo 340: 4.559
Volvo 360: 452
Actieve registraties. Waar het kenteken dus actief of geschorst is, niet ingeleverd voor crossauto's oid.
Oftewel: ga je mond spoelen met zeepZo'n auto, vooral een 360, moet je niet opcrossen!
Hans?quote:Die eigenaar van die 343 in Maine ken ikIk had mijn eigen 360 ook naar de US willen exporteren (daar woon ik nu) maar helaas is mijn project nog niet klaar, dus staat ie nog thuis
Bob:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gegevens?
Want ze zijn nog steeds niet erg duur (oke de prijs stijgt) en je ziet er nog zát rondrijden, itt de DAFjes waar er ook nog duizenden van zijn
[..]
Hans?
Kun je de TT niet veranderen naar "[Turq]Vehikel SC"?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:09 schreef 2cv het volgende:
Gaat het hier nou over een Volvo of over een BMW
Eén groot verzamel-topic voor al Turq z'n fratsen is eik helemaal geen slecht ideequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je de TT niet veranderen naar "[Turq]Vehikel SC"?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef 2cv het volgende:
We gaan het hier leuk over Turq z'n BMW hebben, niet over die Volvo.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Enige offtopic toegestaan is de Volvo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |