Niet elk land is zo vlak als Nederlandquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me toch niet echt handig in de bergen van Beieren
Duitsland is niet alleen maar Beierenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo? Lijkt me toch niet echt handig in de bergen van Beieren
for your bunghole?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Unreal88 het volgende:
tp
staat te koop voor 3500 euriquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef DoimeN het volgende:
Is je gele al verkocht? Wat moet je daarvoor hebben?
I am the great cornholio !quote:
Hoe bedoel je?quote:
Gele staat bij bekende garage, en de witte bij garage bob, de Volvo staat bij mij voor de deur (eerder op de oprit) en de uno slaapt in de garage van een vriend..quote:
Asjeblieftquote:Op maandag 4 januari 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Leuk filmpje. TVP voor goede foto's.
Om een of andere rede kan Turq dr mee wegkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:50 schreef daNpy het volgende:
Haal die vlag eens van een Nederlandse auto af!
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Om een of andere rede kan Turq dr mee wegkomen
Hij is een rel allochtoon, die mogen datquote:
Tokkiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij is een rel allochtoon, die mogen dat
Tevens heb ik 2 zomers terug met een Limburgse vlag door Turkije gelopen met t stappen
Wat is er met je wiel aan de hand joh.. Ziet er niet goed uit, snap nu waarom je altijd gratis banden krijgt als ze er zo uit zien..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |