die koop ik voor 250 euro ofzo... omega's zijn niks waardquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef fathank het volgende:
Zeg turkie, er staat in V&A nog een Opel Omega station 6 cilinder voor 1600 euro. Is dat niks voor jou?
Maar de staat van de auto's die jij koopt is wel a-bo-mi-na-bel, hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
die koop ik voor 250 euro ofzo... omega's zijn niks waard
Staat? Ik koop de TDI MET APK, zo afgesproken met de garage.. ik betaal geen cent voor wat allemaal nodig is voor de APK, alles is van hun..quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar de staat van de auto's die jij koopt is wel a-bo-mi-na-bel, hoor.
Zo kan ik het ookWie niet.
Ehhh ... Dit is het één van de BMW topics toch? Wie heeft het over APK? Zorg eerst maar dat deze bak rijdtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Staat? Ik koop de TDI MET APK, zo afgesproken met de garage.. ik betaal geen cent voor wat allemaal nodig is voor de APK, alles is van hun..
Wel over de wil om een auto straatwaardig te houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:20 schreef fathank het volgende:
APK zegt ook zo lekker veel over de technische staat van een auto.
Dat boeit geen reet, die Volvo was in goede staat en toch kapot na 2 weken trouwe dienst voor TurQquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar de staat van de auto's die jij koopt is wel a-bo-mi-na-bel, hoor.
Zo kan ik het ookWie niet.
Klopt ... maar :quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:02 schreef daNpy het volgende:
Gisteren wezen kijken naar een Golf die een week geleden APK is gekeurd.
De veer links voor was echter gebroken en de breuk was echt wel ouder dan een paar dagen
APK zegt niets, behalve dat hij nog een jaar op straat mag staan.
Mjah ... van die Volvo vind ik het echt zondequote:Op woensdag 27 januari 2010 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat boeit geen reet, die Volvo was in goede staat en toch kapot na 2 weken trouwe dienst voor TurQ
Gaat in dit geval niet op dan ... en dat zegt weer des te meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef daNpy het volgende:
Ja, dat zegt dat de eigenaar geen goede contacten heeft bij garages.
Totdat er een steekproef is en de garagehouder z'n licentie kwijt raakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:12 schreef daNpy het volgende:
Mjah als je ergens een auto koopt en de verkoper wil hem kwijt met een "aapeekaatje" erop, dan kan best dat er een schokdempertje her en der lekt, wat roest op de koker zit en de uitlaatgassen de einddemper niet halen, maar dan wordt ie gewoon om half 5 afgemeld en kan ie er weer een jaar tegen.
Een jaar later zit men vervolgens met een "probleem-auto".
Dat bedoel ik o.a. met een APK zegt niet veel
Uhh.. Volgens mij rij ik er ook mee..??quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh ... Dit is het één van de BMW topics toch? Wie heeft het over APK? Zorg eerst maar dat deze bak rijdt
Hence de half 5.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Totdat er een steekproef is en de garagehouder z'n licentie kwijt raakt.
Hoe rij je met de bmw atm dan, stukje drukken en dan snel achter het stuur springen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Uhh.. Volgens mij rij ik er ook mee..??![]()
APK was perfect, Roetmeting was super goed verlopen..![]()
Alleen nog de fusee kogel met een ander schroef vastzetten ivm borgmoer, dus morgen middag dat laten na checken en hij kan weer een jaar tegenaan
ik vat em nie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Hoe rij je met de bmw atm dan, stukje drukken en dan snel achter het stuur springen?
Dat dacht ik al, Googolplexian bedoeld dat dit het bmw topic is en jij hebt het alleen nog maar gehad over die tdiquote:
Hij doelde op jouw post hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef 3p0x het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, Googolplexian bedoeld dat dit het bmw topic is en jij hebt het alleen nog maar gehad over die tdi
en 3p0x ging weer door op mij dus hebben we het allemaal fijn over hetzelfdequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij doelde op jouw post hoor.
Heeft ie die 6 cil al in z'n bmw gebouwt dan? Loopt ie alweer? Zit de versnellingsbak ect . er alweer onder?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij doelde op jouw post hoor.
Ik hoor alleen krekels...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
Iedereen die denkt dat deze auto weer rijdt voordat de APK verloopt, steek je hand op.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:32 schreef Turquaz52 het volgende:
zelfde.. fftjes een dipje qua financien (Auto er bij) dus wachten op inkomen van volgende maand.. Dan gelijk blokje halen met complete uitlaat (en misschien zelfs achteras) voor 500 euri, dan nog versnl. bak koeller van een ZF vinden, gezien het feit dat de aansluitingen van de mijne anders zijn & Kabelboom vinden, aansluiten en vroemmmm
Effe qoutenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:55 schreef Turquaz52 het volgende:
die komt aan het einde van het jaar wanneer de prijzen van roadsters/cabrio's weer omlaag gaan
1:43 zeker..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:55 schreef Turquaz52 het volgende:
die komt aan het einde van het jaar wanneer de prijzen van roadsters/cabrio's weer omlaag gaan
Je had toch 4000 schuld? en je moet wachten op je volgende salaris om wat te kunnen kopen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Misschien heb je wat spaar geld aan de kant (wat oorspronkelijk voor de Z bedoeld was) en los je zo je schulden af..?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je had toch 4000 schuld? en je moet wachten op je volgende salaris om wat te kunnen kopen?
Volgens mij leef je in een droomwereld waar je elke maand voor een paar tientjes een schroothoop koopt en dan blij op dit forum komt doen.
Allemaal leuk, in die paar jaar dat ik jou die dingen heb zien posten heb je nooit wat afgemaakt, het enige waar je goed in bent is plannen maken die op losse schroeven staan, en ook je argumenten zijn vaak niet onderbouwd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien heb je wat spaar geld aan de kant (wat oorspronkelijk voor de Z bedoeld was) en los je zo je schulden af..?
Weet niet? Kan zomaar eens een idee zijn..?![]()
Paar tientjes op een schroothoop..?Juist ja, alle onderdelen van me beemer bestaan uit sloop onderdelen wil je zeggen..?
Laat ik je alleen stiekem fluisteren dat al me motorophangingrubbers per stuk 50 (x3) kosten, terwijl ik ze ook gratis van de sloop kon meenemen.. Ik kan je ook stiekem fluisteren dat ik NIEUWE originele geventileerde remschijven heb gekocht voor me TDI terwijl ik ook gratis op de sloop 2 schijfjes kon meenemen met blokken..
Sloop is puur voor me blok & bak + uitlaat & Diff.. de rest is allemaal nieuw
Ben jij mijn boekhouder of advocaat ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:32 schreef Pas259 het volgende:
En als dat van die spaargeld echt waar was dan zat je niet in dat ene topic te janken dat je 4000 schuld had.
Nou het verschil tussen Nederlands en pools hoor ik wel hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Mij zie je er hooguit 2 min, en over 2 uur ook 2 minuten en ga weer,,
Ik ga er heen, zeg wat ik nodig heb en hun halen het voor mij er af en haal ik het later weer op.. Of als het iets simpels is haal ik het zelf ook wel zoals een schakelaartje ofzo..
En over Turken en Polen..?Laat me AUB niet lachen
![]()
![]()
![]()
![]()
Meerendeels daar is Nederlands of Duits
Iets dat je vriendin het had uitgemaakt en dat je 4000 schuld had.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben jij mijn boekhouder of advocaat ofzoEn waar zag je me janken dan? Maybe om het feit dat ik me spaargeld vooor heb uit gegeven
What the fuck!!quote:Op zondag 31 januari 2010 11:51 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Iets dat je vriendin het had uitgemaakt en dat je 4000 schuld had.
Ik weet het topic niet meer, was midden December.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
What the fuck!!![]()
![]()
Wehehhee, bron aub..Ik ben al een ruime tijd gelukkig samen met mijn vriendin
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
What the fuck!!![]()
![]()
Wehehhee, bron aub..Ik ben al een ruime tijd gelukkig samen met mijn vriendin
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Dus iedereen moet dan maar zelfmoord plegen?
Ik heb geen school noch een baan, mijn opa is stervende en het is uit met me dame. Mensen hebben met mijn project auto gerotzooid en tegen de 2000 euro aan spullen gestolen en/of vernield.
Ik heb schulden van pak em beet 4000euro hier en daar?
Moet ik me nu ook ophangen? Of voor de trein gooien? Nee.
Je moet overal schijt aan hebben, alles komt goed vroeg of laat ooit. Dat is mijn Motto
Ohhquote:
Klinkt geloofwaardig! ik geloof je meteen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OhhJha toen was het net een weekje maar hebben de draad weer opgepakt
Jij hoeft me toch niet te gelovenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig! ik geloof je meteen.![]()
Nah, we lachen al genoeg om je auto'squote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij hoeft me toch niet te geloven![]()
Of moet ik gelijk pics van me meisje gaan posten ofzo
liever heumeux dan die troep hebben waar jij allemaal inzit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
Sorry, wist niet dat je heumeux was..
En toch is Top Gear mega-populair.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Charged het volgende:
Hte enige vermaak wat ik bij dit topic heb (en dat Volvo en Golf variant topic) is serieus leedvermaak..
Zo zonde van al die wagens..
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als hij maar met zijn poten van een Mitsubishi afblijftVoor de rest lach ik me broek elke dag weer vol
Nou als dat er voor nodig is..prima!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef daNpy het volgende:
Oxy wil het alleenrecht op verkaaien van een Metsubsidie behouden
Ik verslikte me in mn theequote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef daNpy het volgende:
Oxy wil het alleenrecht op verkaaien van een Metsubsidie behouden
Ga je dat ding dan binnenkort onderhanden nemen of wordt het van de zomer dat dit project weer uit de kast wordt getrokken?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Zeg ga nu maar niet meer zo offtopic hier.. Laat de topic maar ff rusten totdat ik de beemer ook onder handen neem
Waarom ga je het project dan niet een andere kant op sturen? Je vond het driften in die Volvo toch leuk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Turquaz52 het volgende:
deze maand komt de blok er aan![]()
Compleet met de complete uitlaatlijn incl. einddemper, en kabelboom + ECU, maar die is van een handgeschakeld dus heb ik niks aan..
Veel te moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef green_power het volgende:
[..]
Waarom ga je het project dan niet een andere kant op sturen? Je vond het driften in die Volvo toch leuk?
Gooi een handgeschakelde versnellingsbak in die e36, sluit alles netjes aan, gooi er een sperdiff onder en je hebt echt een perfecte driftauto (een e36 is beter te controleren in het driften als een e30). Mocht je drifttechniek zo ver gevorderd zijn dat je op het droog ook een knappe driftert bent, gooi dan een compressor op dat blok voor meer vermogen.
Leef je verder op het apparaat uit door het te strippen, te verstevigen van de carroserie (o.a. door wat verstevingsframes te maken, de carroserie door te lassen, extra stabilisatorstangen erin), een rolkooi te plaatsen, etc.
Het geld wat je dan uitspaart door het uiterlijk van het beestje te verbouwen (wat je met de verkoop nooit terug zal zien ), stop je allemaal in een spaarpot voor een Z4.
Als daily gebruik je dan de TDI want die kost niet zoveel en de e36 gebruik je alleen op het circuit (en kan dus geschorst worden). De TDI + autoambulance gebruik je dan voor het vervoer van de e36.
Lijkt me ook meteen vrij duidelijk waarom de "sponsor" cold feet krijgt. Er gebeurt geen donder....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je niet hoe mijn auto er bij staat en wat voor plannen ik heb..? Denk dat ik ze zo heb aangetrokken.. dit is geen openluchtfilter tjoening of nokkenasje wissel..
Ik neem aan dat ze eerst ook een beetje onderzoek doen voordat ze je zomaar gaan sponsoren...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je niet hoe mijn auto er bij staat en wat voor plannen ik heb..? Denk dat ik ze zo heb aangetrokken.. dit is geen openluchtfilter tjoening of nokkenasje wissel..
Papa wil mee betalen aan een rijdbare auto aangezien hij er al veel gesloopt heeft de laatste tijd (lees: maanden), maar dan mag er dus geen supercharger of andere ongein op komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
Zomaar uit interesse: Waarmee heb jij een sponsor aangetrokken voor een supercharger?
Stuk overzichtelijke iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
Vanaf nu is dit topic omgedoopt tot een centraal projectentopic van Turquaz52.
TT aangepast.
Die zal wel lekker staan door te zakken in de loods, als dat ding na de winter de stalling uitkomt issie zo krom als een hoepel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef kevin20vt het volgende:
hoe krijg je in godsnaam een sponsor voor "dat" project...![]()
Hoe staat het eigenlijk met de Uno, al balken onder gelast?
Groot verschil tussen "Ja, man [trekje van blow] ... geen probleem weetje ... ik heb elke dag wel een supercharger en jij mager wel één hebben, man [slokje bier, trekje van blow]" en iets zwart op wit hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef kevin20vt het volgende:
hoe krijg je in godsnaam een sponsor voor "dat" project...![]()
Hoe staat het eigenlijk met de Uno, al balken onder gelast?
Of andersquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Al Dopen de mods deze topic om na Centraal Turqies Projecten topic, dannog gaan we hier ontopic over de Beemer, geen woord meer over de TDI, 340 of elk ander (ex) auto van me![]()
Niks anders, ik praat toch ook niet over jou colt in jje galants topic bespreken?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Groot verschil tussen "Ja, man [trekje van blow] ... geen probleem weetje ... ik heb elke dag wel een supercharger en jij mager wel één hebben, man [slokje bier, trekje van blow]" en iets zwart op wit hebben.
Bovendien is een supercharger iets dat net zo goed als laatste gemonteerd kan worden. Geen show-stopper, dus.
Verrassendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niks anders, ik praat toch ook niet over jou colt in jje galants topic bespreken?
Mijn volgende topic reeks word gewoon deel 4 van me beemer topic, als die een namechange krijgt en centraal word, dan post ik geen voortgang
Hoe is die sponsor-deal dan verlopen? Heb je wel iets op papier?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yeaaaah da zou wel een coole sponsor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |