Ohhquote:
Klinkt geloofwaardig! ik geloof je meteen.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
OhhJha toen was het net een weekje maar hebben de draad weer opgepakt
Jij hoeft me toch niet te gelovenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:44 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Klinkt geloofwaardig! ik geloof je meteen.![]()
Nah, we lachen al genoeg om je auto'squote:Op zondag 31 januari 2010 13:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij hoeft me toch niet te geloven![]()
Of moet ik gelijk pics van me meisje gaan posten ofzo
liever heumeux dan die troep hebben waar jij allemaal inzit.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
Sorry, wist niet dat je heumeux was..
En toch is Top Gear mega-populair.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Charged het volgende:
Hte enige vermaak wat ik bij dit topic heb (en dat Volvo en Golf variant topic) is serieus leedvermaak..
Zo zonde van al die wagens..
quote:Op maandag 1 februari 2010 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als hij maar met zijn poten van een Mitsubishi afblijftVoor de rest lach ik me broek elke dag weer vol
Nou als dat er voor nodig is..prima!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef daNpy het volgende:
Oxy wil het alleenrecht op verkaaien van een Metsubsidie behouden
Ik verslikte me in mn theequote:Op maandag 1 februari 2010 13:20 schreef daNpy het volgende:
Oxy wil het alleenrecht op verkaaien van een Metsubsidie behouden
Ga je dat ding dan binnenkort onderhanden nemen of wordt het van de zomer dat dit project weer uit de kast wordt getrokken?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Zeg ga nu maar niet meer zo offtopic hier.. Laat de topic maar ff rusten totdat ik de beemer ook onder handen neem
Waarom ga je het project dan niet een andere kant op sturen? Je vond het driften in die Volvo toch leuk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Turquaz52 het volgende:
deze maand komt de blok er aan![]()
Compleet met de complete uitlaatlijn incl. einddemper, en kabelboom + ECU, maar die is van een handgeschakeld dus heb ik niks aan..
Veel te moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef green_power het volgende:
[..]
Waarom ga je het project dan niet een andere kant op sturen? Je vond het driften in die Volvo toch leuk?
Gooi een handgeschakelde versnellingsbak in die e36, sluit alles netjes aan, gooi er een sperdiff onder en je hebt echt een perfecte driftauto (een e36 is beter te controleren in het driften als een e30). Mocht je drifttechniek zo ver gevorderd zijn dat je op het droog ook een knappe driftert bent, gooi dan een compressor op dat blok voor meer vermogen.
Leef je verder op het apparaat uit door het te strippen, te verstevigen van de carroserie (o.a. door wat verstevingsframes te maken, de carroserie door te lassen, extra stabilisatorstangen erin), een rolkooi te plaatsen, etc.
Het geld wat je dan uitspaart door het uiterlijk van het beestje te verbouwen (wat je met de verkoop nooit terug zal zien ), stop je allemaal in een spaarpot voor een Z4.
Als daily gebruik je dan de TDI want die kost niet zoveel en de e36 gebruik je alleen op het circuit (en kan dus geschorst worden). De TDI + autoambulance gebruik je dan voor het vervoer van de e36.
Lijkt me ook meteen vrij duidelijk waarom de "sponsor" cold feet krijgt. Er gebeurt geen donder....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je niet hoe mijn auto er bij staat en wat voor plannen ik heb..? Denk dat ik ze zo heb aangetrokken.. dit is geen openluchtfilter tjoening of nokkenasje wissel..
Ik neem aan dat ze eerst ook een beetje onderzoek doen voordat ze je zomaar gaan sponsoren...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Zie je niet hoe mijn auto er bij staat en wat voor plannen ik heb..? Denk dat ik ze zo heb aangetrokken.. dit is geen openluchtfilter tjoening of nokkenasje wissel..
Papa wil mee betalen aan een rijdbare auto aangezien hij er al veel gesloopt heeft de laatste tijd (lees: maanden), maar dan mag er dus geen supercharger of andere ongein op komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
Zomaar uit interesse: Waarmee heb jij een sponsor aangetrokken voor een supercharger?
Stuk overzichtelijke iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
Vanaf nu is dit topic omgedoopt tot een centraal projectentopic van Turquaz52.
TT aangepast.
Die zal wel lekker staan door te zakken in de loods, als dat ding na de winter de stalling uitkomt issie zo krom als een hoepel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef kevin20vt het volgende:
hoe krijg je in godsnaam een sponsor voor "dat" project...![]()
Hoe staat het eigenlijk met de Uno, al balken onder gelast?
Groot verschil tussen "Ja, man [trekje van blow] ... geen probleem weetje ... ik heb elke dag wel een supercharger en jij mager wel één hebben, man [slokje bier, trekje van blow]" en iets zwart op wit hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef kevin20vt het volgende:
hoe krijg je in godsnaam een sponsor voor "dat" project...![]()
Hoe staat het eigenlijk met de Uno, al balken onder gelast?
Of andersquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Al Dopen de mods deze topic om na Centraal Turqies Projecten topic, dannog gaan we hier ontopic over de Beemer, geen woord meer over de TDI, 340 of elk ander (ex) auto van me![]()
Niks anders, ik praat toch ook niet over jou colt in jje galants topic bespreken?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Groot verschil tussen "Ja, man [trekje van blow] ... geen probleem weetje ... ik heb elke dag wel een supercharger en jij mager wel één hebben, man [slokje bier, trekje van blow]" en iets zwart op wit hebben.
Bovendien is een supercharger iets dat net zo goed als laatste gemonteerd kan worden. Geen show-stopper, dus.
Verrassendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niks anders, ik praat toch ook niet over jou colt in jje galants topic bespreken?
Mijn volgende topic reeks word gewoon deel 4 van me beemer topic, als die een namechange krijgt en centraal word, dan post ik geen voortgang
Hoe is die sponsor-deal dan verlopen? Heb je wel iets op papier?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yeaaaah da zou wel een coole sponsor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |