Ja, want mensen moeten maar vooral verplicht ongelukkig oud worden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het laf vinden om zelfmoord te plegen en ik heb geen greintje respect voor mensen die het doen, maar soit, sterkte ermee vanavond
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vind ik eigenlijk niet , het is een hele moedige beslissing om juist besluiten om een eind aan je leven te maken en echt met de dood in de ogen te staan.
Ik keur het niet goed omdat ik het graag anders gewild had, maar zoals ik hem kende , hij was op en kon niet meer en voor hem was de dood een verlossing.
Het trieste is dat een hoop mensen hem zullen missen en hij toch niet zo onmisbaar was als hij dacht .
Pardon? Dus iedereen moet dan maar zelfmoord plegen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Ja, want mensen moeten maar vooral verplicht ongelukkig oud worden?
Nou ja, uiteindelijk heb je gelijk en zou ik het zelfde hebben gedaan als het mijn goede maat zou zijn geweest..quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is heel mooi voor je dat jij er zo over denkt maar niet iedereen denkt daarover zo.
Het is niet niets dat iemand zelfmoord pleegt .
Wees blij dat jij positief erover denkt maar sommige denken daar anders over.
Iemand is er niet minder om dat die zelfmoord pleegt.
Ik wil eigenlijk deze discussie niet hebben in dit topic.
Als je gaat neuzelen over of het laf is of niet en daar een discussie over wil hebben maak daar een topic over ofzo maar niet hier.
Hier gaat het om iemand die ik kende die zelfmoord pleegde, en die was alles behalve laf. Ook al is zijn einde minder en is het niet een weg die andere zouden kiezen , het maakt hem er niet minder om.
Het is en blijft een verlies.
Mooie "ik gooi de knuppel in het hoenderhok"-post. Ik stel voor dat mensen die dit soort discussies willen voeren ergens anders heen gaan want ze zullen het toch niet snappen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:15 schreef vosss het volgende:
Ik blijf het laf vinden om zelfmoord te plegen en ik heb geen greintje respect voor mensen die het doen, maar soit, sterkte ermee vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |