Er zijn mannen die bokgeil worden van rondlopen in een luier, dus ik gok dat dit ook wel aftrek (pun very much intended) vindt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel. Zijn er echt mensen die dat opwindend vinden?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel. Zijn er echt mensen die dat opwindend vinden?
Soms ben ik zó trots op mijn sekse!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn mannen die bokgeil worden van rondlopen in een luier, dus ik gok dat dit ook wel aftrek (pun very much intended) vindt.
Sersjeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn mannen die bokgeil worden van rondlopen in een luier, dus ik gok dat dit ook wel aftrek (pun very much intended) vindt.
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig isquote:
Terug naar KLB jij!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig is
Trustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga maar slapen.. Batterij is op
Ja, op zo'n reactie was ik uit iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel bij de freak nacht
Wat meteen het punt van tong en Paul onderuit haalt. Maar goed.
Ik verwacht 'em eigenlijk niet. Beetje druk programma.quote:
Wist je dat de Freaknacht al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bestond voordat er ook maar sprake was van Serious Request?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:14 schreef hole1988 het volgende:
wis je dat de freaknacht is ontstaan dankzij serious request
Niet zo schokkend als: 'Dat het beste van 2009 het slechtste van 2010 mag zijn'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef Sersjee het volgende:
Mensen die "de beste wensen" zeggen... Pfff.
Kan ik inkomen, want echt realistisch is het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:17 schreef Frishe het volgende:
[..]
Niet zo schokkend als: 'Dat het beste van 2009 het slechtste van 2010 mag zijn'.
Daar kan ik slecht tegen.
Buiten dat, die mensen willen té graag.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, want echt realistisch is het niet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Paul het volgende:
Ff serieus wie zit er naast Michiel? Is dat nou Sander de Heer? Ik luister via radio
Nee, da's DJ St. Paul.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Paul het volgende:
Ff serieus wie zit er naast Michiel? Is dat nou Sander de Heer? Ik luister via radio
Ik zou een andere radio kopen, deze is kapot.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou een andere radio kopen, deze is kapot.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Paul mixt sowieso erg goed. Altijd prettig om naar te luisteren.
Wat een mallerd is Michiel toch hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:01 schreef broer het volgende:
Goed zo, Michiel. Gewoon de Paul-mix door laten lopen onder het nieuws.
Yup, is lekker bezig daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Paul mixt sowieso erg goed. Altijd prettig om naar te luisteren.
Whehe daar heb ik nog vele screenshots vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu heb je het bewegende beeld er weer bijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe daar heb ik nog vele screenshots van.
* Roel_Jewel zet broers humorknop op ON.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:20 schreef broer het volgende:
Als ik dit zo hoor, vermoed ik dat mijn humor stuk is.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:27 schreef hole1988 het volgende:
als ik ooit een band huur dan kies ik voor hun.
Yup, niks mis met een goede wijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:33 schreef DaMook het volgende:
Ik had eigenlijk al lang in bed willen liggen. Of is dat
.
Zit iig aan de wijn ipv bier omdat het bier op is. Smaakt ook goed trouwens zo voor de verandering
.
Ik heb Doornbosch Blancquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, niks mis met een goede wijn. En wijn na bier geeft plezier
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb Doornbosch Blanc, smaakt goed, is een zuid afrikaanse witte wijn
. Of die ook bekend staat als goede wijn weet ik niet
.
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vast wel; ken 'm zelf niet. Als ie maar goed smaakt
.
Slaap lekker, ga ik zo ook doen nadat ik wat gegeten hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, toch maar es een poging tot slapen doen.
Verstandigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker, ga ik zo ook doen nadat ik wat gegeten heb.
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:46 schreef DaMook het volgende:
Meneer zoutmansDat is van die neus van edwin evers
, hoe heet die gast ook alweer
.
Die was het jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!
Edwin bij MIDNR? Het is maar goed dat je gaat slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die was het ja. EJ en Edwin hadden trouwens een geweldig programma, idd MIDNR
.
Ik ga slapen nu![]()
![]()
.
Klopt ik bedoel dus rick ipv edwinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:22 schreef sjorsvdg het volgende:
Midden-in-de-nacht-Rick met Edwin, maar toch staat er Rick.
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.
En zojuist een dikke 1-0 gescoord. Ook wat waard.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Henkie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!
Moet jij een record aantal topics openen ofzoquote:
Hij is nu al bezig z'n verkiezing tot dorpsgek van 2011 veilig te stellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet jij een record aantal topics openen ofzo![]()
Hij moet niet te veel z'n best proberen te doen, gewoon zichzelf blijven, dan doet ie al gek genoeg. Ik blijf het aandoenlijk vinden alhoewel baby-kangoeroes ook aandoenlijk zijn maar ze bijten en krabben als de neten heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij is nu al bezig z'n verkiezing tot dorpsgek van 2011 veilig te stellen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
baby kangaroequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet niet te veel z'n best proberen te doen, gewoon zichzelf blijven, dan doet ie al gek genoeg. Ik blijf het aandoenlijk vinden alhoewel baby-kangoeroes ook aandoenlijk zijn maar ze bijten en krabben als de neten heb ik gehoord.
TheVulture, beterschap! Of ja, hoe zeg je dat, je oog is naar de mallemoeren het is niet dat je er een pilletje in kan doen of dat je je ziek voelt. Oké deze dan, 'ik hoop dat je oog snel genezen is.' Arrrrrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:13 schreef Cee het volgende:
TheVulture, beterschap! Of ja, hoe zeg je dat, je oog is naar de mallemoeren het is niet dat je er een pilletje in kan doen of dat je je ziek voelt. Oké deze dan, 'ik hoop dat je oog snel genezen is.' Arrrrrrrrrrrr.
Ik heb de meeste lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen. Ik wil dat JIJ niet meer post hier.... geef mensen met een IQ van boven de 80 eens een kansquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb de meeste lol![]()
Maar ik wil gewoon niet meer dat je de freaknacht doet, geef ons groot talent Bertje van Lent de kans
Wil je misschien nog een ooglapje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen. Ik wil dat JIJ niet meer post hier.... geef mensen met een IQ van boven de 80 eens een kans
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat die Oehoehoe's zijn geschreven toen ze over die negerpiemel van Unorthodox heen zakte
Yup. Zegt genoeg over het hele hitlijstenconceptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Had Di-Rect een nummer 1 hit met die nieuwe single?
Ik moet zeggen dat het hun beste single sinds tijden is geweest.... maar een nummer 1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zegt genoeg over het hele hitlijstenconcept
quote:
hier ook, mijn bloed suiker was telkens veel te hoogquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen,
ik ben toch blij dat de feestdagen weer afgelopen zijn, mijn maag is al sinds 1e kerstdag van streek, nu weer een beetje normaal eten
Soms kan het een aantal uur duren voordat 'ie beschikbaar komt. Wie weet komt 'ie dus nog...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Weet iemand of de freaknacht op uitzendinggemist te zien is? Kan 'm nergens vinden
Mooi, hopen dus..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms kan het een aantal uur duren voordat 'ie beschikbaar komt. Wie weet komt 'ie dus nog...
Hoe meet ik dat XDquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
hier ook, mijn bloed suiker was telkens veel te hoog
Amen! komt allemaal weer aardig beroerd uit.. Gezien de sneeuwradar komt er nog een boel deze kant op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef TheZapster het volgende:
Wat een sneeuw zegDenk je eindelijk van die ellende af te zijn
Ik was van plan vandaag naar huis te gaan maar ik heb geen zin om de weg op te gaan met dit weer.Nog een extra dagje Drenthe voor mij dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Amen! komt allemaal weer aardig beroerd uit.. Gezien de sneeuwradar komt er nog een boel deze kant op.
Hier is een cm of 5 gevallen de laatste 90 minutenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:50 schreef TheVulture het volgende:
In Den Bosch valt het nog reuzemee qua sneeuw
uuhhm, dat is wel balen danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was van plan vandaag naar huis te gaan maar ik heb geen zin om de weg op te gaan met dit weer.Nog een extra dagje Drenthe voor mij dus.
Daar in het hoge noorden ligt al 7 centimeter?! Hier in het westen alleen een armetierig miezerig laagje van amper een centimeter dat in het afgelopen uur al grotendeels is weggedooid...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat is wel balen dan. Ergens aan het eind van de middag zal het wel beter worden, maar het is - 3 dus het blijft wel even liggen.. Geen idee of de wegen goed schoon zijn, maar er ligt hier al bijna 7 cm (gok ik). Wilde vanavond weer eens lekker naar de GasTerra Flames (Donar) gaan, maar als ik deze wedstrid skip mis ik toch weinig want dat we gaan winnen staat voor 99,9% wel vast want we moeten tegen de hekkensluiter..
qftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Beyonce maakt echt schijtplaten tegenwoordig
Echt hè, ik vond Destiny's Child altijd wel koddig, maar haar solowerk wordt met het jaar minderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt hè, ik vond Destiny's Child altijd wel koddig, maar haar solowerk wordt met het jaar minder
Patserquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef borisz het volgende:
Nieuw pak aangeschaft. Mooi modern businesspak
. Zal ik komend jaar wel nodig hebben als ik bijvoorbeeld langs de grote vier ga.
![]()
Verstandig iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef borisz het volgende:
Nieuw pak aangeschaft. Mooi modern businesspak
. Zal ik komend jaar wel nodig hebben als ik bijvoorbeeld langs de grote vier ga.
![]()
Waarom is Timur er niet, nu moet ik Veronica luisterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijke spamhaas
Komend jaar heb ik als het goed is meer tijd voor al die 'beginnersdagen'. Aureus onze studievereniging heeft de accountancy tour bijvoorbeeld, ga je oa. langs de grote vier. Wil ik toch een beetje goed voor de dag komenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verstandig idd. Eerste indruk is heel belangrijk
.
Wil niet weten hoeveel pakken ik in de laatste tien jaar gekocht heb.
Duidelijk weer alleen het Noorden dus waar veel sneeuw valt. Zal het zometeen even meten hoeveel er nou precies ligt, maar het gaat nog steeds flink tekeer buiten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar in het hoge noorden ligt al 7 centimeter?! Hier in het westen alleen een armetierig miezerig laagje van amper een centimeter dat in het afgelopen uur al grotendeels is weggedooid...
Moet je ook zeker de tijd voor nemenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Komend jaar heb ik als het goed is meer tijd voor al die 'beginnersdagen'. Aureus onze studievereniging heeft de accountancy tour bijvoorbeeld, ga je oa. langs de grote vier. Wil ik toch een beetje goed voor de dag komen.
Verwacht Timur eigenlijk nog wel. Misschien om 13:00? Maar dat kan toch helemaal niet Timoer ?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Timur er niet, nu moet ik Veronica luisteren
shortmessageservicequote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht Timur eigenlijk nog wel. Misschien om 13:00? Maar dat kan toch helemaal niet Timoer ?!
Bij DC vond ik haar nog wel te doen, maar het tegenwoordig inderdaad echte crapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Hier ligt echt een heel dun laagje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk weer alleen het Noorden dus waar veel sneeuw valt. Zal het zometeen even meten hoeveel er nou precies ligt, maar het gaat nog steeds flink tekeer buiten.
Jup! beetje verkouden zo te horenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef Remzz het volgende:
Is dit Paul Rabbering?
quote:
Woon je in het midden of zuiden des lands?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hier ligt echt een heel dun laagje.
Rosmalen, bij Den Bosch daarzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woon je in het midden of zuiden des lands?
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer Paul!quote:
Den Bosch dusquote:
Ah, okayquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rosmalen, bij Den Bosch daarzo.
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer Paul!
Heb vaak die filmpjes gemist samen met Ramonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet?! komt ook uit de Serious request periode.
Zonde! al vond ik de filmpjes met Annemieke en die Arno wel wat leukerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb vaak die filmpjes gemist samen met Ramon
Kwam vannacht dit flashmob-filmpje tegen:quote:
Die is ook coolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwam vannacht dit flashmob-filmpje tegen:![]()
F*cking briljant ditquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
F*cking briljant ditIk vind dat een leuk iets de flashmobs
Deze is leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:
haha die bovenste ook. Freaky shit ! Als je niets van de actie afwist dan moet dat toch wel een heel aparte belevenis zijn geweestquote:
Vet!quote:
Ge-wel-dig iddquote:
Timoooooooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Timo20 het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
Happy new year allemaal![]()
![]()
![]()
weer genoten van de Freaknacht afgelopen nacht.Plork en de aannemers
![]()
: ') Hun versies van Pork and Beans en Aqua girl waren geniaal
![]()
Ook zoquote:
GoeideMIDDAG!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Timo20 het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
GoedeMIDDAG! Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Timo20 het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Beelden van Plork inclusief aannemers verschijnen later vandaag op YouTube. Ben net begonnen met knippen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
GoeideMIDDAG!
Jij ook een gelukkig nieuwjaar!.
Dammit, ik dacht dat er geen Freaknacht zou zijn. Iemand beelden?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, als die gozer nou 6 zou zijn had ik het nog net door de vingers kunnen zien, maar er zijn echt mensen voor minder naakt aan de ketting gelegd
Ha die vlinder! Hoe gaat het ermee?quote:
Plork and Beansquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beelden van Plork inclusief aannemers verschijnen later vandaag op YouTube. Ben net begonnen met knippen.
Heel erg goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ha die vlinder! Hoe gaat het ermee?
quote:(kan de radio weer aan trouwens?)
quote:
Ohh, wat een schatje. Gefeliciteerd met jullie wondertje en heel veel gelukquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Toch leuk dat ze die Jordy van Loon afzeiken maar ze hadden die zingende wenkbrauw uberhaupt nooit aandacht moeten geven
Driemaal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:54 schreef Brennel het volgende:
Human![]()
Als deze afgeloopt is ga ik een derde poging doen om m'n scooter te starten...
Bevalling is achteraf goed geweest. Terplekke is het natuurlijk het ergste wat is er isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ohh, wat een schatje. Gefeliciteerd met jullie wondertje en heel veel geluk!
Bevalling goed gegaan?
Zo, dat is wel erg gaaf zeg !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zo ziet The Fear er technisch uit
'Ff' Logic Pro van Apple gekuikt. Nou, veel professioneler vind je ze niet. O.a. Spaceman van Killers en The Fear van mevrouw Allen zijn met dit programma gemaakt. Zitten er ook beiden compleet bij, met alle muziek etc.
Mooi om es te zien/
Ik denk dat ga ik ook eens kijken, moet eerst een andere serial zoeken anders wil logic nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zo ziet The Fear er technisch uit
'Ff' Logic Pro van Apple gekuikt. Nou, veel professioneler vind je ze niet. O.a. Spaceman van Killers en The Fear van mevrouw Allen zijn met dit programma gemaakt. Zitten er ook beiden compleet bij, met alle muziek etc.
Mooi om es te zien/
lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
Toch raar... het heet de Mega Top 50, maar er zitten vandaag 100 nummers in.
PM je mailadres ff; stuur ik je een mogelijke oplossing.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat ga ik ook eens kijken, moet eerst een andere serial zoeken anders wil logic niet.
Dat is vast voor de mensen die nog weinig bloed in hun alcohol hebben en dubbel zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
Toch raar... het heet de Mega Top 50, maar er zitten vandaag 100 nummers in.
Ik kan het verhaal niet vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt allemaal!!
[..]
Bevalling is achteraf goed geweest. Terplekke is het natuurlijk het ergste wat is er is(Bevallingsverhaal staat in OUD)
Rienk is een heerlijk ding, maar met de voeding wil het niet helemaal lukken, maar hij groeit, plast en poept goed, dus dan maar wat minder slaap
het dooit hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:18 schreef TheZapster het volgende:
Man o man wat een sneeuw.Centimetertje of 15 gok ik nu
Welk deel heb je gehoord?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:32 schreef Bol_Wan het volgende:
eindelijk weer bijgeslapen van nieuwjaar![]()
nog iets bijzonders gebeurd in de Freaknacht?
nou.. ong. tot 2 uur, dus haast niksquote:
Dan heb je veel gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou.. ong. tot 2 uur, dus haast niks
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je veel gemistPlork en aannemers gingen na 3 uur eindelijk spelen
Na 4 uur ging michiel samen met paar andere mensen twister doen
En plork en aannemers deden de sjalalalalala medley weer
En nog veel meer *piew* *piew* *piew*
2 - 3 uur heb ik overigens gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapen
hmm hebben we samen nog alles meegepakt, zullen ze blij mee zijn daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 - 3 uur heb ik overigens gemist
Soms levert lekker slapen meer op dan de freaknacht van Giel , Ekdom is dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapen
dat zou ik zo balen vinden he, Der Rudi is echt een van de beste programma's op dit moment.. zorgt zelfs als ik verder niks te doen heb nog voor een leuke vrijdagavondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik was gisteravond zo moe dat ik 01:00 uur niet gered heb door de vermoeiende Miranda. Goede tip voor 3fm als der Rudy ooit moet stoppen dat ze dan NIET Miranda moeten neerzetten.
Ik ben ook maar vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik was gisteravond zo moe dat ik 01:00 uur niet gered heb door de vermoeiende Miranda. Goede tip voor 3fm als der Rudy ooit moet stoppen dat ze dan NIET Miranda moeten neerzetten.
Maar wie was de vervanger ?, ik werd pas wakker bij Domienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar vroeg gaan slapenik heb gewoon de wekker om 3 uur gezet
Ik hoopte op bertje als vervanger van Ekdom
Giel was Michielquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar wie was de vervanger ?, ik werd pas wakker bij Domien
Roosmarijn in de nacht is ook wel fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Giel was Michiel
Gerard was Haai (Roosmarijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |