Wat vinden jullie van dit talentje?
Hij is zo goed omdat hij van fokradio afkomt

Dus ik denk dat er voor mij ook nog toekomst is als dj
Hier zijn bio
Domien Verschuuren (Tilburg, 27 januari 1988) is een radio-dj voor de NPS op 3FM.
De radiocarrière van Domien begon al op jonge leeftijd thuis op zijn kamer waar hij programma's maakte voor zijn familie. In de loop van de jaren 90 kwam hij terecht bij de Lokale Omroep Goirle waar hij in de kinderredactie zat van het programma Hatjewat, wekelijks maakte een aantal van de redactieleden het programma dat tussen 12:00 en 13:00 uitgezonden wordt tot de dag van vandaag. Toen Domien naar de brugklas ging heeft hij wegens tijdgebrek hiermee moeten stoppen.
In 2002 besloot Domien om te beginnen met internetradio. Hij heeft programma's gemaakt voor stations als Now FM, WebJam Radio, Sundance Radio, HotShot Radio en
ActionRadio.nl.

In de zomer van 2004 besloot hij om te stoppen met internetradio en te solliciteren voor een eigen programma op de lokale omroep van Eindhoven, Radio E-FM.
Op Radio E-FM kreeg Verschuuren al snel zijn eigen wekelijkse avondprogramma, wat uiteindelijk uitliep in een wekelijkse show op de zaterdagmiddag. Eind januari 2006 besloot hij te stoppen bij Radio E-FM.
Ondertussen in 2004 begon Domien weer aan een programma op een internetradiozender, ditmaal voor Actionradio. In april 2005 stopte hij daar.
Domien ging vervolgens de succesvolle podcast Koelcast maken. Tot 11 januari 2006 heeft hij hier 50 wekelijkse afleveringen voor gemaakt.
Vervolgens ging Domien opnieuw internetradio maken, ditmaal bij KXradio. Hier was hij tot april 2007 te horen met het programma 'Door en Door Domien', een naam die hij eerder heeft gebruikt tijdens zijn tijd op Radio E-FM.
Sinds eind april 2006 is Verschuuren tevens te horen op de landelijke publieke radiozender 3FM in de uitzendtijd van de NPS.
Hier maakte hij tot eind december 2007 het nachtprogramma Domien en verzorgde hij sinds september 2006 de productie voor het wekelijkse programma Ekstra Weekend. Sinds 2008 heeft Domien zijn eigen programma's op de zaterdagavond en donderdagnacht, Weekend DNA en Nacht DNA, samen met Annemieke Schollaardt.
![]()
In 2007 won Domien de Marconi-award voor 'beste aanstormend talent'.
Vanaf 29 september 2008 presenteert Domien elke doordeweekse nacht van 04.00 tot 06.00 bij de NPS het programma Domien is Wakker. Inmiddels is het programma Nacht DNA gestopt. Domien: “Ik ben onbeschrijfelijk blij met deze kans. Ik heb me in de 3FM DJ opleiding kunnen ontwikkelen als radio dj, maar nu krijg ik de kans om heel veel vlieguren te maken. Elke dag een programma maken is toch de droom van elke dj.”[1]
Vanaf februari 2009 begint Domien aan een nieuw radioprogramma op 3FM. Het programma zal Domien is wakker! blijven heten, maar wordt omgedoopt tot de ochtendshow in het weekend. Hij zal hierdoor niet meer doordeweeks, maar wel elke zaterdag en zondag te horen zijn van 07.00 tot 10.00 uur.
Vanwege zijn ochtendprogramma in het weekend stopt hij vanaf 7 maart dat jaar met het programma Weekend DNA, wat vanaf 7 maart door Annemieke Schollaardt solo gepresenteerd zal worden.