Ik zou een andere radio kopen, deze is kapot.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou een andere radio kopen, deze is kapot.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Paul mixt sowieso erg goed. Altijd prettig om naar te luisteren.
Wat een mallerd is Michiel toch hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:01 schreef broer het volgende:
Goed zo, Michiel. Gewoon de Paul-mix door laten lopen onder het nieuws.
Yup, is lekker bezig daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Paul mixt sowieso erg goed. Altijd prettig om naar te luisteren.
Whehe daar heb ik nog vele screenshots vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu heb je het bewegende beeld er weer bijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe daar heb ik nog vele screenshots van.
* Roel_Jewel zet broers humorknop op ON.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:20 schreef broer het volgende:
Als ik dit zo hoor, vermoed ik dat mijn humor stuk is.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:27 schreef hole1988 het volgende:
als ik ooit een band huur dan kies ik voor hun.
Yup, niks mis met een goede wijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:33 schreef DaMook het volgende:
Ik had eigenlijk al lang in bed willen liggen. Of is dat
.
Zit iig aan de wijn ipv bier omdat het bier op is. Smaakt ook goed trouwens zo voor de verandering
.
Ik heb Doornbosch Blancquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, niks mis met een goede wijn. En wijn na bier geeft plezier
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb Doornbosch Blanc, smaakt goed, is een zuid afrikaanse witte wijn
. Of die ook bekend staat als goede wijn weet ik niet
.
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vast wel; ken 'm zelf niet. Als ie maar goed smaakt
.
Slaap lekker, ga ik zo ook doen nadat ik wat gegeten hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, toch maar es een poging tot slapen doen.
Verstandigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker, ga ik zo ook doen nadat ik wat gegeten heb.
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:46 schreef DaMook het volgende:
Meneer zoutmansDat is van die neus van edwin evers
, hoe heet die gast ook alweer
.
Die was het jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!
Edwin bij MIDNR? Het is maar goed dat je gaat slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die was het ja. EJ en Edwin hadden trouwens een geweldig programma, idd MIDNR
.
Ik ga slapen nu![]()
![]()
.
Klopt ik bedoel dus rick ipv edwinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:22 schreef sjorsvdg het volgende:
Midden-in-de-nacht-Rick met Edwin, maar toch staat er Rick.
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.
En zojuist een dikke 1-0 gescoord. Ook wat waard.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |