Ik dacht al aan Henkie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!
Moet jij een record aantal topics openen ofzoquote:
Hij is nu al bezig z'n verkiezing tot dorpsgek van 2011 veilig te stellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet jij een record aantal topics openen ofzo![]()
Hij moet niet te veel z'n best proberen te doen, gewoon zichzelf blijven, dan doet ie al gek genoeg. Ik blijf het aandoenlijk vinden alhoewel baby-kangoeroes ook aandoenlijk zijn maar ze bijten en krabben als de neten heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij is nu al bezig z'n verkiezing tot dorpsgek van 2011 veilig te stellen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.
baby kangaroequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet niet te veel z'n best proberen te doen, gewoon zichzelf blijven, dan doet ie al gek genoeg. Ik blijf het aandoenlijk vinden alhoewel baby-kangoeroes ook aandoenlijk zijn maar ze bijten en krabben als de neten heb ik gehoord.
TheVulture, beterschap! Of ja, hoe zeg je dat, je oog is naar de mallemoeren het is niet dat je er een pilletje in kan doen of dat je je ziek voelt. Oké deze dan, 'ik hoop dat je oog snel genezen is.' Arrrrrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:13 schreef Cee het volgende:
TheVulture, beterschap! Of ja, hoe zeg je dat, je oog is naar de mallemoeren het is niet dat je er een pilletje in kan doen of dat je je ziek voelt. Oké deze dan, 'ik hoop dat je oog snel genezen is.' Arrrrrrrrrrrr.
Ik heb de meeste lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.
Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen. Ik wil dat JIJ niet meer post hier.... geef mensen met een IQ van boven de 80 eens een kansquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb de meeste lol![]()
Maar ik wil gewoon niet meer dat je de freaknacht doet, geef ons groot talent Bertje van Lent de kans
Wil je misschien nog een ooglapje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen. Ik wil dat JIJ niet meer post hier.... geef mensen met een IQ van boven de 80 eens een kans
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat die Oehoehoe's zijn geschreven toen ze over die negerpiemel van Unorthodox heen zakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |