nou.. ong. tot 2 uur, dus haast niksquote:
Dan heb je veel gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou.. ong. tot 2 uur, dus haast niks
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je veel gemistPlork en aannemers gingen na 3 uur eindelijk spelen
Na 4 uur ging michiel samen met paar andere mensen twister doen
En plork en aannemers deden de sjalalalalala medley weer
En nog veel meer *piew* *piew* *piew*
2 - 3 uur heb ik overigens gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapen
hmm hebben we samen nog alles meegepakt, zullen ze blij mee zijn daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 - 3 uur heb ik overigens gemist
Soms levert lekker slapen meer op dan de freaknacht van Giel , Ekdom is dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapen
dat zou ik zo balen vinden he, Der Rudi is echt een van de beste programma's op dit moment.. zorgt zelfs als ik verder niks te doen heb nog voor een leuke vrijdagavondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik was gisteravond zo moe dat ik 01:00 uur niet gered heb door de vermoeiende Miranda. Goede tip voor 3fm als der Rudy ooit moet stoppen dat ze dan NIET Miranda moeten neerzetten.
Ik ben ook maar vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik was gisteravond zo moe dat ik 01:00 uur niet gered heb door de vermoeiende Miranda. Goede tip voor 3fm als der Rudy ooit moet stoppen dat ze dan NIET Miranda moeten neerzetten.
Maar wie was de vervanger ?, ik werd pas wakker bij Domienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar vroeg gaan slapenik heb gewoon de wekker om 3 uur gezet
Ik hoopte op bertje als vervanger van Ekdom
Giel was Michielquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar wie was de vervanger ?, ik werd pas wakker bij Domien
Roosmarijn in de nacht is ook wel fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Giel was Michiel
Gerard was Haai (Roosmarijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |