Er zijn mannen die bokgeil worden van rondlopen in een luier, dus ik gok dat dit ook wel aftrek (pun very much intended) vindt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel. Zijn er echt mensen die dat opwindend vinden?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel. Zijn er echt mensen die dat opwindend vinden?
Soms ben ik zó trots op mijn sekse!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef Sersjee het volgende:
Er zijn mannen die bokgeil worden van rondlopen in een luier, dus ik gok dat dit ook wel aftrek (pun very much intended) vindt.
Sersjeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er zijn mannen die bokgeil worden van rondlopen in een luier, dus ik gok dat dit ook wel aftrek (pun very much intended) vindt.
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig isquote:
Terug naar KLB jij!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig is
Trustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga maar slapen.. Batterij is op
Ja, op zo'n reactie was ik uit iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel bij de freak nacht
Wat meteen het punt van tong en Paul onderuit haalt. Maar goed.
Ik verwacht 'em eigenlijk niet. Beetje druk programma.quote:
Wist je dat de Freaknacht al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bestond voordat er ook maar sprake was van Serious Request?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:14 schreef hole1988 het volgende:
wis je dat de freaknacht is ontstaan dankzij serious request
Niet zo schokkend als: 'Dat het beste van 2009 het slechtste van 2010 mag zijn'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef Sersjee het volgende:
Mensen die "de beste wensen" zeggen... Pfff.
Kan ik inkomen, want echt realistisch is het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:17 schreef Frishe het volgende:
[..]
Niet zo schokkend als: 'Dat het beste van 2009 het slechtste van 2010 mag zijn'.
Daar kan ik slecht tegen.
Buiten dat, die mensen willen té graag.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, want echt realistisch is het niet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Paul het volgende:
Ff serieus wie zit er naast Michiel? Is dat nou Sander de Heer? Ik luister via radio
Nee, da's DJ St. Paul.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Paul het volgende:
Ff serieus wie zit er naast Michiel? Is dat nou Sander de Heer? Ik luister via radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |