Trustenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:08 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga maar slapen.. Batterij is op
Ja, op zo'n reactie was ik uit iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel bij de freak nacht
Wat meteen het punt van tong en Paul onderuit haalt. Maar goed.
Ik verwacht 'em eigenlijk niet. Beetje druk programma.quote:
Wist je dat de Freaknacht al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bestond voordat er ook maar sprake was van Serious Request?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:14 schreef hole1988 het volgende:
wis je dat de freaknacht is ontstaan dankzij serious request
Niet zo schokkend als: 'Dat het beste van 2009 het slechtste van 2010 mag zijn'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:15 schreef Sersjee het volgende:
Mensen die "de beste wensen" zeggen... Pfff.
Kan ik inkomen, want echt realistisch is het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:17 schreef Frishe het volgende:
[..]
Niet zo schokkend als: 'Dat het beste van 2009 het slechtste van 2010 mag zijn'.
Daar kan ik slecht tegen.
Buiten dat, die mensen willen té graag.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, want echt realistisch is het niet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Paul het volgende:
Ff serieus wie zit er naast Michiel? Is dat nou Sander de Heer? Ik luister via radio
Nee, da's DJ St. Paul.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef Paul het volgende:
Ff serieus wie zit er naast Michiel? Is dat nou Sander de Heer? Ik luister via radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |