qftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Beyonce maakt echt schijtplaten tegenwoordig
Echt hè, ik vond Destiny's Child altijd wel koddig, maar haar solowerk wordt met het jaar minderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt hè, ik vond Destiny's Child altijd wel koddig, maar haar solowerk wordt met het jaar minder
Patserquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef borisz het volgende:
Nieuw pak aangeschaft. Mooi modern businesspak
. Zal ik komend jaar wel nodig hebben als ik bijvoorbeeld langs de grote vier ga.
![]()
Verstandig iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef borisz het volgende:
Nieuw pak aangeschaft. Mooi modern businesspak
. Zal ik komend jaar wel nodig hebben als ik bijvoorbeeld langs de grote vier ga.
![]()
Waarom is Timur er niet, nu moet ik Veronica luisterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Wat ben jij een verschrikkelijke spamhaas
Komend jaar heb ik als het goed is meer tijd voor al die 'beginnersdagen'. Aureus onze studievereniging heeft de accountancy tour bijvoorbeeld, ga je oa. langs de grote vier. Wil ik toch een beetje goed voor de dag komenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verstandig idd. Eerste indruk is heel belangrijk
.
Wil niet weten hoeveel pakken ik in de laatste tien jaar gekocht heb.
Duidelijk weer alleen het Noorden dus waar veel sneeuw valt. Zal het zometeen even meten hoeveel er nou precies ligt, maar het gaat nog steeds flink tekeer buiten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar in het hoge noorden ligt al 7 centimeter?! Hier in het westen alleen een armetierig miezerig laagje van amper een centimeter dat in het afgelopen uur al grotendeels is weggedooid...
Moet je ook zeker de tijd voor nemenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Komend jaar heb ik als het goed is meer tijd voor al die 'beginnersdagen'. Aureus onze studievereniging heeft de accountancy tour bijvoorbeeld, ga je oa. langs de grote vier. Wil ik toch een beetje goed voor de dag komen.
Verwacht Timur eigenlijk nog wel. Misschien om 13:00? Maar dat kan toch helemaal niet Timoer ?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Timur er niet, nu moet ik Veronica luisteren
shortmessageservicequote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht Timur eigenlijk nog wel. Misschien om 13:00? Maar dat kan toch helemaal niet Timoer ?!
Bij DC vond ik haar nog wel te doen, maar het tegenwoordig inderdaad echte crapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |