Yup, zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
F*cking briljant ditIk vind dat een leuk iets de flashmobs
Deze is leukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwam vannacht dit flashmob-filmpje tegen:![]()
quote:
haha die bovenste ook. Freaky shit ! Als je niets van de actie afwist dan moet dat toch wel een heel aparte belevenis zijn geweestquote:
Vet!quote:
Ge-wel-dig iddquote:
Timoooooooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Timo20 het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
Happy new year allemaal![]()
![]()
![]()
weer genoten van de Freaknacht afgelopen nacht.Plork en de aannemers
![]()
: ') Hun versies van Pork and Beans en Aqua girl waren geniaal
![]()
Ook zoquote:
GoeideMIDDAG!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Timo20 het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
GoedeMIDDAG! Gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef Timo20 het volgende:
GOEDEMIDDAG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Beelden van Plork inclusief aannemers verschijnen later vandaag op YouTube. Ben net begonnen met knippen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
GoeideMIDDAG!
Jij ook een gelukkig nieuwjaar!.
Dammit, ik dacht dat er geen Freaknacht zou zijn. Iemand beelden?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Godsamme, als die gozer nou 6 zou zijn had ik het nog net door de vingers kunnen zien, maar er zijn echt mensen voor minder naakt aan de ketting gelegd
Ha die vlinder! Hoe gaat het ermee?quote:
Plork and Beansquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beelden van Plork inclusief aannemers verschijnen later vandaag op YouTube. Ben net begonnen met knippen.
Heel erg goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ha die vlinder! Hoe gaat het ermee?
quote:(kan de radio weer aan trouwens?)
quote:
Ohh, wat een schatje. Gefeliciteerd met jullie wondertje en heel veel gelukquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Toch leuk dat ze die Jordy van Loon afzeiken maar ze hadden die zingende wenkbrauw uberhaupt nooit aandacht moeten geven
Driemaal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:54 schreef Brennel het volgende:
Human![]()
Als deze afgeloopt is ga ik een derde poging doen om m'n scooter te starten...
Bevalling is achteraf goed geweest. Terplekke is het natuurlijk het ergste wat is er isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ohh, wat een schatje. Gefeliciteerd met jullie wondertje en heel veel geluk!
Bevalling goed gegaan?
Zo, dat is wel erg gaaf zeg !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zo ziet The Fear er technisch uit
'Ff' Logic Pro van Apple gekuikt. Nou, veel professioneler vind je ze niet. O.a. Spaceman van Killers en The Fear van mevrouw Allen zijn met dit programma gemaakt. Zitten er ook beiden compleet bij, met alle muziek etc.
Mooi om es te zien/
Ik denk dat ga ik ook eens kijken, moet eerst een andere serial zoeken anders wil logic nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, zo ziet The Fear er technisch uit
'Ff' Logic Pro van Apple gekuikt. Nou, veel professioneler vind je ze niet. O.a. Spaceman van Killers en The Fear van mevrouw Allen zijn met dit programma gemaakt. Zitten er ook beiden compleet bij, met alle muziek etc.
Mooi om es te zien/
lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
Toch raar... het heet de Mega Top 50, maar er zitten vandaag 100 nummers in.
PM je mailadres ff; stuur ik je een mogelijke oplossing.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat ga ik ook eens kijken, moet eerst een andere serial zoeken anders wil logic niet.
Dat is vast voor de mensen die nog weinig bloed in hun alcohol hebben en dubbel zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:38 schreef Sirolf het volgende:
Toch raar... het heet de Mega Top 50, maar er zitten vandaag 100 nummers in.
Ik kan het verhaal niet vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Bedankt allemaal!!
[..]
Bevalling is achteraf goed geweest. Terplekke is het natuurlijk het ergste wat is er is(Bevallingsverhaal staat in OUD)
Rienk is een heerlijk ding, maar met de voeding wil het niet helemaal lukken, maar hij groeit, plast en poept goed, dus dan maar wat minder slaap
het dooit hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:18 schreef TheZapster het volgende:
Man o man wat een sneeuw.Centimetertje of 15 gok ik nu
Welk deel heb je gehoord?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:32 schreef Bol_Wan het volgende:
eindelijk weer bijgeslapen van nieuwjaar![]()
nog iets bijzonders gebeurd in de Freaknacht?
nou.. ong. tot 2 uur, dus haast niksquote:
Dan heb je veel gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou.. ong. tot 2 uur, dus haast niks
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je veel gemistPlork en aannemers gingen na 3 uur eindelijk spelen
Na 4 uur ging michiel samen met paar andere mensen twister doen
En plork en aannemers deden de sjalalalalala medley weer
En nog veel meer *piew* *piew* *piew*
2 - 3 uur heb ik overigens gemistquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapen
hmm hebben we samen nog alles meegepakt, zullen ze blij mee zijn daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2 - 3 uur heb ik overigens gemist
Soms levert lekker slapen meer op dan de freaknacht van Giel , Ekdom is dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
he shit... maar ja, je kan niet alles meemaken he, een mens moet ook slapen
dat zou ik zo balen vinden he, Der Rudi is echt een van de beste programma's op dit moment.. zorgt zelfs als ik verder niks te doen heb nog voor een leuke vrijdagavondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik was gisteravond zo moe dat ik 01:00 uur niet gered heb door de vermoeiende Miranda. Goede tip voor 3fm als der Rudy ooit moet stoppen dat ze dan NIET Miranda moeten neerzetten.
Ik ben ook maar vroeg gaan slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik was gisteravond zo moe dat ik 01:00 uur niet gered heb door de vermoeiende Miranda. Goede tip voor 3fm als der Rudy ooit moet stoppen dat ze dan NIET Miranda moeten neerzetten.
Maar wie was de vervanger ?, ik werd pas wakker bij Domienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar vroeg gaan slapenik heb gewoon de wekker om 3 uur gezet
Ik hoopte op bertje als vervanger van Ekdom
Giel was Michielquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar wie was de vervanger ?, ik werd pas wakker bij Domien
Roosmarijn in de nacht is ook wel fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Giel was Michiel
Gerard was Haai (Roosmarijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |