quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:27 schreef hole1988 het volgende:
als ik ooit een band huur dan kies ik voor hun.
Yup, niks mis met een goede wijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:33 schreef DaMook het volgende:
Ik had eigenlijk al lang in bed willen liggen. Of is dat
.
Zit iig aan de wijn ipv bier omdat het bier op is. Smaakt ook goed trouwens zo voor de verandering
.
Ik heb Doornbosch Blancquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, niks mis met een goede wijn. En wijn na bier geeft plezier
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb Doornbosch Blanc, smaakt goed, is een zuid afrikaanse witte wijn
. Of die ook bekend staat als goede wijn weet ik niet
.
Dat zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vast wel; ken 'm zelf niet. Als ie maar goed smaakt
.
Slaap lekker, ga ik zo ook doen nadat ik wat gegeten hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, toch maar es een poging tot slapen doen.
Verstandigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker, ga ik zo ook doen nadat ik wat gegeten heb.
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:46 schreef DaMook het volgende:
Meneer zoutmansDat is van die neus van edwin evers
, hoe heet die gast ook alweer
.
Die was het jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!
Edwin bij MIDNR? Het is maar goed dat je gaat slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die was het ja. EJ en Edwin hadden trouwens een geweldig programma, idd MIDNR
.
Ik ga slapen nu![]()
![]()
.
Klopt ik bedoel dus rick ipv edwinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:22 schreef sjorsvdg het volgende:
Midden-in-de-nacht-Rick met Edwin, maar toch staat er Rick.
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees net dat Michiel er zit die heeft idd geen humor. Al denkt hij van zichzelf wel dat hij grappig is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Valt hard mee hoor. Heb gewoon lol in het leven. Aanradertje.
En zojuist een dikke 1-0 gescoord. Ook wat waard.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik dacht al aan Henkie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm.... Dat was ons aller EJ aka "de Kaak", voornamelijk bekend van MIDNR. Bijna goed!
Moet jij een record aantal topics openen ofzoquote:
Hij is nu al bezig z'n verkiezing tot dorpsgek van 2011 veilig te stellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet jij een record aantal topics openen ofzo![]()
Hij moet niet te veel z'n best proberen te doen, gewoon zichzelf blijven, dan doet ie al gek genoeg. Ik blijf het aandoenlijk vinden alhoewel baby-kangoeroes ook aandoenlijk zijn maar ze bijten en krabben als de neten heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij is nu al bezig z'n verkiezing tot dorpsgek van 2011 veilig te stellen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
baby kangaroequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij moet niet te veel z'n best proberen te doen, gewoon zichzelf blijven, dan doet ie al gek genoeg. Ik blijf het aandoenlijk vinden alhoewel baby-kangoeroes ook aandoenlijk zijn maar ze bijten en krabben als de neten heb ik gehoord.
TheVulture, beterschap! Of ja, hoe zeg je dat, je oog is naar de mallemoeren het is niet dat je er een pilletje in kan doen of dat je je ziek voelt. Oké deze dan, 'ik hoop dat je oog snel genezen is.' Arrrrrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:13 schreef Cee het volgende:
TheVulture, beterschap! Of ja, hoe zeg je dat, je oog is naar de mallemoeren het is niet dat je er een pilletje in kan doen of dat je je ziek voelt. Oké deze dan, 'ik hoop dat je oog snel genezen is.' Arrrrrrrrrrrr.
Ik heb de meeste lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:26 schreef MichielV het volgende:
[..]
Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen. Ik wil dat JIJ niet meer post hier.... geef mensen met een IQ van boven de 80 eens een kansquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb de meeste lol![]()
Maar ik wil gewoon niet meer dat je de freaknacht doet, geef ons groot talent Bertje van Lent de kans
Wil je misschien nog een ooglapje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen. Ik wil dat JIJ niet meer post hier.... geef mensen met een IQ van boven de 80 eens een kans
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat die Oehoehoe's zijn geschreven toen ze over die negerpiemel van Unorthodox heen zakte
Yup. Zegt genoeg over het hele hitlijstenconceptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Had Di-Rect een nummer 1 hit met die nieuwe single?
Ik moet zeggen dat het hun beste single sinds tijden is geweest.... maar een nummer 1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Zegt genoeg over het hele hitlijstenconcept
quote:
hier ook, mijn bloed suiker was telkens veel te hoogquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen,
ik ben toch blij dat de feestdagen weer afgelopen zijn, mijn maag is al sinds 1e kerstdag van streek, nu weer een beetje normaal eten
Soms kan het een aantal uur duren voordat 'ie beschikbaar komt. Wie weet komt 'ie dus nog...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:40 schreef gerbenp het volgende:
Weet iemand of de freaknacht op uitzendinggemist te zien is? Kan 'm nergens vinden
Mooi, hopen dus..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms kan het een aantal uur duren voordat 'ie beschikbaar komt. Wie weet komt 'ie dus nog...
Hoe meet ik dat XDquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
hier ook, mijn bloed suiker was telkens veel te hoog
Amen! komt allemaal weer aardig beroerd uit.. Gezien de sneeuwradar komt er nog een boel deze kant op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef TheZapster het volgende:
Wat een sneeuw zegDenk je eindelijk van die ellende af te zijn
Ik was van plan vandaag naar huis te gaan maar ik heb geen zin om de weg op te gaan met dit weer.Nog een extra dagje Drenthe voor mij dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Amen! komt allemaal weer aardig beroerd uit.. Gezien de sneeuwradar komt er nog een boel deze kant op.
Hier is een cm of 5 gevallen de laatste 90 minutenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:50 schreef TheVulture het volgende:
In Den Bosch valt het nog reuzemee qua sneeuw
uuhhm, dat is wel balen danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik was van plan vandaag naar huis te gaan maar ik heb geen zin om de weg op te gaan met dit weer.Nog een extra dagje Drenthe voor mij dus.
Daar in het hoge noorden ligt al 7 centimeter?! Hier in het westen alleen een armetierig miezerig laagje van amper een centimeter dat in het afgelopen uur al grotendeels is weggedooid...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat is wel balen dan. Ergens aan het eind van de middag zal het wel beter worden, maar het is - 3 dus het blijft wel even liggen.. Geen idee of de wegen goed schoon zijn, maar er ligt hier al bijna 7 cm (gok ik). Wilde vanavond weer eens lekker naar de GasTerra Flames (Donar) gaan, maar als ik deze wedstrid skip mis ik toch weinig want dat we gaan winnen staat voor 99,9% wel vast want we moeten tegen de hekkensluiter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |