Nee, die ligt nog te slapen. Ben naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef Djahani het volgende:
33>16
Weetje vriend al dat je zijn smsjes hebt gelezen?
Daarom dat ik ook vraag of het strafbaar is wat hij doet ;-)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef TeenWolf het volgende:
Aangeven? Heeft hij iemand verkracht ofzo, overdrijven is ook een vak hoor.![]()
Het verschil in leeftijd tussen de ts en haar vriend is nou ook niet bepaald gering.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Emoticons het volgende:
Misschien dat mijn vorige topics jullie nog iets zeggen. Ik ben/was ondertussen anderhalf jaar samen met mijn vriend. Hij 33 ik 20. Gisteren hebben we samen nieuwjaar gevierd. Vanmorgen lag hij dronken naast mij, en vermits hij mij nooit zijn sms'jes laat lezen, heb ik dat toch gedaan terwijl hij sliep.
En wat ben ik blij dat ik dt gedaan heb!!
Hij heeft mij bedrogen (minstens 1 keer, waarschijnlijk wel meer).
En wat nog het hardst aangekomen is, hij smst superveel met een meisje. Hij is haar meester. De sms'jes spreken voor zich, hier valt niet aan te twijfelen. Hij laat haar vanalles doen voor de webcam, maar ik denk niet dat ze echt al met elkaar afgesproken hebben.
Ik heb haar naam even gegoogeld, en zoals ik al dacht is het meisje nog geen 18.
Waarschijnlijk is ze 16.
Nu is mijn vraag, kan ik mijn vriend aangeven? Is dit strafbaar wat hij doet? En is het enkel strafbaar als het meisje jonger is dan 16, of geldt dat tot 18?
Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen wat ik moet doen!
Ik heb hem er nog niets over gezegd, dus ik speel nog even het spelletje mee.
Morgen spreek ik met hem af om te zeggen dat ik het weet, en natuurlijk ook dat het gedaan is tussen ons.
Hoe kan ik dit het best aanpakken?
Pfff, dit is echt een klap, twas voor ik dit allemaal wist mijn droomjongen. De eikel!
take your loss, ga in een hoekje huilen ofzo of naai al zijn broekspijpen dichtquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
![]()
Is er dan niets dat ik kan doen?
Ik vraag hem naar mij thuis morgen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef Pixie. het volgende:
Volgens mij is het vanaf 18 dat het '' legaal'' is
Maar wat een klootzak zeg![]()
En nu hoe ga je hem er nu mee confronteren?
Ok, en vergelijk dat even met wat mijn 'vriend' gedaan heeft, dank je :-)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:39 schreef gers het volgende:
vrouwen die stiekem achter de rug andermans smsjes lezen
Stap naar de school waar hij werkt met dit bewijs.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:39 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook vraag of het strafbaar is wat hij doet ;-)
True, maar wat als hij niks gedaan had? Of wat als het niet echt isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ok, en vergelijk dat even met wat mijn 'vriend' gedaan heeft, dank je :-)
Nou sterkte daarmee danquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik vraag hem naar mij thuis morgen.
Dan zeg ik dat het gedaan is tussen ons omdat...
Ik hoop dat hij alles opbiecht, maar gaat moeilijk worden.
En hopelijk wordt hij niet agressief, want niemand mocht dit weten van hem, dat was duidelijk
Hem er mee confronteren, je relatie verbreken, een knokploeg op 'm af sturen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
![]()
Nee. Je bent toch bij hem weg?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
![]()
Ik doel meer in de richting om het hem:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hem er mee confronteren, je relatie verbreken, een knokploeg op 'm af sturen?
Waarom was het duidelijk dat niemand het mocht weten. Anders had hij het wel gewist. Toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik vraag hem naar mij thuis morgen.
Dan zeg ik dat het gedaan is tussen ons omdat...
Ik hoop dat hij alles opbiecht, maar gaat moeilijk worden.
En hopelijk wordt hij niet agressief, want niemand mocht dit weten van hem, dat was duidelijk
Als dat meisje 't zelf wil, dan kun je er weinig aan doen, vanaf 16 moet ze dat helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik doel meer in de richting om het hem:
1. niet gemakkelijk te maken
en 2. mss dat meisje van 16 te beschermen, want dit is echt niet gezond!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Bel de school waar-ie werkt.
En zoek GVD eens iemand van je eigen leeftijd i.p.v. iemand die op sletjes van z'n halve leeftijd geilt.
Docent - Leerling(e) relaties kunnen daarentegen wel vervolgd worden, zowel juridisch als intern.quote:
Nummer 2 is niet echt jouw rol. Ze is oud genoeg om sex te hebben en of dit nou met iemand van 50 is of met iemand van 16, maakt voor de wet niks uit. Ik denk ook niet dat dat meisje op jouw ''hulp'' zit te wachten. Ik denk dat je maar met hem moet gaan praten, de relatie verbreken en je er zo snel mogelijk overheen zetten. Ook al is dat niet makkelijk, maar het is wel de beste oplossing.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik doel meer in de richting om het hem:
1. niet gemakkelijk te maken
en 2. mss dat meisje van 16 te beschermen, want dit is echt niet gezond!
Inderdaad! Maar andersom ook weer, mannen die achter iemands rug om iets er op na houden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:39 schreef gers het volgende:
Was hij eigenlijk ook jouw meester?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:45 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt niet op een school :p
En ik had er al aan gedacht het aan zijn ouders te zeggen. Die mogen van mij gerust weten waarmee hun zoon bezig is!
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:39 schreef gers het volgende:
Kom op zeg, die gast is 33, is het nog een klein kind ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:45 schreef Emoticons het volgende:
[..]
En ik had er al aan gedacht het aan zijn ouders te zeggen. Die mogen van mij gerust weten waarmee hun zoon bezig is!
Waarom? ff na trappen oid?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Stap naar de school waar hij werkt met dit bewijs.
Maar hij is wel een meester?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:45 schreef Emoticons het volgende:
[..]
in wat voor context?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:49 schreef Re het volgende:
wat dacht je ervan om gewoon je eigen leven te gaan leiden
Ik vond 't idee van Mirjam leuker, z'n broekspijpen dichtnaaienquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:49 schreef Re het volgende:
wat dacht je ervan om gewoon je eigen leven te gaan leiden
Tuurlijk nog meer na trappen....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:45 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat wilde ze toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom? ff na trappen oid?
Maak t uit en klaar.
als in waarom energie verspillen aan een loser, zo blijf je er toch emotioneel bij betrokken, als is het gebaseerd op wraakquote:
Hmm, had je er geen melding van gemaakt als het niet je (ex) minnaar was? Naast het vermeende - dat ze is bedrogen - is het in mijn ogen ook een immoreel zaak.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:51 schreef Re het volgende:
[..]
als in waarom energie verspillen aan een loser, zo blijf je er toch emotioneel bij betrokken, als is het gebaseerd op wraak
wat grappig dat mensen dat meer immoreel vinden dan iemand die het vertrouwen van zijn/haar partner op de ergst denkbare manier schaadt door vreemd te gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef HotSpotShield het volgende:
Je had van zijn mobiel af moeten blijven.
Dat dus. Als ze niet zijn smsjes had gelezen was ze er waarschijnlijk nooit achtergekomen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat grappig dat mensen dat meer immoreel vinden dan iemand die het vertrouwen van zijn/haar partner op de ergst denkbare manier schaadt door vreemd te gaan.
een paar smsjes he... dat is alles wat ze weetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat grappig dat mensen dat meer immoreel vinden dan iemand die het vertrouwen van zijn/haar partner op de ergst denkbare manier schaadt door vreemd te gaan.
Geef hem niet aan , maar confronteer hem er mee ...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Emoticons het volgende:
Misschien dat mijn vorige topics jullie nog iets zeggen. Ik ben/was ondertussen anderhalf jaar samen met mijn vriend. Hij 33 ik 20. Gisteren hebben we samen nieuwjaar gevierd. Vanmorgen lag hij dronken naast mij, en vermits hij mij nooit zijn sms'jes laat lezen, heb ik dat toch gedaan terwijl hij sliep.
En wat ben ik blij dat ik dt gedaan heb!!
Hij heeft mij bedrogen (minstens 1 keer, waarschijnlijk wel meer).
En wat nog het hardst aangekomen is, hij smst superveel met een meisje. Hij is haar meester. De sms'jes spreken voor zich, hier valt niet aan te twijfelen. Hij laat haar vanalles doen voor de webcam, maar ik denk niet dat ze echt al met elkaar afgesproken hebben.
Ik heb haar naam even gegoogeld, en zoals ik al dacht is het meisje nog geen 18.
Waarschijnlijk is ze 16.
Nu is mijn vraag, kan ik mijn vriend aangeven? Is dit strafbaar wat hij doet? En is het enkel strafbaar als het meisje jonger is dan 16, of geldt dat tot 18?
Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen wat ik moet doen!
Ik heb hem er nog niets over gezegd, dus ik speel nog even het spelletje mee.
Morgen spreek ik met hem af om te zeggen dat ik het weet, en natuurlijk ook dat het gedaan is tussen ons.
Hoe kan ik dit het best aanpakken?
Pfff, dit is echt een klap, twas voor ik dit allemaal wist mijn droomjongen. De eikel!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
ts, geen idee maar als hij haar nergens voor dwingt kan je weinig doen denk. En over in zijn telefoon kijken, is heus niets mis mee. Als hij niks te verbergen zou hebben had het niets uitgeaakt. Ik heb 1x gewoon fotos zitten kijken en toen ben ik wat tegen gekomen en werd de tel ui mn handen gegritst en het verweiderd, net voor ik de datum kon bkijken (ja ik mocht mt zijn tel kloten)
& 1x had ik zijn laptop en ben ik stiekem gaan kijken en ben ik er achter gekomen dat ie jaar terug probeerde vreemd te gaan ! geijk toen tie er aan kwam er me geconfronteerd, en jahij was kwaad dat ik zijn laptop hd gekeken, maarja had ie t maar niet moeten doen en anders toen t weer goed ging tussen onsde waarheid vertelen dat ie er spijt vn had ( hy had half jar lang die perrsoon afgezeke ten di er spijt vn had toen k t nog niet wist)
Nee lijkt me niet. De vraag is of ze m kan aangeven bij de politie om te weten of t illegaal is niet om na te trappen. Zo wel ben ik meteen klaar met dit topic! Na trappen doe je niet!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Dat wilde ze toch?
Aangeven bij de politie of bij de werkgever, 't zit in hetzelfde straatje.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:39 schreef gers het volgende:
Nah, niet meester als in leerkracht, maar meester als in SM waarschijnlijk :pquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij is de meester van dat meisje (en was dat waarschijnlijk ook ooit van TS). Dat kan hem wel zijn baan kosten.
Bingo + wraak. 't maakt dr niet eens uit hoe, zolang ze maar wraak heeftquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
Dit topic gaat toch ook over jaloezie?
Uitmaken is natuurlijk wel duidelijk. Als ze het niet zelf doet had ik t als ik die gast was wel gedaan!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef CP69 het volgende:
[..]
Geef hem niet aan , maar confronteer hem er mee ...
laat hem zijn verhaal doen en later kan je het nog altyd uitmaken.
Hem aangeven duid meer op jaloezie en geeft hem alleen maar leedvermaak.
TS heeft al aangegeven dat haar vriend niet op een school werkt, dus ik heb zo het gevoel dat ze SM meester bedoelt...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij is de meester van dat meisje (en was dat waarschijnlijk ook ooit van TS). Dat kan hem wel zijn baan kosten.
Het ligt aan de context van het woord 'meester'. Leerling/leraar relaties zijn ook illegaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet. De vraag is of ze m kan aangeven bij de politie om te weten of t illegaal is niet om na te trappen. Zo wel ben ik meteen klaar met dit topic! Na trappen doe je niet!
Ja natuurlijk, anders stond er wel leraar.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TS heeft al aangegeven dat haar vriend niet op een school werkt, dus ik heb zo het gevoel dat ze SM meester bedoelt...
mensen die denken dat het hier om een schoolmeester gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Imo bedoeld ze wel leraar\leerling. Meester lijkt me de Belgische benaming voor t zelfde. Maar dan nog vind ik niet dat je uit jaloezie wraak moet nemen!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:12 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Het ligt aan de context van het woord 'meester'. Leerling/leraar relaties zijn ook illegaal.
Tevens, TS blijft verdacht stil.
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
mensen die denken dat het hier om een schoolmeester gaat
Jezus, moet jij voor elke post betalen per letter ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
& 1x had ik zijn laptop en ben ik stiekem gaan kijken en ben ik er achter gekomen dat ie jaar terug probeerde vreemd te gaan ! geijk toen tie er aan kwam er me geconfronteerd, en jahij was kwaad dat ik zijn laptop hd gekeken, maarja had ie t maar niet moeten doen en anders toen t weer goed ging tussen onsde waarheid vertelen dat ie er spijt vn had ( hy had half jar lang die perrsoon afgezeke ten di er spijt vn had toen k t nog niet wist)
Ehm, hij wilde het toch eerst doen DAARNA kwam ik er pas achterquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik zou ook vreemdgaan als ik een vriendin had die in mijn prive spullen zou rondneuzen. Kutwijf.
Nee hij wil ook mijn smsjes soms mee lezen.quote:
Perfect inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:04 schreef Taurus het volgende:
Die controle was toch terecht? Zeik toch 's niet zo over privacy, smsjes lezen doet iedereen, stelletje schijnheilige boontjes. Een keer de telegraaf of de privé gelezen of RTL boulevard gekeken en je hebt al geen recht van spreken meer, wat mij betreft. We zijn allemaal wel eens wantrouwend, en terecht. De mens is niet mooi.
Mijn petje af voor die gast.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Emoticons het volgende:
....
Maandag heb ik met mijn vriend afgesproken en gaan we er eens serieus over praten. Hij gaat dus zeggen dat we onze relatie moeten stoppen. Hij heeft letterlijk gezegd dat we niet samen MOGEN zijn!!
Mijn vraag is nu, hoe kan ik hem er toch van overtuigen dat 13 jaar leeftijdsverschil echt geen probleem is. En dat de omgeving dat wel zal accepteren als ze zien wat voor een fantastisch koppel wij zijn.
...
dit dus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef BountyHunter340 het volgende:
TS voelt zich terecht bezeikt, ziet het niet meer helder en wil impulsief nu haar vriend gaan aangeven als wraak aktie.
Ten eerste kan de politie hier helemaal niks mee en ten tweede stop met kinderachtige wraakakties.
Wat dan wel?
Kap met die relatie en stap eruit met opgegeheven hoofd. Je hebt hem het beste door hem vanaf nu te negeren op alle vlakken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:41 schreef Ronaldsen het volgende:
wat doen je dan ook met zo'n ouwe vent in bed, zoek gewoon een exemplaar van rond de 20.
Haha, de vriend van de ts meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:00 schreef Dethroned het volgende:
De TS
Vriend flipt op belangrijk moment
Dan is het legaal.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:42 schreef Re het volgende:
wat opgeschoond, ook gewoon suf schelden en suffe onliners worden niet gewaardeerd in 2010
Hoax. Je wist al dat ie eerder was vreemdgegaan en nu is het ineens een klap?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Emoticons het volgende:
Waar lees jij dat ze al wist dat hij eerder was vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoax. Je wist al dat ie eerder was vreemdgegaan en nu is het ineens een klap?
Je hebt gelijk, ik las dit verkeerd: Hij heeft mij bedrogen (minstens 1 keer, waarschijnlijk wel meer).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:47 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ze al wist dat hij eerder was vreemdgegaan?
quote:Hij heeft mij bedrogen (minstens 1 keer, waarschijnlijk wel meer).
En wat nog het hardst aangekomen is, hij smst superveel met een meisje. Hij is haar meester
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Emoticons het volgende:
**bladibla**
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:51 schreef Pien85 het volgende:
Wacht even... hij is 33 en jij wil het aan zijn ouders vertellen? Z'n ouders? Waarom? Krijgt ie dan huisarrest?
Wat spannend. Meisjes van 15 weten tegenwoordig al van wanten hoor. Ik denk niet dat de politie hier iets mee kan. Onderzoek zijn computer en kijk of je wat belastende foto's van hem in lederhosen of iets dergelijks kan vinden, of met een beulenkap op. Dan kun jij zijn meesteres spelen en hem met handboeien aan zijn eigen regenpijp hangen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid.
Dat hij mij bedrogen heeft (met nog iemand anders dan dat jonge meisje) kon ik ook lezen in zijn berichtjes.
Als ik zeg dat hij haar meester was, dan bedoel ik niet dat hij op een school werkt.
Maar eerder de sm-richting. Zo verplicht hij haar om voor de cam iets te doen. Hij zegt wanneer ze met zichzelf mag spelen, ook legt hij een verbod op bv dat ze niet mag klaarkomen, hij laat haar foto's opsturen e.d.
Ik heb nog eens verdergezocht, en het meisje wordt eind februari pas 16.
Nogmaals, neem een volwassen wraak aktie en laat die chick het verder zelf maar oplossen, waarschijnlijk geniet ze ervan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Dat hij mij bedrogen heeft (met nog iemand anders dan dat jonge meisje) kon ik ook lezen in zijn berichtjes.
Als ik zeg dat hij haar meester was, dan bedoel ik niet dat hij op een school werkt.
Maar eerder de sm-richting. Zo verplicht hij haar om voor de cam iets te doen. Hij zegt wanneer ze met zichzelf mag spelen, ook legt hij een verbod op bv dat ze niet mag klaarkomen, hij laat haar foto's opsturen e.d.
In dat geval hoop ik op foto'squote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat spannend. Meisjes van 15 weten tegenwoordig al van wanten hoor. Ik denk niet dat de politie hier iets mee kan. Onderzoek zijn computer en kijk of je wat belastende foto's van hem in lederhosen of iets dergelijks kan vinden, of met een beulenkap op. Dan kun jij zijn meesteres spelen en hem met handboeien aan zijn eigen regenpijp hangen.
Als jij dit allemaal weet, waarom ben je dan zo boos over smsjes? Get a life.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
En wat is dan jouw voorstel van een volwassen wraakactie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nogmaals, neem een volwassen wraak aktie en laat die chick het verder zelf maar oplossen, waarschijnlijk geniet ze ervan.
Wat ik zei. Hierboven, over die regenpijp.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
En wat is dan jouw voorstel van een volwassen wraakactie?
Voor ons op de webcam dingen doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
zoals ik al eerder zei, pak je spullen, verlaat de relatie met opgeheven hoofd en negeer hem op alle fronten, keihard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze volwassener dan jij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Hey babequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]. Dit meisje weet heel goed wat ze doet. Als ze ooit in vol ornaat op internet staat waarin heel de wereld haar kan bekijken houdt ze wel op
.
Verder is je vriendgeval gewoon een man en die vind dit leuk, jij niet, verbreek de relatie en vind iemand die het beter met je voorheeft.
Opgelost slotje!
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zie, pak je spullen, verlaat de relatie met opgeheven hoofd en negeer hem op alle fronten, keihard.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey babeDoe eens niet zo volwassen zeg.
![]()
Ze moet hem gewoon vertellen dat ie een kleine leuter heeft en nooit echt genoten heeft van zijn sex.
Tuurlijk anders zou hij wel meiden van boven de 16 nemen, deze vent voelt zich gewoon inadequaat en dat moet je even inwrijven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik dacht ik leef een beetje mee.
Trekken volwassen mannen in de 30 zich daar nog wat van aan?
Word volwassen, dat lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!
Get a life zeg. Doe wat je niet laten kunt maar stop met janken op FOK!. Je lijkt wel een klein kind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :pquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Taurus het volgende:
Gooi al z'n ondergoed weg. Span doorzichtig keukenplastic over het toilet. Breek rauwe eieren in zijn schoenen. Verander het password van z'n PC. Naai z'n broekspijpen aan elkaar. Verwissel de inhoud van z'n lenzenvloeistof fles met de inhoud van een fles mondspoelwater. Bestel tien pizza's op zijn adres.
TS lijkt me het type dat dit allemaal gaat doen....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Taurus het volgende:
Gooi al z'n ondergoed weg. Span doorzichtig keukenplastic over het toilet. Breek rauwe eieren in zijn schoenen. Verander het password van z'n PC. Naai z'n broekspijpen aan elkaar. Verwissel de inhoud van z'n lenzenvloeistof fles met de inhoud van een fles mondspoelwater. Bestel tien pizza's op zijn adres.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.
Maar goed, je kunt nog altijd laten doorschemeren dat de leuter van Bounty Hunter de afgelopen maanden heeft gezorgd voor heel wat slikwerk voor je.
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :p
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef CP69 het volgende:
[..]
Geef hem niet aan , maar confronteer hem er mee ...
laat hem zijn verhaal doen en later kan je het nog altyd uitmaken.
Hem aangeven duid meer op jaloezie en geeft hem alleen maar leedvermaak.
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Ze doen er niks mee, 100 procent zeker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Dat kun je toch gewoon vragen? Bel gewoon even de politie. Dat wordt een lachertje, want stel ze doen er iets mee, dan hebben ze later dus nergens bewijs voor en sta jij ongelooflijk voor schut. Ik zeg, doe die doorzichtige folie nou maar over het toilet, jouw plan gaat niet werken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?
Ik moest lachen sorryquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef Guglilminpietro het volgende:
Happy new year!
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie staptquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Ik ken dat meisje niet. Maar haar volledige naam stond in zijn contacten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef draaijer het volgende:
Ken je dat meisje? Je weet in ieder geval wanneer ze 16 zal worden. Kan je niet lekker de bal bij die ouders neerleggen haha
Ik gok dat zijn interesse ligt bij gemakkelijk te beinvloeden jonge meisjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.
Volgens mij kun je beter even een dildo hanteren voor de komende dagen.
Dan sla je de boel aan gort met een mokerhamer, gooi je z'n telefoon in de rivier, steek je z'n huis in de fik. Etc,. Zat mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie stapt
Nee, zijn telefoon krijg ik niet meer in handen, idem voor zijn pc en daar staat een wachtwoord op.
Ik denk dat hij te kort komt bij jou en daarom dit doet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...
Lijkt mij duidelijk als het er zo staat.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef BountyHunter340 het volgende:
Pffff dan kun je nog beter iemand van Fok je vriend laten bellen en doen alsof ie van de politie is...
Tja, das gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:44 schreef Divel het volgende:
Pak de deurknop en trek 'm achter je dicht. Laat hij het bekijken. En als je op wraak uit bent kun je zelf genoeg bedenken, jij kent 'm het beste.
Nee, want als hij gewoon zou kunnen doen wat hij wil zou je bij hem blijven terwijl hij een ander neukt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Tja, das gemakkelijker gezegd dan gedaan.![]()
Uitmaken, zeggen waarom en hem dan laten. Dan heeft hij toch helemaal het gevoel dat hij alles kan doen wat hij wil.
confronteer hem er dan mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Uitmaken, zeggen waarom en hem dan laten. Dan heeft hij toch helemaal het gevoel dat hij alles kan doen wat hij wil.
Als ik hem gewoon achter mij laat, is hij dat na een week vergeten, aangezien het hem dus blijkbaar niets kan schelen. Of ik het nu wil of niet, bij mij blijft dat langer hangen. En ja het kan kinderachtig overkomen als ik hem iets terug lap, maar dan kan ik tenminste denken van 'hij heeft zijn verdiende loon gehad voor wat hij mij heeft aangedaan'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want als hij gewoon zou kunnen doen wat hij wil zou je bij hem blijven terwijl hij een ander neukt.
Hij krijgt zijn verdiende loon echt nog wel; het is imo in dit geval niet aan jou om wraak te nemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:22 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als ik hem gewoon achter mij laat, is hij dat na een week vergeten, aangezien het hem dus blijkbaar niets kan schelen. Of ik het nu wil of niet, bij mij blijft dat langer hangen. En ja het kan kinderachtig overkomen als ik hem iets terug lap, maar dan kan ik tenminste denken van 'hij heeft zijn verdiende loon gehad voor wat hij mij heeft aangedaan'
Je kunt het ook zien als dat jij door het uit te maken en weg te gaan boven zijn manier van doen staat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Voor de mensen die blind zijn en nogsteeds niet snappen dat hij niet op een school werkt. Maar dat ze met meester eerder bedoeld SM - meester.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:45 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Slapquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Pffff, net nog even gebeld.
Vermits ik het morgen in zijn gezicht wou zeggen, moest ik nu de schijn hoog houden.
Doet toch raar, want als je hem hoort, dat is toch de stem van iemand die je graag zag.
En nu begin ik te denken dat we mss toch vrienden kunnen blijven. Slecht idee waarschijnlijk :-(
Heb jij geen vriendinnen die je op de hoogte kunt houden van je wel en wee in je relatie? Ik vind het zo ongeloofwaardig worden, en als het allemaal wel 'n echt verhaal is vind ik die hele relatie ongeloofwaardig worden. Als je daadwerkelijk in zo'n crisis zit ga je toch niet op fok raad halen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Vermits ik het morgen in zijn gezicht wou zeggen, moest ik nu de schijn hoog houden.
Doet toch raar, want als je hem hoort, dat is toch de stem van iemand die je graag zag.
En nu begin ik te denken dat we mss toch vrienden kunnen blijven. Slecht idee waarschijnlijk :-(
Wil het eerst van hem horen, voor ik iets aan mijn vrienden zeg. Die ga ik trouwens echt niet alles vertellen, ik ben beschaamd dat ik op zo iemand verliefd ben kunnen worden. En je weet ook hoe snel roddels gaan he.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heb jij geen vriendinnen die je op de hoogte kunt houden van je wel en wee in je relatie? Ik vind het zo ongeloofwaardig worden, en als het allemaal wel 'n echt verhaal is vind ik die hele relatie ongeloofwaardig worden. Als je daadwerkelijk in zo'n crisis zit ga je toch niet op fok raad halen?
roddels die jij dan waarschijnlijk zou verspreiden natuurlijk... of denk je dat het aan de grote klok hangen alleen positief voor jou zal zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Wil het eerst van hem horen, voor ik iets aan mijn vrienden zeg. Die ga ik trouwens echt niet alles vertellen, ik ben beschaamd dat ik op zo iemand verliefd ben kunnen worden. En je weet ook hoe snel roddels gaan he.
Jep!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Maar je zet het wel eerst op Fok!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Wil het eerst van hem horen, voor ik iets aan mijn vrienden zeg. Die ga ik trouwens echt niet alles vertellen, ik ben beschaamd dat ik op zo iemand verliefd ben kunnen worden. En je weet ook hoe snel roddels gaan he.
En ja wat ik vertel is echt. Denk je dat ik voor mijn plezier mijn eigen ongeluk ga neertypen?
Ik ben een Belg, en mijn vrienden zitten niet op Fok!, dus daar zie ik geen probleem in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar je zet het wel eerst op Fok!![]()
Kan heul de wereld meelezen.
Eensch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat een rare mensen in dit topic...
Wat is er zo raar aan wraak nemen? Als je hem op de een of andere manier aan kan doen wat hij jou heeft aangedaan dan moet je dat gewoon doen. Dat er mensen zijn die voorstellen het nog ff aan te zien met die vriend vind ik veel vreemder. Hoezo gaat het over jaloezie? Wat voor punt willen jullie daarmee maken? Het gaat over vreemdgaan en pedofiele neigingen.
Wie zijn partner verbiedt berichtjes te lezen heeft gewoon een hoop te verbergen. Waarom is TS zo triest dan? ik snap het niet echt...
Dank je, eindelijk eens een meer begripvolle reactie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat is er zo raar aan wraak nemen? Als je hem op de een of andere manier aan kan doen wat hij jou heeft aangedaan dan moet je dat gewoon doen. Dat er mensen zijn die voorstellen het nog ff aan te zien met die vriend vind ik veel vreemder. Hoezo gaat het over jaloezie? Wat voor punt willen jullie daarmee maken? Het gaat over vreemdgaan en pedofiele neigingen.
Wie zijn partner verbiedt berichtjes te lezen heeft gewoon een hoop te verbergen. Waarom is TS zo triest dan? ik snap het niet echt...
quote:
Er is niets raar aan wraak nemen, het is alleen de vraag of meneer in kwestie erdoor geraakt zou worden - wat TS natuurlijk wil. Ik heb de indruk, door wat TS over hem vertelt, dat het hem niks zou kunnen schelen. Wat levert het TS dan op?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als hij nooit meer iets van mij hoort, dat zou hem idd geen barst kunnen schelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Er is niets raar aan wraak nemen, het is alleen de vraag of meneer in kwestie erdoor geraakt zou worden - wat TS natuurlijk wil. Ik heb de indruk, door wat TS over hem vertelt, dat het hem niks zou kunnen schelen. Wat levert het TS dan op?
Maar ok; dat kan zij beter beoordelen dan ik.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Ik denk dat je eerder bang moet zijn voor zijn reactie als je het aan zijn ouders verteld..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk eens een meer begripvolle reactie.
En triest, tja, ik zag hem graag en het komt onverwacht.
Heb het ondertussen aan mijn beste vriendin gezegd, die was er ff stil van en wist niet wat zeggen.
Ik heb schrik dat als ik het hem vertel hij agressief wordt of ineens toeklapt en niets meer zegt. Ik wil absoluut weten hoe lang het al aan de gang is en zo.
Zijn ouders ga ik sowieso inlichten, dat gaat hij zich nog lang beklagen dan!
Tussen 20 en 16 zit weinig verschil, als ze geen problemen hadden met jullie relatie dan zullen ze ook hier weinig moeite mee hebben, ik denk dat je de gemiddelde Nederlander verward met de gemiddelde Amerikaan. Als je vriend een Amerikaan is kun je het idd proberen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als hij nooit meer iets van mij hoort, dat zou hem idd geen barst kunnen schelen.
Zorg ik echter dat ze het weten op zijn werk, vrienden of familie, dan wordt hij er elke keer mee geconfronteerd. Dat gaat hem wel raken, want zonder bovenstaande drie kan hij niet verder.
En ik weet niet of jullie het normaal vinden, maar als je een man van 33 bent en je dan nog bezighoudt met meisjes van 15 zal hij wel iets mankeren zeker? Ach, liefde maakt blind...
Kinderachtig en puberaal is het betere woord. Naar de politie gaan omdat je vriendje vunzigheden uithaalt op internet, kom op zeg. Get a life.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat is er zo raar aan wraak nemen?
Waarom is TS zo triest dan? ik snap het niet echt...
Pannenkoek, je wil horen wat je wil horen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat wraak nemen gaat helpen. En je verlaagt jezelf ermee, imho.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Je bedoelt, eindelijk eens een reactie die je wilde horen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dit lijkt me kloppender.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk eens een meer begripvolle reactie reactie die wel in mijn straatje past.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:39 schreef Divel het volgende:
Dat kan niet ineens ontstaan als er voorheen échte liefde zat.![]()
Als jij dit al weet...waarom ben je uberhaupt nog bij hem gebleven dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als hij nooit meer iets van mij hoort, dat zou hem idd geen barst kunnen schelen.
Zorg ik echter dat ze het weten op zijn werk, vrienden of familie, dan wordt hij er elke keer mee geconfronteerd. Dat gaat hem wel raken, want zonder bovenstaande drie kan hij niet verder.
En ik weet niet of jullie het normaal vinden, maar als je een man van 33 bent en je dan nog bezighoudt met meisjes van 15 zal hij wel iets mankeren zeker? Ach, liefde maakt blind...
1) Dan zou ik maar een hoop bewijs meegeven anders heb je goede kans dat niemand het gelooft en jij wordt afgeschilderd als de psycho bitch.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
dus omdat je kleine lieve egootje is gekrenkt ben jij in staat iemand zijn toekomst geheel te verzieken en te ruineren... en dat allen natuurlijk zonder gevolgen voor jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Hij balen dat ie je uiteindelijk toch aan hen heeft voorgesteld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
Zijn ouders ga ik sowieso inlichten, dat gaat hij zich nog lang beklagen dan!
Ik ben niet per definitie tegen wraak maar als je deze zin nou ook eens begreep nadat je hem heb gezegd dan zou je weten dat je allang had moeten wegwezen bij hem. Hoe meer je je nog gekwetst laat worden door hem heb jij zelf in de hand. Niet dat dit je eigen schuld is, je hebt er niet voor gekozen om belazerd te worden, maar nu je het weet is het tijjd om te vertellen wat je weet en er een einde aan te maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Oh please, dat is natuurlijk een excuus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
Daarnaast, misschien gaf je je vriend gewoon niet wat hij zocht en is hij daardoor "vreemd" gegaan.
We horen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal hier. Iemand die in mijn telefoon neust kan sowieso al beter opbokken.
het is toch niet zo gek dat hij van twee walletjes wil eten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh please, dat is natuurlijk een excuus.Dan moet die knakker maar de ballen hebben om te zeggen dat het over is.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
Daarnaast, misschien gaf je je vriend gewoon niet wat hij zocht en is hij daardoor "vreemd" gegaan.
We horen natuurlijk maar 1 kant van het verhaal hier. Iemand die in mijn telefoon neust kan sowieso al beter opbokken.
In jouw wereld vast niet gozer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:03 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
het is toch niet zo gek dat hij van twee walletjes wil eten?
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:08 schreef Re het volgende:
[..]
dus omdat je kleine lieve egootje is gekrenkt ben jij in staat iemand zijn toekomst geheel te verzieken en te ruineren... en dat allen natuurlijk zonder gevolgen voor jou
ik zou je username veranderen naar obessions
Dit dus (en dat dus).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat dus.
TS, leuk dat je wraak wil nemen, ga je gang. Maar iemand hoeft nou ook weer niet voor de rest van zijn leven te worden gestraft hiervoor. En al helemaal niet via politie oid.
En zijn ouders hierover informerenJe bent zelf toch geen 15 meer?
Doet er niet toe. Zij is een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het verschil in leeftijd tussen de ts en haar vriend is nou ook niet bepaald gering.![]()
Tvp.
Die 16-jarige is ook gewoon legaal hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:55 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Zij is een volwassen vrouw.
Doet er, ook als je kijkt naar de leeftijd van de eerdere ex van de vriend van ts wel degelijk toe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:55 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Zij is een volwassen vrouw.
Je zou hem er vandaag toch mee confronteren?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Vriendschap na een relatie bestaat niet. Inderdaad een uitvlucht.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Emoticons het volgende:
Maar ik mis hem, ook na wat hij gedaan heeft. Ik wéét dat we nooit meer samen mogen zijn. Maar stiekem wil ik hem bij me. En als dat niet mag, mogen we dan nog vrienden zijn, of is dat een uitvlucht van mij om toch nog van hem te kunnen houden?
Dan hou je hem toch alleen maar voor de sex..pffffquote:Op zondag 3 januari 2010 00:07 schreef Emoticons het volgende:
Maar ik mis hem, ook na wat hij gedaan heeft. Ik wéét dat we nooit meer samen mogen zijn. Maar stiekem wil ik hem bij me. En als dat niet mag, mogen we dan nog vrienden zijn, of is dat een uitvlucht van mij om toch nog van hem te kunnen houden?
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:30 schreef Klaploper het volgende:
Eerst mijn telefoon doorzoeken en nu ook nog eens alles op internet zetten? Kutwijf!
Ik ben kwaad op hem omdat we elkaar doodgraag zagen, maar hij door zijn stommiteiten alles verknoeid heeft. Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alle ellende... hij heeft er een twijfelachtige hobby op nagehouden en hij heeft je nooit (fysiek) bedrogen. Vriendschap is een optie maar als je hem echt haat dan houdt het natuurlijk op. Denk er eens goed over na waarom je kwaad op hem bent en of het te vergeven is, mocht dat niet zo zijn dat het iets vergefelijks is dan zou ik geen contact meer met m zoeken, nooit meer, hoe erg je hem ook mist.
Hij wilde dat blijkbaar niet met jou; wil je bij zo iemand zijn/blijven?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.
Dat dusquote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hij wilde dat blijkbaar niet met jou; wil je bij zo iemand zijn/blijven?
HOezo kan en mag?? Dat bepaal je zelf toch nog altijd. Zoals ik al zei, denk er eens goed over na, laat het allemaal een week bezinken. Maak dan pas je keuze.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik ben kwaad op hem omdat we elkaar doodgraag zagen, maar hij door zijn stommiteiten alles verknoeid heeft. Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.
Ja ga haar even aanmoedigen met die nonsens praat, iemand die je dat geflikt heeft moet je keihard aanpakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
HOezo kan en mag?? Dat bepaal je zelf toch nog altijd. Zoals ik al zei, denk er eens goed over na, laat het allemaal een week bezinken. Maak dan pas je keuze.
Ik moet er echt niet aan denken, zo'n groot leeftijdsverschilquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef Flashwin het volgende:
TS is 20, haar droomvent 33Daar begint de ellende al.
Jammer, ik zag je wel zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken, zo'n groot leeftijdsverschil
Hoe oud ben jij dan? Dat je het als "jammer" interpreteert?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jammer, ik zag je wel zitten.
Nee, je hebt nu al ge edit....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Dat je het als "jammer" interpreteert?
Wat jij wiltquote:Op zondag 3 januari 2010 01:00 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee, je hebt nu al ge edit....
Hij heeft mij wel fysiek bedrogen. Meermaals, het was zelfs niet meer te tellen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alle ellende... hij heeft er een twijfelachtige hobby op nagehouden en hij heeft je nooit (fysiek) bedrogen. Vriendschap is een optie maar als je hem echt haat dan houdt het natuurlijk op. Denk er eens goed over na waarom je kwaad op hem bent en of het te vergeven is, mocht dat niet zo zijn dat het iets vergefelijks is dan zou ik geen contact meer met m zoeken, nooit meer, hoe erg je hem ook mist.
Hoe dan, hij had toch een virtuele relatie met die meid van 15?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel fysiek bedrogen. Meermaals, het was zelfs niet meer te tellen.
Hij was het alquote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik ben kwaad op hem omdat we elkaar doodgraag zagen, maar hij door zijn stommiteiten alles verknoeid heeft. Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.
Ik denk dat ze bedoelt dat hij fysiek is vreemdgegaan nog voordat hij met dat meisje van 15 aan de gang ging.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Hoe dan, hij had toch een virtuele relatie met die meid van 15?
Tsja dan had ze het al meteen moeten afkappen...quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat hij fysiek is vreemdgegaan nog voordat hij met dat meisje van 15 aan de gang ging.
Dat meisje van 15 is al een paar maanden aan de gang. Tussendoor (waarschijnlijk heel onze relatie lang) heeft hij mij met nog andere meisjes bedrogen. En ik ben alles pas een paar dagen tewetengekomen, voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat hij fysiek is vreemdgegaan nog voordat hij met dat meisje van 15 aan de gang ging.
O, dan zit het nog lekkerder in elkaarquote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat meisje van 15 is al een paar maanden aan de gang. Tussendoor (waarschijnlijk heel onze relatie lang) heeft hij mij met nog andere meisjes bedrogen.
Ja maar met die van 15 was niet fysiek, met die andere meisjes wel dan? Heeft ie je dat vandaag verteld?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat meisje van 15 is al een paar maanden aan de gang. Tussendoor (waarschijnlijk heel onze relatie lang) heeft hij mij met nog andere meisjes bedrogen. En ik ben alles pas een paar dagen tewetengekomen, voor de duidelijkheid.
Met dat meisje van 15 was niet fysiek, én zij had hem wijsgemaakt dat ze 18 was. Hij heeft haar ondertussen ook al verwittigd dat hij geen contact meer met haar wil.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja maar met die van 15 was niet fysiek, met die andere meisjes wel dan? Heeft ie je dat vandaag verteld?
Zo iemand gaat dat echt niet uit zichzelf vertellen, pas als hij ermee geconfronteerd wordt en dan moet je ook nog geluk hebben dat hij eerlijk is.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja maar met die van 15 was niet fysiek, met die andere meisjes wel dan? Heeft ie je dat vandaag verteld?
Ja maar die andere meisjes dus wel fysiek ??? En zo ja hoe weet je dat?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Met dat meisje van 15 was niet fysiek, én zij had hem wijsgemaakt dat ze 18 was. Hij heeft haar ondertussen ook al verwittigd dat hij geen contact meer met haar wil.
Toegegeven en sms'jesquote:Op zondag 3 januari 2010 01:24 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja maar die andere meisjes dus wel fysiek ??? En zo ja hoe weet je dat?
Gewoon uitmaken, dit komt nooit goed. Wil je altijd een vrouw blijven waarvan je weet dat je vent anderen neukt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:55 schreef Emoticons het volgende:
Heb hem met een smoes bij mij thuis gekregen. Toen hij het hoorde, werd hij kwaad, is auto ingestapt en weggereden. Heb hem gebeld en deftige uitleg gekregen. Meisje is inderdaad 15 jaar, ze had gezegd 18.
Ik ga niets doen. Ik haat hem, maar tegelijkertijd zie ik hem doodgraag, en ik weet dat hij mij ook graag zag. Maar hij heeft al zijn vriendinnen al bedrogen. Eigenlijk zou ik hem in elkaar moeten slaan en woedend op hem zijn. Maar ik heb alleen verdriet dat ik hem kwijt ben.
Gek, gek...eerder een gebrek aan zelfrespect, ben ik bang.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:38 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gek als je doorgaat met deze knuppel.
Dat kan, je kunt iemand missen die je mishandelt, zelfs.. Heel vreemd zoals dat werkt..quote:Op zondag 3 januari 2010 01:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En dan ben jij treurig dat je niet meer bij hem bent? Wat een lamzak.
Ik dacht exact hetzelfde en wilde er ook al een vraag over stellenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef PLAE@ het volgende:
In maart waren jullie in een ander topic ook al 20 en 33.
Beiden jarig in Jan/Feb?
Dat weet ik, en ik weet ook dat het te maken heeft met een gebrek aan zelfrespect/eigenwaarde. Veel vrouwen leven op het programma "Liefde is lijden".quote:Op zondag 3 januari 2010 10:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan, je kunt iemand missen die je mishandelt, zelfs.. Heel vreemd zoals dat werkt..
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde en wilde er ook al een vraag over stellen
Enfin, TS heeft een ruime fantasie, er klopt niets van, ook de OP is té plastisch bij zowel deze als de andere thread.
Kan deze thread niet gewoon naar het Onzinforum?
Scherp.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef PLAE@ het volgende:
In maart waren jullie in een ander topic ook al 20 en 33.
Beiden jarig in Jan/Feb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |