Met dat meisje van 15 was niet fysiek, én zij had hem wijsgemaakt dat ze 18 was. Hij heeft haar ondertussen ook al verwittigd dat hij geen contact meer met haar wil.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja maar met die van 15 was niet fysiek, met die andere meisjes wel dan? Heeft ie je dat vandaag verteld?
Zo iemand gaat dat echt niet uit zichzelf vertellen, pas als hij ermee geconfronteerd wordt en dan moet je ook nog geluk hebben dat hij eerlijk is.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:20 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja maar met die van 15 was niet fysiek, met die andere meisjes wel dan? Heeft ie je dat vandaag verteld?
Ja maar die andere meisjes dus wel fysiek ??? En zo ja hoe weet je dat?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Met dat meisje van 15 was niet fysiek, én zij had hem wijsgemaakt dat ze 18 was. Hij heeft haar ondertussen ook al verwittigd dat hij geen contact meer met haar wil.
Toegegeven en sms'jesquote:Op zondag 3 januari 2010 01:24 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Ja maar die andere meisjes dus wel fysiek ??? En zo ja hoe weet je dat?
Gewoon uitmaken, dit komt nooit goed. Wil je altijd een vrouw blijven waarvan je weet dat je vent anderen neukt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:55 schreef Emoticons het volgende:
Heb hem met een smoes bij mij thuis gekregen. Toen hij het hoorde, werd hij kwaad, is auto ingestapt en weggereden. Heb hem gebeld en deftige uitleg gekregen. Meisje is inderdaad 15 jaar, ze had gezegd 18.
Ik ga niets doen. Ik haat hem, maar tegelijkertijd zie ik hem doodgraag, en ik weet dat hij mij ook graag zag. Maar hij heeft al zijn vriendinnen al bedrogen. Eigenlijk zou ik hem in elkaar moeten slaan en woedend op hem zijn. Maar ik heb alleen verdriet dat ik hem kwijt ben.
Gek, gek...eerder een gebrek aan zelfrespect, ben ik bang.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:38 schreef Scorpie het volgende:
Je bent gek als je doorgaat met deze knuppel.
Dat kan, je kunt iemand missen die je mishandelt, zelfs.. Heel vreemd zoals dat werkt..quote:Op zondag 3 januari 2010 01:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En dan ben jij treurig dat je niet meer bij hem bent? Wat een lamzak.
Ik dacht exact hetzelfde en wilde er ook al een vraag over stellenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef PLAE@ het volgende:
In maart waren jullie in een ander topic ook al 20 en 33.
Beiden jarig in Jan/Feb?
Dat weet ik, en ik weet ook dat het te maken heeft met een gebrek aan zelfrespect/eigenwaarde. Veel vrouwen leven op het programma "Liefde is lijden".quote:Op zondag 3 januari 2010 10:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan, je kunt iemand missen die je mishandelt, zelfs.. Heel vreemd zoals dat werkt..
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde en wilde er ook al een vraag over stellen
Enfin, TS heeft een ruime fantasie, er klopt niets van, ook de OP is té plastisch bij zowel deze als de andere thread.
Kan deze thread niet gewoon naar het Onzinforum?
Scherp.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:22 schreef PLAE@ het volgende:
In maart waren jullie in een ander topic ook al 20 en 33.
Beiden jarig in Jan/Feb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |