Ik ben kwaad op hem omdat we elkaar doodgraag zagen, maar hij door zijn stommiteiten alles verknoeid heeft. Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alle ellende... hij heeft er een twijfelachtige hobby op nagehouden en hij heeft je nooit (fysiek) bedrogen. Vriendschap is een optie maar als je hem echt haat dan houdt het natuurlijk op. Denk er eens goed over na waarom je kwaad op hem bent en of het te vergeven is, mocht dat niet zo zijn dat het iets vergefelijks is dan zou ik geen contact meer met m zoeken, nooit meer, hoe erg je hem ook mist.
Hij wilde dat blijkbaar niet met jou; wil je bij zo iemand zijn/blijven?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.
Dat dusquote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hij wilde dat blijkbaar niet met jou; wil je bij zo iemand zijn/blijven?
HOezo kan en mag?? Dat bepaal je zelf toch nog altijd. Zoals ik al zei, denk er eens goed over na, laat het allemaal een week bezinken. Maak dan pas je keuze.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik ben kwaad op hem omdat we elkaar doodgraag zagen, maar hij door zijn stommiteiten alles verknoeid heeft. Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.
Ja ga haar even aanmoedigen met die nonsens praat, iemand die je dat geflikt heeft moet je keihard aanpakken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
HOezo kan en mag?? Dat bepaal je zelf toch nog altijd. Zoals ik al zei, denk er eens goed over na, laat het allemaal een week bezinken. Maak dan pas je keuze.
Ik moet er echt niet aan denken, zo'n groot leeftijdsverschilquote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef Flashwin het volgende:
TS is 20, haar droomvent 33Daar begint de ellende al.
Jammer, ik zag je wel zitten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken, zo'n groot leeftijdsverschil
Hoe oud ben jij dan? Dat je het als "jammer" interpreteert?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Jammer, ik zag je wel zitten.
Nee, je hebt nu al ge edit....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Dat je het als "jammer" interpreteert?
Wat jij wiltquote:Op zondag 3 januari 2010 01:00 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee, je hebt nu al ge edit....
Hij heeft mij wel fysiek bedrogen. Meermaals, het was zelfs niet meer te tellen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
Alle ellende... hij heeft er een twijfelachtige hobby op nagehouden en hij heeft je nooit (fysiek) bedrogen. Vriendschap is een optie maar als je hem echt haat dan houdt het natuurlijk op. Denk er eens goed over na waarom je kwaad op hem bent en of het te vergeven is, mocht dat niet zo zijn dat het iets vergefelijks is dan zou ik geen contact meer met m zoeken, nooit meer, hoe erg je hem ook mist.
Hoe dan, hij had toch een virtuele relatie met die meid van 15?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Hij heeft mij wel fysiek bedrogen. Meermaals, het was zelfs niet meer te tellen.
Hij was het alquote:Op zondag 3 januari 2010 00:38 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik ben kwaad op hem omdat we elkaar doodgraag zagen, maar hij door zijn stommiteiten alles verknoeid heeft. Ik kan en mag nooit meer samen zijn met diegene waarmee ik oud wilde worden! Dat doet het meest pijn.
Ik denk dat ze bedoelt dat hij fysiek is vreemdgegaan nog voordat hij met dat meisje van 15 aan de gang ging.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Hoe dan, hij had toch een virtuele relatie met die meid van 15?
Tsja dan had ze het al meteen moeten afkappen...quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat hij fysiek is vreemdgegaan nog voordat hij met dat meisje van 15 aan de gang ging.
Dat meisje van 15 is al een paar maanden aan de gang. Tussendoor (waarschijnlijk heel onze relatie lang) heeft hij mij met nog andere meisjes bedrogen. En ik ben alles pas een paar dagen tewetengekomen, voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat hij fysiek is vreemdgegaan nog voordat hij met dat meisje van 15 aan de gang ging.
O, dan zit het nog lekkerder in elkaarquote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat meisje van 15 is al een paar maanden aan de gang. Tussendoor (waarschijnlijk heel onze relatie lang) heeft hij mij met nog andere meisjes bedrogen.
Ja maar met die van 15 was niet fysiek, met die andere meisjes wel dan? Heeft ie je dat vandaag verteld?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat meisje van 15 is al een paar maanden aan de gang. Tussendoor (waarschijnlijk heel onze relatie lang) heeft hij mij met nog andere meisjes bedrogen. En ik ben alles pas een paar dagen tewetengekomen, voor de duidelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |