abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76298024
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.

Maar goed, je kunt nog altijd laten doorschemeren dat de leuter van Bounty Hunter de afgelopen maanden heeft gezorgd voor heel wat slikwerk voor je.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:20:56 #127
236046 NotYou
tigerblood
pi_76298149
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:16 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :p
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?
Je suis Charlie Sheen
pi_76298151
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.

Als je wraak wilt is dat alleen maar egostreling voor hem. Negeren is de beste wraak die er is.
pi_76298161
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef CP69 het volgende:

[..]

Geef hem niet aan , maar confronteer hem er mee ...

laat hem zijn verhaal doen en later kan je het nog altyd uitmaken.

Hem aangeven duid meer op jaloezie en geeft hem alleen maar leedvermaak.
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
pi_76298190
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?
pi_76298221
quote:

[..]

Ze doen er niks mee, 100 procent zeker.
pi_76298227
quote:

[..]

Dat kun je toch gewoon vragen? Bel gewoon even de politie. Dat wordt een lachertje, want stel ze doen er iets mee, dan hebben ze later dus nergens bewijs voor en sta jij ongelooflijk voor schut. Ik zeg, doe die doorzichtige folie nou maar over het toilet, jouw plan gaat niet werken.
pi_76298231
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
pi_76298254
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef Guglilminpietro het volgende:
Happy new year!
Ik moest lachen sorry
pi_76298271
Ken je dat meisje? Je weet in ieder geval wanneer ze 16 zal worden. Kan je niet lekker de bal bij die ouders neerleggen haha
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:24:50 #136
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76298273
Met welk doel wil je je vriend nou eigenlijk aangeven?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76298274
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie stapt
Nee, zijn telefoon krijg ik niet meer in handen, idem voor zijn pc en daar staat een wachtwoord op.
pi_76298279
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.
Volgens mij kun je beter even een dildo hanteren voor de komende dagen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76298309
Hoeveel gillende meiden denk je dat er dagelijks bij de politie komen met dit soort achterlijke relatie problemen en hun partner proberen te kloten? "Oh god daar heb je er weer een", ze zien je al aankomen.

Al was je bont en blauw geslagen dan deden ze nog niks.
pi_76298313
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef draaijer het volgende:
Ken je dat meisje? Je weet in ieder geval wanneer ze 16 zal worden. Kan je niet lekker de bal bij die ouders neerleggen haha
Ik ken dat meisje niet. Maar haar volledige naam stond in zijn contacten.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:27:02 #141
236046 NotYou
tigerblood
pi_76298354
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Ik gok dat zijn interesse ligt bij gemakkelijk te beinvloeden jonge meisjes.

Wraak nemen raad ik je af maar mocht je het toch doen, zoek dan de identiteit uit van het meisje in kwestie en neem contact op met haar ouders. Dan blijft meer van en/of met jouw vriend haar hopelijk bespaard.
Je suis Charlie Sheen
pi_76298363
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef laforest het volgende:

[..]

Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.
Volgens mij kun je beter even een dildo hanteren voor de komende dagen.
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...
Lijkt mij duidelijk als het er zo staat.
pi_76298370
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie stapt
Nee, zijn telefoon krijg ik niet meer in handen, idem voor zijn pc en daar staat een wachtwoord op.
Dan sla je de boel aan gort met een mokerhamer, gooi je z'n telefoon in de rivier, steek je z'n huis in de fik. Etc,. Zat mogelijkheden.
pi_76298378
Laat hem gewoon helemaal los. Geen wraakshit enzo, dan verlaag je jezelf nogal. Nodig hem uit, confronteer hem, word lekker woedend en maak er een einde aan.
pi_76298407
Pffff dan kun je nog beter iemand van Fok je vriend laten bellen en doen alsof ie van de politie is...
pi_76298441
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Emoticons het volgende:

[..]

Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...
Lijkt mij duidelijk als het er zo staat.
Ik denk dat hij te kort komt bij jou en daarom dit doet.
Dit is echt allemaal jouw eigen schuld.

Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76298598
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef BountyHunter340 het volgende:
Pffff dan kun je nog beter iemand van Fok je vriend laten bellen en doen alsof ie van de politie is...
pi_76298643
Wat een topic
pi_76298663
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:36 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Wat een topic
Het is fok he !
Deze is helemaal
De mooiste vrouw staat bovenaan.
pi_76298676
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende: