quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.
Maar goed, je kunt nog altijd laten doorschemeren dat de leuter van Bounty Hunter de afgelopen maanden heeft gezorgd voor heel wat slikwerk voor je.
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :p
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef CP69 het volgende:
[..]
Geef hem niet aan , maar confronteer hem er mee ...
laat hem zijn verhaal doen en later kan je het nog altyd uitmaken.
Hem aangeven duid meer op jaloezie en geeft hem alleen maar leedvermaak.
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Ze doen er niks mee, 100 procent zeker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Dat kun je toch gewoon vragen? Bel gewoon even de politie. Dat wordt een lachertje, want stel ze doen er iets mee, dan hebben ze later dus nergens bewijs voor en sta jij ongelooflijk voor schut. Ik zeg, doe die doorzichtige folie nou maar over het toilet, jouw plan gaat niet werken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?
Ik moest lachen sorryquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef Guglilminpietro het volgende:
Happy new year!
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie staptquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Ik ken dat meisje niet. Maar haar volledige naam stond in zijn contacten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef draaijer het volgende:
Ken je dat meisje? Je weet in ieder geval wanneer ze 16 zal worden. Kan je niet lekker de bal bij die ouders neerleggen haha
Ik gok dat zijn interesse ligt bij gemakkelijk te beinvloeden jonge meisjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.
Volgens mij kun je beter even een dildo hanteren voor de komende dagen.
Dan sla je de boel aan gort met een mokerhamer, gooi je z'n telefoon in de rivier, steek je z'n huis in de fik. Etc,. Zat mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie stapt
Nee, zijn telefoon krijg ik niet meer in handen, idem voor zijn pc en daar staat een wachtwoord op.
Ik denk dat hij te kort komt bij jou en daarom dit doet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...
Lijkt mij duidelijk als het er zo staat.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef BountyHunter340 het volgende:
Pffff dan kun je nog beter iemand van Fok je vriend laten bellen en doen alsof ie van de politie is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |