quote:Hij heeft mij bedrogen (minstens 1 keer, waarschijnlijk wel meer).
En wat nog het hardst aangekomen is, hij smst superveel met een meisje. Hij is haar meester
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Emoticons het volgende:
**bladibla**
Pfff, dit is echt een klap, twas voor ik dit allemaal wist mijn droomjongen. De eikel!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:51 schreef Pien85 het volgende:
Wacht even... hij is 33 en jij wil het aan zijn ouders vertellen? Z'n ouders? Waarom? Krijgt ie dan huisarrest?
Wat spannend. Meisjes van 15 weten tegenwoordig al van wanten hoor. Ik denk niet dat de politie hier iets mee kan. Onderzoek zijn computer en kijk of je wat belastende foto's van hem in lederhosen of iets dergelijks kan vinden, of met een beulenkap op. Dan kun jij zijn meesteres spelen en hem met handboeien aan zijn eigen regenpijp hangen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid.
Dat hij mij bedrogen heeft (met nog iemand anders dan dat jonge meisje) kon ik ook lezen in zijn berichtjes.
Als ik zeg dat hij haar meester was, dan bedoel ik niet dat hij op een school werkt.
Maar eerder de sm-richting. Zo verplicht hij haar om voor de cam iets te doen. Hij zegt wanneer ze met zichzelf mag spelen, ook legt hij een verbod op bv dat ze niet mag klaarkomen, hij laat haar foto's opsturen e.d.
Ik heb nog eens verdergezocht, en het meisje wordt eind februari pas 16.
Nogmaals, neem een volwassen wraak aktie en laat die chick het verder zelf maar oplossen, waarschijnlijk geniet ze ervan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Dat hij mij bedrogen heeft (met nog iemand anders dan dat jonge meisje) kon ik ook lezen in zijn berichtjes.
Als ik zeg dat hij haar meester was, dan bedoel ik niet dat hij op een school werkt.
Maar eerder de sm-richting. Zo verplicht hij haar om voor de cam iets te doen. Hij zegt wanneer ze met zichzelf mag spelen, ook legt hij een verbod op bv dat ze niet mag klaarkomen, hij laat haar foto's opsturen e.d.
In dat geval hoop ik op foto'squote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat spannend. Meisjes van 15 weten tegenwoordig al van wanten hoor. Ik denk niet dat de politie hier iets mee kan. Onderzoek zijn computer en kijk of je wat belastende foto's van hem in lederhosen of iets dergelijks kan vinden, of met een beulenkap op. Dan kun jij zijn meesteres spelen en hem met handboeien aan zijn eigen regenpijp hangen.
Als jij dit allemaal weet, waarom ben je dan zo boos over smsjes? Get a life.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
En wat is dan jouw voorstel van een volwassen wraakactie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nogmaals, neem een volwassen wraak aktie en laat die chick het verder zelf maar oplossen, waarschijnlijk geniet ze ervan.
Wat ik zei. Hierboven, over die regenpijp.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
En wat is dan jouw voorstel van een volwassen wraakactie?
Voor ons op de webcam dingen doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
zoals ik al eerder zei, pak je spullen, verlaat de relatie met opgeheven hoofd en negeer hem op alle fronten, keihard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze volwassener dan jij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Hey babequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]. Dit meisje weet heel goed wat ze doet. Als ze ooit in vol ornaat op internet staat waarin heel de wereld haar kan bekijken houdt ze wel op
.
Verder is je vriendgeval gewoon een man en die vind dit leuk, jij niet, verbreek de relatie en vind iemand die het beter met je voorheeft.
Opgelost slotje!
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zie, pak je spullen, verlaat de relatie met opgeheven hoofd en negeer hem op alle fronten, keihard.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey babeDoe eens niet zo volwassen zeg.
![]()
Ze moet hem gewoon vertellen dat ie een kleine leuter heeft en nooit echt genoten heeft van zijn sex.
Tuurlijk anders zou hij wel meiden van boven de 16 nemen, deze vent voelt zich gewoon inadequaat en dat moet je even inwrijven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik dacht ik leef een beetje mee.
Trekken volwassen mannen in de 30 zich daar nog wat van aan?
Word volwassen, dat lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!
Get a life zeg. Doe wat je niet laten kunt maar stop met janken op FOK!. Je lijkt wel een klein kind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :pquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Taurus het volgende:
Gooi al z'n ondergoed weg. Span doorzichtig keukenplastic over het toilet. Breek rauwe eieren in zijn schoenen. Verander het password van z'n PC. Naai z'n broekspijpen aan elkaar. Verwissel de inhoud van z'n lenzenvloeistof fles met de inhoud van een fles mondspoelwater. Bestel tien pizza's op zijn adres.
TS lijkt me het type dat dit allemaal gaat doen....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Taurus het volgende:
Gooi al z'n ondergoed weg. Span doorzichtig keukenplastic over het toilet. Breek rauwe eieren in zijn schoenen. Verander het password van z'n PC. Naai z'n broekspijpen aan elkaar. Verwissel de inhoud van z'n lenzenvloeistof fles met de inhoud van een fles mondspoelwater. Bestel tien pizza's op zijn adres.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |