Oké, misleidende TT. Het gaat namelijk niet over mijn vriendìn, maar èèn vriendin van me
Toch wil ik graag serieuze reacties, of ervaringen of whatever haar misschien kan helpen. Als je het verhaal te lang vind om te lezen prima, maar reageer dan ook niet
Okay, deze vriendin dus. Laten we haar voor het gemak M. noemen.
M. kwam een tijdje terug een "leuke" jongen tegen in een café. Ze wisselden nummers uit en hadden een paar keer sex

(Voor de duidelijkheid, deze "jongen" is al 38

)
Zij is overigens 25.
Vanaf het begin heeft ze deze dude duidelijk gemaakt niet open te staan voor een relatie. Hij vond dat prima want is zelf ook getrouwd, maar woont tijdelijk weer bij zijn ouders omdat het huwelijk niet loopt o.i.d.
Recent belde hij haar weer op en zijn ze uitgeweest. Zij had ook duidelijk gemaakt verliefd te zijn op een jongen en geen sex met hem te willen. Zij raakte dronken en toch hebben ze weer sex gehad. Na de sex begon die gast ineens te zeuren dat hij geen misbruik van haar had gemaakt en dat ze er zelf bij was geweest, terwijl zij helemaal niets gezegd had in die trant, ze begreep deze reactie dus ook niet zo.
Ook viel ze een keer in slaap in zijn auto ofzo, na het stappen, en begon hij er weer over dat hij geen misbruik had gemaakt van haar. En hij zei iets in de trant van "als je had gezegd dat ik je mocht gebruiken als je in slaap zou vallen had ik het gedaan"
Verder praat hij raar over vrouwen. Hij heeft het nooit over "sex hebben met", maar "gebruiken".
"Ik heb mijn vrouw dit weekend nog gebruikt." of "Die zou ik wel eens willen gebruiken." Zij stoort zich daar aan maar druft daar niets over te zeggen. Hij is verder ook geen aso ofzo, gewoon een werkende man met een normaal tot bovengemiddeld IQ, tenminste dat gokt M. zo.
Nu gaat ze vaak uit met deze man en vind dat ook wel gezellig, maar ze was ff bang dat hij daar iets van zou verwachten. Maar hij zegt zelf dat hij afleiding zoekt van zijn huwelijk. Ook zit hij hele dagen op sites met sex advertenties te kijken en praat hij dus ook in termen van het "gebruiken" van prostituees
Van de week had hij haar aan de lijn en vroeg wat ze het weekende zou doen. Zij zei dat haar dochtertje jarig was en dat vierde voor familie. Stond hij ineens voor de deur met een duur cadeau voor haar dochter, hij was niet uitgenodigd
Zij vond het lief en attent, maar toch een beetje vreemd. Hij was immers niet uitgenodigd en kende haar dochtertje misschien van 2x gezien in de stad.
(Oja...hij belde haar, na die keer in dat cafe, voor een afspraak om naar de bios te gaan. Ze kenden elkaar toen nèt. Zij liet hem komen bij de parkeerplaats voor haar huis, maar ze viel in slaap eof had stiekem geen zin om te gaan en liet hem stikken. In plaats van wegrijden ging hij net zo lang door de buurt lopen tot hij haar huis gevonden had (dmv. naamplaatje). Hij belde aan en zij vertelde moe te zijn en niet zo'n zin te hebben in de film die zou draaien. Hij ging weer weg, en ff later belt hij weer aan of ze dan mee ging wat drinken, anders had hij een uur voor jan lul gereden

Stalker alert)
Wat moet zij hiermee aan? Ze voelt zich steeds minder op haar gemak bij deze dude, wil ook niks met hem, maar nu zegt haar intuïtie ook nog dat hij niet helemaal spoort. Als ik dit zo vertel, wat denken jullie dan over hem? Is dit normaal gedrag of wat...?
Alvast bedankt