quote:Hij heeft mij bedrogen (minstens 1 keer, waarschijnlijk wel meer).
En wat nog het hardst aangekomen is, hij smst superveel met een meisje. Hij is haar meester
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:35 schreef Emoticons het volgende:
**bladibla**
Pfff, dit is echt een klap, twas voor ik dit allemaal wist mijn droomjongen. De eikel!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:51 schreef Pien85 het volgende:
Wacht even... hij is 33 en jij wil het aan zijn ouders vertellen? Z'n ouders? Waarom? Krijgt ie dan huisarrest?
Wat spannend. Meisjes van 15 weten tegenwoordig al van wanten hoor. Ik denk niet dat de politie hier iets mee kan. Onderzoek zijn computer en kijk of je wat belastende foto's van hem in lederhosen of iets dergelijks kan vinden, of met een beulenkap op. Dan kun jij zijn meesteres spelen en hem met handboeien aan zijn eigen regenpijp hangen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid.
Dat hij mij bedrogen heeft (met nog iemand anders dan dat jonge meisje) kon ik ook lezen in zijn berichtjes.
Als ik zeg dat hij haar meester was, dan bedoel ik niet dat hij op een school werkt.
Maar eerder de sm-richting. Zo verplicht hij haar om voor de cam iets te doen. Hij zegt wanneer ze met zichzelf mag spelen, ook legt hij een verbod op bv dat ze niet mag klaarkomen, hij laat haar foto's opsturen e.d.
Ik heb nog eens verdergezocht, en het meisje wordt eind februari pas 16.
Nogmaals, neem een volwassen wraak aktie en laat die chick het verder zelf maar oplossen, waarschijnlijk geniet ze ervan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Dat hij mij bedrogen heeft (met nog iemand anders dan dat jonge meisje) kon ik ook lezen in zijn berichtjes.
Als ik zeg dat hij haar meester was, dan bedoel ik niet dat hij op een school werkt.
Maar eerder de sm-richting. Zo verplicht hij haar om voor de cam iets te doen. Hij zegt wanneer ze met zichzelf mag spelen, ook legt hij een verbod op bv dat ze niet mag klaarkomen, hij laat haar foto's opsturen e.d.
In dat geval hoop ik op foto'squote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat spannend. Meisjes van 15 weten tegenwoordig al van wanten hoor. Ik denk niet dat de politie hier iets mee kan. Onderzoek zijn computer en kijk of je wat belastende foto's van hem in lederhosen of iets dergelijks kan vinden, of met een beulenkap op. Dan kun jij zijn meesteres spelen en hem met handboeien aan zijn eigen regenpijp hangen.
Als jij dit allemaal weet, waarom ben je dan zo boos over smsjes? Get a life.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
En wat is dan jouw voorstel van een volwassen wraakactie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nogmaals, neem een volwassen wraak aktie en laat die chick het verder zelf maar oplossen, waarschijnlijk geniet ze ervan.
Wat ik zei. Hierboven, over die regenpijp.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
En wat is dan jouw voorstel van een volwassen wraakactie?
Voor ons op de webcam dingen doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
zoals ik al eerder zei, pak je spullen, verlaat de relatie met opgeheven hoofd en negeer hem op alle fronten, keihard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze volwassener dan jij.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef Emoticons het volgende:
Hey babequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]. Dit meisje weet heel goed wat ze doet. Als ze ooit in vol ornaat op internet staat waarin heel de wereld haar kan bekijken houdt ze wel op
.
Verder is je vriendgeval gewoon een man en die vind dit leuk, jij niet, verbreek de relatie en vind iemand die het beter met je voorheeft.
Opgelost slotje!
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zie, pak je spullen, verlaat de relatie met opgeheven hoofd en negeer hem op alle fronten, keihard.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Hey babeDoe eens niet zo volwassen zeg.
![]()
Ze moet hem gewoon vertellen dat ie een kleine leuter heeft en nooit echt genoten heeft van zijn sex.
Tuurlijk anders zou hij wel meiden van boven de 16 nemen, deze vent voelt zich gewoon inadequaat en dat moet je even inwrijven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik dacht ik leef een beetje mee.
Trekken volwassen mannen in de 30 zich daar nog wat van aan?
Word volwassen, dat lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!
Get a life zeg. Doe wat je niet laten kunt maar stop met janken op FOK!. Je lijkt wel een klein kind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dat doet hem niets. Dan komt hij er veel te gemakkelijk vanaf. Een klein beetje wraak mag toch!
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :pquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Taurus het volgende:
Gooi al z'n ondergoed weg. Span doorzichtig keukenplastic over het toilet. Breek rauwe eieren in zijn schoenen. Verander het password van z'n PC. Naai z'n broekspijpen aan elkaar. Verwissel de inhoud van z'n lenzenvloeistof fles met de inhoud van een fles mondspoelwater. Bestel tien pizza's op zijn adres.
TS lijkt me het type dat dit allemaal gaat doen....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef Taurus het volgende:
Gooi al z'n ondergoed weg. Span doorzichtig keukenplastic over het toilet. Breek rauwe eieren in zijn schoenen. Verander het password van z'n PC. Naai z'n broekspijpen aan elkaar. Verwissel de inhoud van z'n lenzenvloeistof fles met de inhoud van een fles mondspoelwater. Bestel tien pizza's op zijn adres.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.
Maar goed, je kunt nog altijd laten doorschemeren dat de leuter van Bounty Hunter de afgelopen maanden heeft gezorgd voor heel wat slikwerk voor je.
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik dacht aan ervoor zorgen dat hij op staande voet wordt ontslagen maar dat mag niet van jullie zeker? :p
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Daar gaan de meesten dus de fout in, negeren is het beste wat je kunt doen. De ander in het ongewisse laten.
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef CP69 het volgende:
[..]
Geef hem niet aan , maar confronteer hem er mee ...
laat hem zijn verhaal doen en later kan je het nog altyd uitmaken.
Hem aangeven duid meer op jaloezie en geeft hem alleen maar leedvermaak.
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als ik hem aangeef denk ik niet dat hij er om gaat kunnen lachen.
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Ze doen er niks mee, 100 procent zeker.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Maar ff serieus. Wat als ik hem toch wil aangeven. Gaan ze met mijn klacht echt iets doen? En ik heb ook geen bewijzen op papier he, die ik kan voorleggen (geen foto's, sms'n,... alles staat nog op zijn gsm en pc)
Dat kun je toch gewoon vragen? Bel gewoon even de politie. Dat wordt een lachertje, want stel ze doen er iets mee, dan hebben ze later dus nergens bewijs voor en sta jij ongelooflijk voor schut. Ik zeg, doe die doorzichtige folie nou maar over het toilet, jouw plan gaat niet werken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:21 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee dat mag jij inderdaad niet maar gezien je onderdanige instelling was hij dus ook jouw meester?
Ik moest lachen sorryquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:36 schreef Guglilminpietro het volgende:
Happy new year!
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie staptquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nou dan print je toch gewoon alles uit van zn pc. en neem je z'n telefoon mee?
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Ik ken dat meisje niet. Maar haar volledige naam stond in zijn contacten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef draaijer het volgende:
Ken je dat meisje? Je weet in ieder geval wanneer ze 16 zal worden. Kan je niet lekker de bal bij die ouders neerleggen haha
Ik gok dat zijn interesse ligt bij gemakkelijk te beinvloeden jonge meisjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:23 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Nee, hij was mijn meester niet. Al wat hij dat meisje laat doen heeft hij nooit aan mij gevraagd, dus ik had er geen idee van dat zijn 'interesse' daar lag.
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe weet jij alles van dit webcammen enzo? Als je dit al wist moet je niet zeuren over een paar textmessages.
Volgens mij kun je beter even een dildo hanteren voor de komende dagen.
Dan sla je de boel aan gort met een mokerhamer, gooi je z'n telefoon in de rivier, steek je z'n huis in de fik. Etc,. Zat mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:24 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ja, dat zou een beetje gemakkelijk gaan he, mss moet ik hem vragen dat hij zelf naar de politie stapt
Nee, zijn telefoon krijg ik niet meer in handen, idem voor zijn pc en daar staat een wachtwoord op.
Ik denk dat hij te kort komt bij jou en daarom dit doet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Van dat webcammen stond allemaal in die smsjes. Hij verplichte haar online te komen en voor de webcam...
Lijkt mij duidelijk als het er zo staat.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef BountyHunter340 het volgende:
Pffff dan kun je nog beter iemand van Fok je vriend laten bellen en doen alsof ie van de politie is...
Tja, das gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:44 schreef Divel het volgende:
Pak de deurknop en trek 'm achter je dicht. Laat hij het bekijken. En als je op wraak uit bent kun je zelf genoeg bedenken, jij kent 'm het beste.
Nee, want als hij gewoon zou kunnen doen wat hij wil zou je bij hem blijven terwijl hij een ander neukt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Tja, das gemakkelijker gezegd dan gedaan.![]()
Uitmaken, zeggen waarom en hem dan laten. Dan heeft hij toch helemaal het gevoel dat hij alles kan doen wat hij wil.
confronteer hem er dan mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Uitmaken, zeggen waarom en hem dan laten. Dan heeft hij toch helemaal het gevoel dat hij alles kan doen wat hij wil.
Als ik hem gewoon achter mij laat, is hij dat na een week vergeten, aangezien het hem dus blijkbaar niets kan schelen. Of ik het nu wil of niet, bij mij blijft dat langer hangen. En ja het kan kinderachtig overkomen als ik hem iets terug lap, maar dan kan ik tenminste denken van 'hij heeft zijn verdiende loon gehad voor wat hij mij heeft aangedaan'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want als hij gewoon zou kunnen doen wat hij wil zou je bij hem blijven terwijl hij een ander neukt.
Hij krijgt zijn verdiende loon echt nog wel; het is imo in dit geval niet aan jou om wraak te nemen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:22 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als ik hem gewoon achter mij laat, is hij dat na een week vergeten, aangezien het hem dus blijkbaar niets kan schelen. Of ik het nu wil of niet, bij mij blijft dat langer hangen. En ja het kan kinderachtig overkomen als ik hem iets terug lap, maar dan kan ik tenminste denken van 'hij heeft zijn verdiende loon gehad voor wat hij mij heeft aangedaan'
Je kunt het ook zien als dat jij door het uit te maken en weg te gaan boven zijn manier van doen staat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:16 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Voor de mensen die blind zijn en nogsteeds niet snappen dat hij niet op een school werkt. Maar dat ze met meester eerder bedoeld SM - meester.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:45 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt niet op een school :p
En ik had er al aan gedacht het aan zijn ouders te zeggen. Die mogen van mij gerust weten waarmee hun zoon bezig is!
Slapquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Pffff, net nog even gebeld.
Vermits ik het morgen in zijn gezicht wou zeggen, moest ik nu de schijn hoog houden.
Doet toch raar, want als je hem hoort, dat is toch de stem van iemand die je graag zag.
En nu begin ik te denken dat we mss toch vrienden kunnen blijven. Slecht idee waarschijnlijk :-(
Heb jij geen vriendinnen die je op de hoogte kunt houden van je wel en wee in je relatie? Ik vind het zo ongeloofwaardig worden, en als het allemaal wel 'n echt verhaal is vind ik die hele relatie ongeloofwaardig worden. Als je daadwerkelijk in zo'n crisis zit ga je toch niet op fok raad halen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Vermits ik het morgen in zijn gezicht wou zeggen, moest ik nu de schijn hoog houden.
Doet toch raar, want als je hem hoort, dat is toch de stem van iemand die je graag zag.
En nu begin ik te denken dat we mss toch vrienden kunnen blijven. Slecht idee waarschijnlijk :-(
Wil het eerst van hem horen, voor ik iets aan mijn vrienden zeg. Die ga ik trouwens echt niet alles vertellen, ik ben beschaamd dat ik op zo iemand verliefd ben kunnen worden. En je weet ook hoe snel roddels gaan he.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heb jij geen vriendinnen die je op de hoogte kunt houden van je wel en wee in je relatie? Ik vind het zo ongeloofwaardig worden, en als het allemaal wel 'n echt verhaal is vind ik die hele relatie ongeloofwaardig worden. Als je daadwerkelijk in zo'n crisis zit ga je toch niet op fok raad halen?
roddels die jij dan waarschijnlijk zou verspreiden natuurlijk... of denk je dat het aan de grote klok hangen alleen positief voor jou zal zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Wil het eerst van hem horen, voor ik iets aan mijn vrienden zeg. Die ga ik trouwens echt niet alles vertellen, ik ben beschaamd dat ik op zo iemand verliefd ben kunnen worden. En je weet ook hoe snel roddels gaan he.
Jep!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:05 schreef Emoticons het volgende:
Maar je zet het wel eerst op Fok!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Wil het eerst van hem horen, voor ik iets aan mijn vrienden zeg. Die ga ik trouwens echt niet alles vertellen, ik ben beschaamd dat ik op zo iemand verliefd ben kunnen worden. En je weet ook hoe snel roddels gaan he.
En ja wat ik vertel is echt. Denk je dat ik voor mijn plezier mijn eigen ongeluk ga neertypen?
Ik ben een Belg, en mijn vrienden zitten niet op Fok!, dus daar zie ik geen probleem in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar je zet het wel eerst op Fok!![]()
Kan heul de wereld meelezen.
Eensch.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat een rare mensen in dit topic...
Wat is er zo raar aan wraak nemen? Als je hem op de een of andere manier aan kan doen wat hij jou heeft aangedaan dan moet je dat gewoon doen. Dat er mensen zijn die voorstellen het nog ff aan te zien met die vriend vind ik veel vreemder. Hoezo gaat het over jaloezie? Wat voor punt willen jullie daarmee maken? Het gaat over vreemdgaan en pedofiele neigingen.
Wie zijn partner verbiedt berichtjes te lezen heeft gewoon een hoop te verbergen. Waarom is TS zo triest dan? ik snap het niet echt...
Dank je, eindelijk eens een meer begripvolle reactie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat is er zo raar aan wraak nemen? Als je hem op de een of andere manier aan kan doen wat hij jou heeft aangedaan dan moet je dat gewoon doen. Dat er mensen zijn die voorstellen het nog ff aan te zien met die vriend vind ik veel vreemder. Hoezo gaat het over jaloezie? Wat voor punt willen jullie daarmee maken? Het gaat over vreemdgaan en pedofiele neigingen.
Wie zijn partner verbiedt berichtjes te lezen heeft gewoon een hoop te verbergen. Waarom is TS zo triest dan? ik snap het niet echt...
quote:
Er is niets raar aan wraak nemen, het is alleen de vraag of meneer in kwestie erdoor geraakt zou worden - wat TS natuurlijk wil. Ik heb de indruk, door wat TS over hem vertelt, dat het hem niks zou kunnen schelen. Wat levert het TS dan op?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als hij nooit meer iets van mij hoort, dat zou hem idd geen barst kunnen schelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Er is niets raar aan wraak nemen, het is alleen de vraag of meneer in kwestie erdoor geraakt zou worden - wat TS natuurlijk wil. Ik heb de indruk, door wat TS over hem vertelt, dat het hem niks zou kunnen schelen. Wat levert het TS dan op?
Maar ok; dat kan zij beter beoordelen dan ik.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Ik denk dat je eerder bang moet zijn voor zijn reactie als je het aan zijn ouders verteld..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk eens een meer begripvolle reactie.
En triest, tja, ik zag hem graag en het komt onverwacht.
Heb het ondertussen aan mijn beste vriendin gezegd, die was er ff stil van en wist niet wat zeggen.
Ik heb schrik dat als ik het hem vertel hij agressief wordt of ineens toeklapt en niets meer zegt. Ik wil absoluut weten hoe lang het al aan de gang is en zo.
Zijn ouders ga ik sowieso inlichten, dat gaat hij zich nog lang beklagen dan!
Tussen 20 en 16 zit weinig verschil, als ze geen problemen hadden met jullie relatie dan zullen ze ook hier weinig moeite mee hebben, ik denk dat je de gemiddelde Nederlander verward met de gemiddelde Amerikaan. Als je vriend een Amerikaan is kun je het idd proberen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als hij nooit meer iets van mij hoort, dat zou hem idd geen barst kunnen schelen.
Zorg ik echter dat ze het weten op zijn werk, vrienden of familie, dan wordt hij er elke keer mee geconfronteerd. Dat gaat hem wel raken, want zonder bovenstaande drie kan hij niet verder.
En ik weet niet of jullie het normaal vinden, maar als je een man van 33 bent en je dan nog bezighoudt met meisjes van 15 zal hij wel iets mankeren zeker? Ach, liefde maakt blind...
Kinderachtig en puberaal is het betere woord. Naar de politie gaan omdat je vriendje vunzigheden uithaalt op internet, kom op zeg. Get a life.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat is er zo raar aan wraak nemen?
Waarom is TS zo triest dan? ik snap het niet echt...
Pannenkoek, je wil horen wat je wil horen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Ik denk gewoon niet dat wraak nemen gaat helpen. En je verlaagt jezelf ermee, imho.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Je bedoelt, eindelijk eens een reactie die je wilde horen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dit lijkt me kloppender.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk eens een meer begripvolle reactie reactie die wel in mijn straatje past.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:39 schreef Divel het volgende:
Dat kan niet ineens ontstaan als er voorheen échte liefde zat.![]()
Als jij dit al weet...waarom ben je uberhaupt nog bij hem gebleven dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Als hij nooit meer iets van mij hoort, dat zou hem idd geen barst kunnen schelen.
Zorg ik echter dat ze het weten op zijn werk, vrienden of familie, dan wordt hij er elke keer mee geconfronteerd. Dat gaat hem wel raken, want zonder bovenstaande drie kan hij niet verder.
En ik weet niet of jullie het normaal vinden, maar als je een man van 33 bent en je dan nog bezighoudt met meisjes van 15 zal hij wel iets mankeren zeker? Ach, liefde maakt blind...
1) Dan zou ik maar een hoop bewijs meegeven anders heb je goede kans dat niemand het gelooft en jij wordt afgeschilderd als de psycho bitch.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
dus omdat je kleine lieve egootje is gekrenkt ben jij in staat iemand zijn toekomst geheel te verzieken en te ruineren... en dat allen natuurlijk zonder gevolgen voor jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef Emoticons het volgende:
[..]
Hij balen dat ie je uiteindelijk toch aan hen heeft voorgesteld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:43 schreef Emoticons het volgende:
Zijn ouders ga ik sowieso inlichten, dat gaat hij zich nog lang beklagen dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |