abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67029048
Mijn vriend en ik zijn binnenkort 7 maanden samen. Er zit een leeftijdsverschil tussen ons van 13 jaar.
Onze relatie is gewoonweg super.

Maar zondag sloeg het ineens om. Ik ging normaal voor de eerste keer langsgaan bij zijn ouders. Een uur voor hij mij ging komen ophalen belt hij af, met de mededeling dat we onze relatie moeten stoppen!!!

Wat er echt achter zit is dat hij nog niet tegen zijn ouders gezegd heeft hou oud ik ben. Hij vreest een negatieve reactie vermits hij dat in het verleden ook al eens heeft meegemaakt met zijn ex die toen 9 jaar jonger was.

Ook zijn vrienden weten het niet van ons. Behalve zijn beste vriend, en die reageerde meteen slecht. “Ben je zot, zo’n jong meisje,…”

Mijn familie heeft hem aanvaard, en maakte er geen probleem van. Alhoewel hij daar in het begin heel veel schrik voor had.

Maandag heb ik met mijn vriend afgesproken en gaan we er eens serieus over praten. Hij gaat dus zeggen dat we onze relatie moeten stoppen. Hij heeft letterlijk gezegd dat we niet samen MOGEN zijn!!

Mijn vraag is nu, hoe kan ik hem er toch van overtuigen dat 13 jaar leeftijdsverschil echt geen probleem is. En dat de omgeving dat wel zal accepteren als ze zien wat voor een fantastisch koppel wij zijn.

Ik heb ook schrik dat als het toch nog goed komt. Dat hij volgende keer weer begint te flippen als ik voorgesteld moet worden aan zijn ouders, en dat we dan weer in dezelfde situatie komen die deze keer misschien definitief is. Dus tips om dit te vermijden zijn ook altijd welkom!!

groetjes,
Emoticons
pi_67029067
Jullie leeftijden?
Jij bent 14 en hij is 27?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:50:22 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_67029080
hoe oud is TS?
*Hosselcopter*
pi_67029096
Ligt idd aan jullie leeftijd voor we beginnen te strooien met tips.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:52:56 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67029147
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Emoticons het volgende:
Mijn vraag is nu, hoe kan ik hem er toch van overtuigen dat 13 jaar leeftijdsverschil echt geen probleem is.
Hij flipt er anders behoorlijk van; lijkt me probleem genoeg
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67029160
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:49 schreef Quir het volgende:
Jullie leeftijden?
Jij bent 14 en hij is 27?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_67029164
Ik ben 20, mijn vriend 33.
Maar onze relatie is goed. Iedereen die ons beiden kent vindt dat ook.
Ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee gaat hebben om onze relatie te stoppen.
pi_67029221
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef Emoticons het volgende:
Ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee gaat hebben om onze relatie te stoppen.
Iedereen die jullie beiden kent terwijl hij er nauwelijks voor uit durft te komen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_67029246
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef Emoticons het volgende:
stop er maar mee, ik ben 21
pi_67029262
Mijn vrienden, mijn familie, mijn omgeving, die hebben er geen probleem mee.
Zijn omgeving, tja, waarschijnlijk gaan die dit ook wel goedkeuren, hij moet het hen alleen vertellen!!!!
pi_67029278
Pfff wat vermoeiend lezen met zulke niet goed lopende zinnen
pi_67029348
Wat gaan ze goedkeuren? Dat hij jong neukvlees van 20 voor de hobby mee naar huis neemt? Tja. Denk niet dat veel mensne gaan denken dat jullie serieus een kans maken op een lange relatie.
pi_67029380
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef Emoticons het volgende:
Mijn vrienden, mijn familie, mijn omgeving, die hebben er geen probleem mee.
Zijn omgeving, tja, waarschijnlijk gaan die dit ook wel goedkeuren, hij moet het hen alleen vertellen!!!!
Verwacht geen zinnige reactie om dit tijdstip.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 01:02:14 #14
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_67029389
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:01 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Verwacht geen zinnige reactie om dit tijdstip.
Zijn wel eerlijker!
pi_67029409
33 jaar en dan bang zijn voor zijn pappie en mammie
pi_67029457
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:02 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Zijn wel eerlijker!
Hoe eerlijk is een foto van een ouwe lul
  zaterdag 14 maart 2009 @ 01:05:23 #17
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_67029462
20 en 33 moet kunnen.
Als jij je er happy bij voelt, dan moet je vooral doorgaan ermee.

Je bent al 7 maanden samen, dus met kerst en oud en nieuw ook, op het moment dat je dan al 4 maand samen bent en nog niet voorgesteld bent aan zijn ouders hadden je al wat alarmbellen moeten gaan rinkelen....
pi_67029492
Ik vind je vriend eigenlijk een lul die bang is voor de reactie van zijn eigen ouders.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 01:07:24 #19
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_67029497
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:05 schreef Wupppie het volgende:
20 en 33 moet kunnen.
Om me alvast in te dekken voor als ik 33 ben! Ik ben het hier helemaal mee eens!!!!!
pi_67029521
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:05 schreef Wupppie het volgende:
20 en 33 moet kunnen.
Als jij je er happy bij voelt, dan moet je vooral doorgaan ermee.

Je bent al 7 maanden samen, dus met kerst en oud en nieuw ook, op het moment dat je dan al 4 maand samen bent en nog niet voorgesteld bent aan zijn ouders hadden je al wat alarmbellen moeten gaan rinkelen....
Ik heb hem ook pas na nieuwjaar voorgesteld aan mijn ouders. Dus dat kan ik hem niet verwijten.
Ik heb zijn ouders nog niet ontmoet. Ze weten wel al van mij, enkel mijn leeftijd kennen ze niet.
pi_67029536
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:02 schreef quirina het volgende:
33 jaar en dan bang zijn voor zijn pappie en mammie
Deze vind ik een goeie!
En dat zal ik hem binnenkort ook eens zeggen!
pi_67030090
Sjongejonge, moest hij het alleen voor de seks doen, dan zou hij allesbehalve met de relatie willen kappen. Want de seks is super.
Ik begrijp wel dat jullie gefrustreerd en jaloers zijn, omdat hij wel een jong meisje kan krijgen én seks. En jullie geen van beiden.

Maar ik zoek dus tips om hem te overtuigen!!!
Want dat ik wil doorgaan met deze relatie is zeker.
pi_67030125
Mijn vader en moeder verschillen 18 jaar, big deal, over pedofilie is hier verre van sprake, beide volwassen mensen ondertussen toch?
Het probleem is hier dat zijn omgeving van familie en vrienden, van wie hij houd, te conservatief op dit punt zijn. Dat is een probleem want hij zal dan moeten breken met hen op een bepaalde manier, en dat is zeker niet makkelijk. Dus goed duidelijk hebben dat discussie hierover ongewenst is en dat zij er maar mee moeten leven. Jullie zijn volwassenen en weten wat jullie willen, wat andere er van vinden is onbelangrijk.
pi_67030186
ik heb het ook gehad.
destijds verliefd geworden op een meisje van 14, ik was 21...
vond 16 al jong (dat zei ze eerst) maar 14 helemaal ook vanwege het feit dat ik eigenlijk vind dat je dan lekker moet feesten en beesten met vriendinnen.

de boot afgehouden terwijl ik knettergek was van haar en zei van mij.
heeft ons allebei destijd verdriet gedaan.
na 5 jaar waren we weer samen en dat ging perfect en schaamde me absoluut niet voor leeftijdsverschil, was trots op haar

je kunt moeilijk doen over leeftijd maar dat is echt niet belangrijk...
bij liefde telt een ding en dat is gevoel en niet verstand
pi_67030290
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef Emoticons het volgende:
Sjongejonge, moest hij het alleen voor de seks doen, dan zou hij allesbehalve met de relatie willen kappen. Want de seks is super.
Ik begrijp wel dat jullie gefrustreerd en jaloers zijn, omdat hij wel een jong meisje kan krijgen én seks. En jullie geen van beiden.

Maar ik zoek dus tips om hem te overtuigen!!!
Want dat ik wil doorgaan met deze relatie is zeker.
Waarom zou je hem willen overhalen? Verdien je niet iemand die blij en gelukkig met je is en zich niet schaamt voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')