Hij flipt er anders behoorlijk van; lijkt me probleem genoegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:48 schreef Emoticons het volgende:
Mijn vraag is nu, hoe kan ik hem er toch van overtuigen dat 13 jaar leeftijdsverschil echt geen probleem is.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:49 schreef Quir het volgende:
Jullie leeftijden?
Jij bent 14 en hij is 27?
Iedereen die jullie beiden kent terwijl hij er nauwelijks voor uit durft te komen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef Emoticons het volgende:
Ik ben 20, mijn vriend 33.
Maar onze relatie is goed. Iedereen die ons beiden kent vindt dat ook.
Ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee gaat hebben om onze relatie te stoppen.
stop er maar mee, ik ben 21quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:53 schreef Emoticons het volgende:
Ik ben 20, mijn vriend 33.
Maar onze relatie is goed. Iedereen die ons beiden kent vindt dat ook.
Ik weet ook dat hij het er heel moeilijk mee gaat hebben om onze relatie te stoppen.
Verwacht geen zinnige reactie om dit tijdstip.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef Emoticons het volgende:
Mijn vrienden, mijn familie, mijn omgeving, die hebben er geen probleem mee.
Zijn omgeving, tja, waarschijnlijk gaan die dit ook wel goedkeuren, hij moet het hen alleen vertellen!!!!
Zijn wel eerlijker!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verwacht geen zinnige reactie om dit tijdstip.
Ik heb hem ook pas na nieuwjaar voorgesteld aan mijn ouders. Dus dat kan ik hem niet verwijten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:05 schreef Wupppie het volgende:
20 en 33 moet kunnen.
Als jij je er happy bij voelt, dan moet je vooral doorgaan ermee.
Je bent al 7 maanden samen, dus met kerst en oud en nieuw ook, op het moment dat je dan al 4 maand samen bent en nog niet voorgesteld bent aan zijn ouders hadden je al wat alarmbellen moeten gaan rinkelen....
Deze vind ik een goeie!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:02 schreef quirina het volgende:
33 jaar en dan bang zijn voor zijn pappie en mammie
Waarom zou je hem willen overhalen? Verdien je niet iemand die blij en gelukkig met je is en zich niet schaamt voor je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:40 schreef Emoticons het volgende:
Sjongejonge, moest hij het alleen voor de seks doen, dan zou hij allesbehalve met de relatie willen kappen. Want de seks is super.
Ik begrijp wel dat jullie gefrustreerd en jaloers zijn, omdat hij wel een jong meisje kan krijgen én seks. En jullie geen van beiden.
Maar ik zoek dus tips om hem te overtuigen!!!
Want dat ik wil doorgaan met deze relatie is zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |