Hoezo nu al? Hij werd een paar minuten geleden gedraaid, gekkie...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:30 schreef TUFKAL het volgende:
Iron Butter net![]()
En iedereen nu al praten over Springsteen hier
quote:'Lea' vertelt het waargebeurde verhaal van de 20-jarige Lia Vertelman uit Wervershoof. Lia was vanaf het eerste uur een grote fan van de the Cats en bezocht vaak concerten. Arnold Mühren kende haar van deze concertbezoeken en op een gegeven moment hoorde hij dat zij en haar vriend betrokken waren geraakt bij een zwaar auto-ongeluk in Friesland. Lia was hierbij op slag gedood en haar vriend zwaar gewond. Arnold was hierdoor geraakt en heeft toen dit nummer voor haar geschreven. Na overleg met de familie van Lia is dit nummer uitgebracht.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar het avontuur gaat verder en er komt nog heel veel meer
Maar niet meer vandaag maar de volgende keer
Die avatar van jou beweegt precies mee op het geluid van dit trieste nummerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
heb je je wel aangemeld/geregistreerd in de Wiki??quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik kan de OP in de Wiki niet aanpassen
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow. Dat maakt het nummer wel gelijk 10 keer zo goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die avatar van jou beweegt precies mee op het geluid van dit trieste nummer
Zegt de fan van celine dion en barbra streisandquote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een enthousiaste reacties hier. Even tegenwicht bieden: Nick & Simon
Moet je indenken hoeveel mensen er zijn die echt denken dat dit één van de beste platen ooit gemaakt is.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wat gelukkig nog niet veel wil zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow. Dat maakt het nummer wel gelijk 10 keer zo goed.
Nee, maar sinds wanneer moet dat? Kan normaal altijd pagina's bewerken in de Wiki...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je je wel aangemeld/geregistreerd in de Wiki??
10 keer 0 is ook 0 he?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat gelukkig nog niet veel wil zeggen
Ook als je 7 jaar bent??quote:Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dat fans hiervan preventief geruimd zouden moeten worden
Neeee ik vind dat helemaal niet mooi.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zegt de fan van celine dion en barbra streisand
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jij had ook liever de versie van Di-rect gehoord?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:38 schreef tong80 het volgende:
En dan gelijk The Who erachteraan. Is wel een domper.
geen idee, maar Ik merkte het vandeweek toen ik in de wiki wilde aanpassen...quote:Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, maar sinds wanneer moet dat? Kan normaal altijd pagina's bewerken in de Wiki...
Hmm de vader in dit geval dan... daar hoort hij dat.. en bij mijn ouders. Bij Peace en mij niet. Omdat ie zo fan is, heeft ie wel een cd met dvd gekregen voor kerst trouwens.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm de vader in dit geval dan... daar hoort hij dat.. en bij mijn ouders. Bij Peace en mij niet. Omdat ie zo fan is, heeft ie wel een cd met dvd gekregen voor kerst trouwens.
Gelukkig compenseert hij het wel een beetje met fan zijn van Bob Marley, R.E.M. en Michael Jackson. Zo leuk om te zien hoe die ventjes zich qua smaak ontwikkelen. Nederlandse muziek is natuurlijk ook veel toegankelijker voor ze.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij had ook liever de versie van Di-rect gehoord?
Ik geef hem niet lang meerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze jongen heeft wel talent, die komt er wel
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:36 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is toch het origineel?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij had ook liever de versie van Di-rect gehoord?
quote:
sterkte!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goeiemiddag. Mijn laatste grootouder is vanmorgen met spoed in het ziekenhuis opgenomen, maar ik kom hier maar weer even wat afleiding zoeken.
Ik moet u teleurstellen. Er komen geen nummers van Kane meer.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Welke hits van Kane staan erin verder ?
Toevallig dat z'n zoon nu op 3FM zingt.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
Eindelijk een mooi nummer van The Police
sinds paar kindjes bijna alle paginas hebben bewerkt naar flut dingen is het login systeem verplichtquote:Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee, maar sinds wanneer moet dat? Kan normaal altijd pagina's bewerken in de Wiki...
Wilde het net typen.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toevallig dat z'n zoon nu op 3FM zingt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sinds paar kindjes bijna alle paginas hebben bewerkt naar flut dingen is het login systeem verplicht
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik moet u teleurstellen. Er komen geen nummers van Kane meer.
De fanclub van Coldplay is dus fanatiekerquote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
tong, ten eerste heet ie Blokhuis, ten 2e is het allemaal al voor kerst opgenomen. Veel plezier in je topic, hequote:
Gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2009 15:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong, ten eerste heet ie Blokhuis, ten 2e is het allemaal al voor kerst opgenomen. Veel plezier in je topic, he
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tong, ten eerste heet ie Blokhuis, ten 2e is het allemaal al voor kerst opgenomen. Veel plezier in je topic, he
had ie kunnen weten toen hij Waylon met een grote bos haar zag.....quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
top2000 a gogoquote:
Echt wel, die zitten allemaal in mijn televisie, en als ik die schud worden ze duizelig!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:54 schreef nomar83 het volgende:
Onvoorstelbaar hoeveel mensen denken dat Blokhuis en Van Nieuwkerk echt in hun wintersportweek in een studio gaan zitten presenteren elke avond.
Zonde, is best leuk.quote:
Daarom zit Mathijs' haar altijd door de war.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Echt wel, die zitten allemaal in mijn televisie, en als ik die schud worden ze duizelig!
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
446 378 Simply Red : Holding back the years![]()
728 377 Eva Cassidy : Fields of gold![]()
329 376 Seal : Kiss from a rose![]()
179 375 Boudewijn de Groot : Jimmy![]()
306 374 Herman van Veen : Suzanne![]()
1321 373 Bruce Springsteen : Thunder road![]()
271 372 Foreigner : I want to know what love is![]()
399 371 Paul McCartney & Wings : Mull of Kintyre![]()
264 370 Anouk : Girl![]()
305 369 Beatles : Sgt Pepper's Lonely Hearts club band![]()
461 368 4 Non Blondes : What's up(maar wel veel te hoog)
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
446 378 Simply Red : Holding back the years
728 377 Eva Cassidy : Fields of gold
329 376 Seal : Kiss from a rose
179 375 Boudewijn de Groot : Jimmy
306 374 Herman van Veen : Suzanne -
1321 373 Bruce Springsteen : Thunder road![]()
![]()
271 372 Foreigner : I want to know what love is
399 371 Paul McCartney & Wings : Mull of Kintyre
264 370 Anouk : Girl
305 369 Beatles : Sgt Pepper's Lonely Hearts club band![]()
461 368 4 Non Blondes : What's up![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom zit Mathijs' haar altijd door de war.
er zijn er zeker meerdere wat mij betreft, maar wel van de eerste jaren.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
Eén van de weinige goede platen van Simply Red, dit.
Heb het net getrotseerd, stervensdruk, veel lege schappen enneh koud buiten!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:03 schreef djenneke het volgende:
Ik moet boodschappen gaan doen, maar heb geen zin...
1986.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb het net getrotseerd, stervensdruk, veel lege schappen enneh koud buiten!
Simply red, ooit gezien in het voorprogramma van de Simple Minds in het Amsterdamse bos.
Waren ze bepaald nog niet bekend was ca '84
Nee, maar ik heb een goed geheugen voor dat soort dingenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogelijk, was ik dus 20dacht ik jonger was, was jij er ook?
Dat mag je wel stellen dan ja zeg!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goed geheugen voor dat soort dingen
dan ben jij niet Kaat38quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogelijk, was ik dus 20dacht ik jonger was, was jij er ook?
eensquote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan vind ik die van Sting toch een stuk beter.
Oef, da's een lastige. Geen idee ofie na de Glass Spider tour (1987) hier nog opgetreden heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen dan ja zeg!
Wanneer was Bowie ook alweer voor het laatst hier?
haha, krijgen we dat weer, ik melde me aan toen ik nog heel jong was, 38 dusquote:
Daarna is hij ook nog geweest, in 87 zat ik vijf maanden zwanger bij het concertquote:Op woensdag 30 december 2009 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oef, da's een lastige. Geen idee ofie na de Glass Spider tour (1987) hier nog opgetreden heeft.
Mensen die het decor van Top 2000 a gogo bezichtigen en zich uitsloven bij de karaoke, maken kans om in de studio te mogen rondlopen geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kek overhemd van Hans S. overigens. En is er een rondleiding in de studio ofzo?
ik hoop dat je dat wat minder hebt met babiesquote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit wel een mooi nummer hoor![]()
(maar ik ben dan ook gek op heel veel muziek die over, onder invloed van of door drugs zijn gemaakt)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat wat minder hebt met babies
Ik niet, te veel herinneringenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dit nummer wel leuk.
Verschrikkelijk overhemd...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kek overhemd van Hans S. overigens. En is er een rondleiding in de studio ofzo?
Cool zegquote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daarna is hij ook nog geweest, in 87 zat ik vijf maanden zwanger bij het concert
Ow, ik dacht dat die traditie alleen in het 3FM-topic bestond, om tijdens een nummer van Seal een plaatje van Heidi Klum te postenquote:
Ik denk dattie een hele grote eh... teen heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hoe krijgt zo'n zeehond met littekens in z'n gezicht zoiets geregeld?
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hoe krijgt zo'n zeehond met littekens in z'n gezicht zoiets geregeld?
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Met z'n bloemetjes. Meent ie zeker jonger door te lijken. Ofzo
.
ik kijk tv dinges cultuur 24 of zoiets, zie dat hemd dus in het groot.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
radio dj's moeten er nog even aan wennen dat er nu naar ze gekeken wordt via tv/internet.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.
Lekker stukje fietsenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit nummer is zo baas, mijn broertje van 8 zingt ook mee.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.
de mijne haat ruitjes ter informatiequote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef ScottTracy het volgende:
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman, want daar wordt 'ie alleen maar slechter van.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.
ik stream de boel naar mn xbox 360 dus heb het ook in groot beeld, op zich best saaie televisie, maar goed dat mag tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik kijk tv dinges cultuur 24 of zoiets, zie dat hemd dus in het groot.![]()
ow, daar hebben we onze zestiger jaren held.
volgens mij heet dit nummer Suzanne...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Opletten mensen: dalijk beste nummer ooit: Thunder Road,
Helaas niet de versie van de Live 75-85 CD maar toch!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Kan het schelen, ik vind het heerlijk relaxed al die muziek, ga het missen straks, moest al ernstig afkicken van het glazen huis, die stond echt nonstop aan hierquote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik stream de boel naar mn xbox 360 dus heb het ook in groot beeld, op zich best saaie televisie, maar goed dat mag tussen kerst en oud en nieuw.
Scherp +1quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heet dit nummer Suzanne...
Dat is onmogelijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn echt mensen die deze versie mooier vinden dan die van Leonard Cohen?
gelukkig wel ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er komt nog wel betere muziek
'dalijk' is een ruim begrip snuggerequote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heet dit nummer Suzanne...
Ook niks mis met de studioversiequote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan het schelen, ik vind het heerlijk relaxed al die muziek, ga het missen straks, moest al ernstig afkicken van het glazen huis, die stond echt nonstop aan hier![]()
Dat zegt meer over de mensen die er niet op stemmenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen dit nummer zo goed vindt, waarom staat 'ie dan zo "laag"?
Ja, dat kan ook nogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen die er niet op stemmen>
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef djenneke het volgende:
Ik ga toch maar even boodschapskes doen. Tot laterz!
Jullie willen gewoon Mull of Kintyre niet horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij gaan ook weg... oliebollen bakkenTot later!!
Kreeg een soort bigbrotherachtigeafkickverschijnselen....moet dat nou he?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook... was gewoon raar dat we niet meer konden kijken.![]()
Eensquote:
quote:
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kreeg een soort bigbrotherachtigeafkickverschijnselen....moet dat nou he?
En Bruce Rules, welk nummer staat hoger? Fire?
Born to Run zou 't hoogste moeten staan. Vind ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paar
Maar Thunder Road zou het hoogste van allemaal emoete staan! (op river na)
Dancing in the Dark (quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paar
Maar Thunder Road zou het hoogste van allemaal emoete staan! (op river na)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind deze van Paul McCartney zoveel aan...
Dat dusquote:Op woensdag 30 december 2009 16:45 schreef NBT het volgende:
Girl Girl Girl...........................
Ze weet niet waar ze thuis hoort... whoohowww.. gaat heen wijf....quote:
Indd, ga dan maar gewoon wegquote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze weet niet waar ze thuis hoort... whoohowww.. gaat heen wijf....
Jij snapt het!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, ga dan maar gewoon weg
Niet eens, moet mogen hequote:Op woensdag 30 december 2009 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Echt één van de dieptepunten uit Anouk's oeuvre. En dan ook nog eens zo hoog
Natuurlijk. Volgens mij zijn duizenden het niet met mee eens, anders had dit niet zo hoog gestaan.quote:
Dat kan je niet menen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:49 schreef Norrage het volgende:
Dit is bij uitstek het beste nuemmer gemaakt door een Nederlandse popartiest in de afgelopen 10 jaar. Als er een nummer is dat in de top 100 zou mogen staan uit Nederland is het deze.
Anouk
Als ik iets meende was het die post wel jaquote:
NOOOOOquote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef ScottTracy het volgende:
275 356 Marco Borsato : Dromen zijn bedrog
Hmm, ongedeelde meningquote:Op woensdag 30 december 2009 16:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ik iets meende was het die post wel ja
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef ScottTracy het volgende:
1789 367 Neil Young : Rockin' in the free world
479 366 ABBA : Mamma mia
- 365 Amy MacDonald : Mr. Rock & Roll
363 364 Marco Borsato : Ik leef niet meer voor jou
258 363 Blondie : Denis
422 362 Who : Overture (Tommy)
- 361 Radiohead : Karma police
577 360 Herbert Grönemeyer : Der Weg
315 359 Jacques Brel : Mijn vlakke land
302 358 Dire Straits : Romeo and Juliet![]()
![]()
![]()
290 357 Vangelis : Conquest of paradise
275 356 Marco Borsato : Dromen zijn bedrog
Tot bij de burenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:54 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga trouwens eventjes weg en daarna 3fm luisteren, want het volgende uur wordt mijn aangevraagde plaat gedraaid in de Top Serious Request
Bye
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Marco Borsato... Met alle respect, maar zo hoog in de lijst?
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?quote:
Als je op hem stemde kreeg je een zwarte BMW 3-serie van hem cadeau.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klik op zijn naam, komen er nog een paar van hemquote:Op woensdag 30 december 2009 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je op hem stemde kreeg je een zwarte BMW 3-serie van hem cadeau.
Meer dan genoeg. Die man heeft zo afgedaan voor mij door z'n gejank dit jaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoeveel Borsato-grappen heb je nog in de koker?
Ik vind hem zo'n enorme lul. Bij mij had ie ver daarvoor al afgedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Die man heeft zo afgedaan voor mij door z'n gejank dit jaar.
Ik had 'm wel eens ontmoet. Toen kwam hij sympathiek over maar dit jaar heeft-ie de boel zo belazerd.... en z'n fans slikken het voor zoete koekquote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n enorme lul. Bij mij had ie ver daarvoor al afgedaan.
Ik vind de juiste vraag, waarom dit jaar in hemelsnaam wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind de juiste vraag, waarom dit jaar in hemelsnaam wel?
die is van Abba, en stond er wel degelijk inquote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?
Je zei Mama Miaquote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.
Je was me voorquote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die is van Abba, en stond er wel degelijk in
Ik quote Radiohead. Mama mia is gewoon een uitspraak.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zei Mama Mia![]()
Radiohead mag best wel hoor.
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)quote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.
Mijn radio heeft geen beeld. anders was het een televisiequote:Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Best wel beschamend hoe debiel die Schiffers daar staan te bewegen
Visual Radio doet dat welquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn radio heeft geen beeld. anders was het een televisie
Das toch een heel ander nummer?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)
O dat kan ook wel van Paranoid Android zijn. Staat die er ook in?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Das toch een heel ander nummer?
Nope.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat kan ook wel van Paranoid Android zijn. Staat die er ook in?
Die is van Paranoid Android, ook een puik nummer.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)
Fijn he.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Radiohead wel goed, maar het is altijd zo deprimerend...
Beter dan deze, vind ik. Exit Music is m'n favoriet van dat album.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Die is van Paranoid Android, ook een puik nummer.
Schaamteloosquote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef Nizno het volgende:
wat een foute duitse cover van Guus zeg!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef Nizno het volgende:
wat een foute duitse cover van Guus zeg!!
Ik ook, maar muziek en het leven is niet altijd vrolijk. Als ik alleen maar vrolijke dansplaten zou horen zou ik trouwens ook knettergek worden.quote:
Dat is ook weer waar. Maar Radiohead vind ik wel erg zwaar hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ook, maar muziek en het leven is niet altijd vrolijk. Als ik alleen maar vrolijke dansplaten zou horen zou ik trouwens ook knettergek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |