Ik vind hem zo'n enorme lul. Bij mij had ie ver daarvoor al afgedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Die man heeft zo afgedaan voor mij door z'n gejank dit jaar.
Ik had 'm wel eens ontmoet. Toen kwam hij sympathiek over maar dit jaar heeft-ie de boel zo belazerd.... en z'n fans slikken het voor zoete koekquote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n enorme lul. Bij mij had ie ver daarvoor al afgedaan.
Ik vind de juiste vraag, waarom dit jaar in hemelsnaam wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind de juiste vraag, waarom dit jaar in hemelsnaam wel?
die is van Abba, en stond er wel degelijk inquote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?
Je zei Mama Miaquote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.
Je was me voorquote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die is van Abba, en stond er wel degelijk in
Ik quote Radiohead. Mama mia is gewoon een uitspraak.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zei Mama Mia![]()
Radiohead mag best wel hoor.
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)quote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.
Mijn radio heeft geen beeld. anders was het een televisiequote:Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Best wel beschamend hoe debiel die Schiffers daar staan te bewegen
Visual Radio doet dat welquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn radio heeft geen beeld. anders was het een televisie
Das toch een heel ander nummer?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)
O dat kan ook wel van Paranoid Android zijn. Staat die er ook in?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Das toch een heel ander nummer?
Nope.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat kan ook wel van Paranoid Android zijn. Staat die er ook in?
Die is van Paranoid Android, ook een puik nummer.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)
Fijn he.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Radiohead wel goed, maar het is altijd zo deprimerend...
Beter dan deze, vind ik. Exit Music is m'n favoriet van dat album.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:31 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Die is van Paranoid Android, ook een puik nummer.
Schaamteloosquote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef Nizno het volgende:
wat een foute duitse cover van Guus zeg!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:34 schreef Nizno het volgende:
wat een foute duitse cover van Guus zeg!!
Ik ook, maar muziek en het leven is niet altijd vrolijk. Als ik alleen maar vrolijke dansplaten zou horen zou ik trouwens ook knettergek worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |