Ik vind hem zo'n enorme lul. Bij mij had ie ver daarvoor al afgedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Die man heeft zo afgedaan voor mij door z'n gejank dit jaar.
Ik had 'm wel eens ontmoet. Toen kwam hij sympathiek over maar dit jaar heeft-ie de boel zo belazerd.... en z'n fans slikken het voor zoete koekquote:Op woensdag 30 december 2009 17:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n enorme lul. Bij mij had ie ver daarvoor al afgedaan.
Ik vind de juiste vraag, waarom dit jaar in hemelsnaam wel?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind de juiste vraag, waarom dit jaar in hemelsnaam wel?
die is van Abba, en stond er wel degelijk inquote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Mama mia, waarom stond die er vorig jaar niet eens in?
Je zei Mama Miaquote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.
Je was me voorquote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die is van Abba, en stond er wel degelijk in
Ik quote Radiohead. Mama mia is gewoon een uitspraak.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zei Mama Mia![]()
Radiohead mag best wel hoor.
Ik citeer het nummer ook regelmatig: When I am King, you'll be the first against the wall (of zoiets)quote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Tja, of je het nu mooi vind of niks, Radiohead is wel bepalend geweest voor de muziekgeschiedenis.
Mijn radio heeft geen beeld. anders was het een televisiequote:Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Best wel beschamend hoe debiel die Schiffers daar staan te bewegen
Visual Radio doet dat welquote:Op woensdag 30 december 2009 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn radio heeft geen beeld. anders was het een televisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |