Dat mag je wel stellen dan ja zeg!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een goed geheugen voor dat soort dingen
dan ben jij niet Kaat38quote:Op woensdag 30 december 2009 16:10 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogelijk, was ik dus 20dacht ik jonger was, was jij er ook?
eensquote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan vind ik die van Sting toch een stuk beter.
Oef, da's een lastige. Geen idee ofie na de Glass Spider tour (1987) hier nog opgetreden heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen dan ja zeg!
Wanneer was Bowie ook alweer voor het laatst hier?
haha, krijgen we dat weer, ik melde me aan toen ik nog heel jong was, 38 dusquote:
Daarna is hij ook nog geweest, in 87 zat ik vijf maanden zwanger bij het concertquote:Op woensdag 30 december 2009 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oef, da's een lastige. Geen idee ofie na de Glass Spider tour (1987) hier nog opgetreden heeft.
Mensen die het decor van Top 2000 a gogo bezichtigen en zich uitsloven bij de karaoke, maken kans om in de studio te mogen rondlopen geloof ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kek overhemd van Hans S. overigens. En is er een rondleiding in de studio ofzo?
ik hoop dat je dat wat minder hebt met babiesquote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef djenneke het volgende:
Ik vind dit wel een mooi nummer hoor![]()
(maar ik ben dan ook gek op heel veel muziek die over, onder invloed van of door drugs zijn gemaakt)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat wat minder hebt met babies
Ik niet, te veel herinneringenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dit nummer wel leuk.
Verschrikkelijk overhemd...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kek overhemd van Hans S. overigens. En is er een rondleiding in de studio ofzo?
Cool zegquote:Op woensdag 30 december 2009 16:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daarna is hij ook nog geweest, in 87 zat ik vijf maanden zwanger bij het concert
Ow, ik dacht dat die traditie alleen in het 3FM-topic bestond, om tijdens een nummer van Seal een plaatje van Heidi Klum te postenquote:
Ik denk dattie een hele grote eh... teen heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hoe krijgt zo'n zeehond met littekens in z'n gezicht zoiets geregeld?
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hoe krijgt zo'n zeehond met littekens in z'n gezicht zoiets geregeld?
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Met z'n bloemetjes. Meent ie zeker jonger door te lijken. Ofzo
.
ik kijk tv dinges cultuur 24 of zoiets, zie dat hemd dus in het groot.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
radio dj's moeten er nog even aan wennen dat er nu naar ze gekeken wordt via tv/internet.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.
Lekker stukje fietsenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit nummer is zo baas, mijn broertje van 8 zingt ook mee.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.
de mijne haat ruitjes ter informatiequote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef ScottTracy het volgende:
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman, want daar wordt 'ie alleen maar slechter van.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.
ik stream de boel naar mn xbox 360 dus heb het ook in groot beeld, op zich best saaie televisie, maar goed dat mag tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik kijk tv dinges cultuur 24 of zoiets, zie dat hemd dus in het groot.![]()
ow, daar hebben we onze zestiger jaren held.
volgens mij heet dit nummer Suzanne...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Opletten mensen: dalijk beste nummer ooit: Thunder Road,
Helaas niet de versie van de Live 75-85 CD maar toch!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Kan het schelen, ik vind het heerlijk relaxed al die muziek, ga het missen straks, moest al ernstig afkicken van het glazen huis, die stond echt nonstop aan hierquote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik stream de boel naar mn xbox 360 dus heb het ook in groot beeld, op zich best saaie televisie, maar goed dat mag tussen kerst en oud en nieuw.
Scherp +1quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heet dit nummer Suzanne...
Dat is onmogelijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn echt mensen die deze versie mooier vinden dan die van Leonard Cohen?
gelukkig wel ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er komt nog wel betere muziek
'dalijk' is een ruim begrip snuggerequote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heet dit nummer Suzanne...
Ook niks mis met de studioversiequote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan het schelen, ik vind het heerlijk relaxed al die muziek, ga het missen straks, moest al ernstig afkicken van het glazen huis, die stond echt nonstop aan hier![]()
Dat zegt meer over de mensen die er niet op stemmenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen dit nummer zo goed vindt, waarom staat 'ie dan zo "laag"?
Ja, dat kan ook nogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen die er niet op stemmen>
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef djenneke het volgende:
Ik ga toch maar even boodschapskes doen. Tot laterz!
Jullie willen gewoon Mull of Kintyre niet horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij gaan ook weg... oliebollen bakkenTot later!!
Kreeg een soort bigbrotherachtigeafkickverschijnselen....moet dat nou he?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook... was gewoon raar dat we niet meer konden kijken.![]()
Eensquote:
quote:
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kreeg een soort bigbrotherachtigeafkickverschijnselen....moet dat nou he?
En Bruce Rules, welk nummer staat hoger? Fire?
Born to Run zou 't hoogste moeten staan. Vind ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paar
Maar Thunder Road zou het hoogste van allemaal emoete staan! (op river na)
Dancing in the Dark (quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paar
Maar Thunder Road zou het hoogste van allemaal emoete staan! (op river na)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind deze van Paul McCartney zoveel aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |