Ow, ik dacht dat die traditie alleen in het 3FM-topic bestond, om tijdens een nummer van Seal een plaatje van Heidi Klum te postenquote:
Ik denk dattie een hele grote eh... teen heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hoe krijgt zo'n zeehond met littekens in z'n gezicht zoiets geregeld?
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, hoe krijgt zo'n zeehond met littekens in z'n gezicht zoiets geregeld?
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Met z'n bloemetjes. Meent ie zeker jonger door te lijken. Ofzo
.
ik kijk tv dinges cultuur 24 of zoiets, zie dat hemd dus in het groot.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
radio dj's moeten er nog even aan wennen dat er nu naar ze gekeken wordt via tv/internet.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.
Lekker stukje fietsenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit nummer is zo baas, mijn broertje van 8 zingt ook mee.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.
de mijne haat ruitjes ter informatiequote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bloemetjes zijn wel hip heb ik me laten vertellen. Ik heb het niet zo op bloemetjes... Gelukkig heeft Peace nooit overhemden aan en al helemaal niet met bloemetjes.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef ScottTracy het volgende:
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman, want daar wordt 'ie alleen maar slechter van.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Medelijden. Zo'n meissie weet ook wel dat het door het knuppelen komt.
ik stream de boel naar mn xbox 360 dus heb het ook in groot beeld, op zich best saaie televisie, maar goed dat mag tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik kijk tv dinges cultuur 24 of zoiets, zie dat hemd dus in het groot.![]()
ow, daar hebben we onze zestiger jaren held.
volgens mij heet dit nummer Suzanne...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Opletten mensen: dalijk beste nummer ooit: Thunder Road,
Helaas niet de versie van de Live 75-85 CD maar toch!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Opletten mensen: dalijk beste nummer ooit: Thunder Road,
Helaas niet de versie van de Live 75-85 CD maar toch!
Kan het schelen, ik vind het heerlijk relaxed al die muziek, ga het missen straks, moest al ernstig afkicken van het glazen huis, die stond echt nonstop aan hierquote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik stream de boel naar mn xbox 360 dus heb het ook in groot beeld, op zich best saaie televisie, maar goed dat mag tussen kerst en oud en nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |