Scherp +1quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heet dit nummer Suzanne...
Dat is onmogelijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn echt mensen die deze versie mooier vinden dan die van Leonard Cohen?
gelukkig wel ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er komt nog wel betere muziek
'dalijk' is een ruim begrip snuggerequote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij heet dit nummer Suzanne...
Ook niks mis met de studioversiequote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef Keano het volgende:
Opletten mensen: dalijk beste nummer ooit: Thunder Road,
Helaas niet de versie van de Live 75-85 CD maar toch!
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kan het schelen, ik vind het heerlijk relaxed al die muziek, ga het missen straks, moest al ernstig afkicken van het glazen huis, die stond echt nonstop aan hier![]()
Dat zegt meer over de mensen die er niet op stemmenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als iedereen dit nummer zo goed vindt, waarom staat 'ie dan zo "laag"?
Ja, dat kan ook nogquote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de mensen die er niet op stemmen>
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:29 schreef djenneke het volgende:
Ik ga toch maar even boodschapskes doen. Tot laterz!
Jullie willen gewoon Mull of Kintyre niet horen.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij gaan ook weg... oliebollen bakkenTot later!!
Kreeg een soort bigbrotherachtigeafkickverschijnselen....moet dat nou he?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook... was gewoon raar dat we niet meer konden kijken.![]()
Eensquote:
quote:
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paarquote:Op woensdag 30 december 2009 16:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kreeg een soort bigbrotherachtigeafkickverschijnselen....moet dat nou he?
En Bruce Rules, welk nummer staat hoger? Fire?
Born to Run zou 't hoogste moeten staan. Vind ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paar
Maar Thunder Road zou het hoogste van allemaal emoete staan! (op river na)
Dancing in the Dark (quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Born In The USA, born to run, river..allemaal hoger. En ik mis er denk ik nog een paar
Maar Thunder Road zou het hoogste van allemaal emoete staan! (op river na)
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind deze van Paul McCartney zoveel aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |